Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skulle ønske jeg hadde en spesiell jente iblant. Jeg bør komme meg ut å møte folk oftere hvorfor? du har jo oss, og babethreaden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Espen, jeg tenkte å gå ned til henne med det og sto utenfor døra hennes i et kvarter og vurderte det, før frykten for mennesker og sjenertheten tok meg og jeg la det i postkassa hennes i stedet. Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 . hvorfor? du har jo oss, og babethreaden Vel, jeg har jo Fru Høyre også men jeg vil ha en person og kosesnakke med og finne på ting sammen med. En som er mer enn en venn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Loveless: Du er über-hawt som blond da... Second that! Takker igjen =3. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P Eller jeg kan kaste bort stoltheten min med en gang, min erfaring fungerer aldri sånnt fordi det er aldri gjensidig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 *bryte kjeden* Ida, du var über-hawt som brunette, men du er hawt nå også. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Takker igjen =3. Bare hyggelig. Får telle det som min ikkehemmelige Valentine-hilsen for i år. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nawww^_^. Jo takk, Sjur! Og hold meg oppdatert når det gjelder den jenta =3. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P Eller jeg kan kaste bort stoltheten min med en gang, min erfaring fungerer aldri sånnt fordi det er aldri gjensidig Vi er ganske lik vi to.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vel, jeg har jo Fru Høyre også men jeg vil ha en person og kosesnakke med og finne på ting sammen med. En som er mer enn en venn forstår veldig godt hvordan du har det... hadde det slik selv veldig lenge... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jepp. Tenk at dere begge har funnet ut at to personer faktisk må like hverandre for å få et forhold til å fungere. SOULMATES4LIFE! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi er ganske lik vi to.. Fortell Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) tror ikke det var rettet mot meg alikevell Endret 14. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 forstår veldig godt hvordan du har det... hadde det slik selv veldig lenge... Hatt det sånn i 16 år og 9 måneder... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P Eller jeg kan kaste bort stoltheten min med en gang, min erfaring fungerer aldri sånnt fordi det er aldri gjensidig Det har aldri vært gjensidig for min del heller, men jeg gir faen. Sender i vei, så får bare folk tro jeg er creepy. Det er tanken som teller, og det gir meg en liten, personlig glede, så da funker det. Koster meg bare penger i frimerker, så det er relativt billig. Ida, will do Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ta det i deppetråden/kjærlighetstråden og slutt å spamme her med hjertesmerte. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hatt det sånn i 16 år og 9 måneder... for min del var første kjæreste i en alder av 19, og første som var verdt arbeidet som 20 åring Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det har aldri vært gjensidig for min del heller, men jeg gir faen.Sender i vei, så får bare folk tro jeg er creepy. Det er tanken som teller, og det gir meg en liten, personlig glede, så da funker det. Koster meg bare penger i frimerker, så det er relativt billig. Jeg vil ikke gjøre intrykket avmeg værre enn det det er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å gud så godt! Denne gryta blei akkurat passe sterk. Jeg kjenner svetten renne i panna, nakken og i ansiktet og leppene kjennes akkurat passe varme ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ha ha, okay. Jeg tror ikke inntrykket av meg er så ille egentlig, til tross for stalker-tendenser og mappe opp og ned med informasjon og bilder og stæsj av de fleste jenter jeg noen sinne har hatt noe særlig interesse for / har smilt til meg og jeg har funnet ut hvem de var etter ekstensiv søking i en lengre periode. Jeg er bare en "snill og søt, rar, liten gutt" (sitert ei venninne i Bergen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg