Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så jævlig klønete. Først greier jeg å dunke ryggen min med full kraft opp i kanten på køyesengen (huden ble revet av), så slår jeg meg selv midt i trynet med hårføneren (på mystisk vis), deretter dunker jeg tåen min i pulten og har kjempevondt enda.

Fint skrevet. Alltid gøy å starte dagen med et smil. :thumbup:

Gud i helvete Terminator 2 er awesome!

Den klart beste. Bedre med en terminator mot en terminator enn en mann mot en terminator som i den første filmen. Og den fiendelige terminatoren i den tredje filmen blir vel for overdrevet mens den nye, fjerde filmen bare er elendig.

Lenke til kommentar

Ja, noe slikt jeg også har kommet frem til. Men han er det på en morsom måte da :!:

Så det retter opp hele greia, men han må jo ertes....GRUNDIG :evil:

Jeg burde vel ikke snakke så alt for høyt om slike komplekser :innocent:

Gud i helvete Terminator 2 er awesome!

Den klart beste. Bedre med en terminator mot en terminator enn en mann mot en terminator som i den første filmen. Og den fiendelige terminatoren i den tredje filmen blir vel for overdrevet mens den nye, fjerde filmen bare er elendig.

Men fy faen så trist den er, jeg satt med tårer i øynene på slutten.

Lenke til kommentar

Men fy faen så trist den er, jeg satt med tårer i øynene på slutten.

Det er da en temmelig normal type slutt på amerikanske filmer. Har ikke grått av filmer på årevis og som liten var det ganske skjelden at jeg gjorde det.

Gråter aldri av filmer, T2 er vel egentlig den eneste filmslutten som jeg synes er veldig rørende.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tok med meg solen. Og hvis du ikke liker det, synd for deg!

litt drøyt og mene det skulle vært synd på meg hvis jeg ikke likte det. Men ja, vil helst ha regn...men det er pga. jeg liker det været :yes:

Petter: Desverre :cry:

Nok av regn resten av året. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...