Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Espen, jeg tenkte å gå ned til henne med det og sto utenfor døra hennes i et kvarter og vurderte det, før frykten for mennesker og sjenertheten tok meg og jeg la det i postkassa hennes i stedet.

Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P

Lenke til kommentar
Mikkel, finn deg ei random, heit (vel, så heit man kan få babes på Rjukan), og mekk kort bestående av ting som har vært med i Donald og noe gammelt junk du finner henslengt bak bøker og under kvitterings-samlinga (som jeg ikke aner om du har, men jeg har en med alt jeg har kjøpt siden jeg flytta hit), og dumper det ned i postkassa hennes som en anna mini-stalker og tipser henne om at hu har brev ;P

Eller jeg kan kaste bort stoltheten min med en gang, min erfaring fungerer aldri sånnt fordi det er aldri gjensidig :hm:

Lenke til kommentar

Eller jeg kan kaste bort stoltheten min med en gang, min erfaring fungerer aldri sånnt fordi det er aldri gjensidig :hm:

Vi er ganske lik vi to..

Lenke til kommentar

Det har aldri vært gjensidig for min del heller, men jeg gir faen.

Sender i vei, så får bare folk tro jeg er creepy.

Det er tanken som teller, og det gir meg en liten, personlig glede, så da funker det.

Koster meg bare penger i frimerker, så det er relativt billig.

Ida, will do :)

Lenke til kommentar
Det har aldri vært gjensidig for min del heller, men jeg gir faen.

Sender i vei, så får bare folk tro jeg er creepy.

Det er tanken som teller, og det gir meg en liten, personlig glede, så da funker det.

Koster meg bare penger i frimerker, så det er relativt billig.

Jeg vil ikke gjøre intrykket avmeg værre enn det det er

Lenke til kommentar

Ha ha, okay.

Jeg tror ikke inntrykket av meg er så ille egentlig, til tross for stalker-tendenser og mappe opp og ned med informasjon og bilder og stæsj av de fleste jenter jeg noen sinne har hatt noe særlig interesse for / har smilt til meg og jeg har funnet ut hvem de var etter ekstensiv søking i en lengre periode.

Jeg er bare en "snill og søt, rar, liten gutt" (sitert ei venninne i Bergen) :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...