Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

hehee :wee:

Anyway. Jeg har sakt ja til å jobbe på lørdag. Men så kom jeg plutselig på at jeg har andre planer. Blir det veldig dumt at jeg sier jeg ikke kan alikavel?

Lenke til kommentar

Jeg er så jævlig klønete. Først greier jeg å dunke ryggen min med full kraft opp i kanten på køyesengen (huden ble revet av), så slår jeg meg selv midt i trynet med hårføneren (på mystisk vis), deretter dunker jeg tåen min i pulten og har kjempevondt enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er en handleddpute?

Also, biril, du kan få en av mine.

Det er en pute jeg bruker når jeg sitter på dataen. Jeg har ikke noen sånn fancy-schmancy comfort musematte, så får nøye meg med ei pute. Uten får jeg utrolig vondt i håndleddet om jeg sitter noen timer på dataen.

Jeg merker at når jeg er hjemme hos familie irriterer jeg meg over tyggelydene mens de spiser.

Eller med andre.

Moren min er helt ekstrem på det der. Jeg må nesten bare sette på tv-en kjempehøyt så den overdøver henne.

Uff, det gjør pappa og. Hatet å spise frokost sammen med ham, fordi han alltid pleide å spise brød med makrell og drikke melk til. Og selvfølgelig måtte han drikke melk mens han hadde mat i kjeften. :no:

Lenke til kommentar

Mikkel: Du vil så gjere være sikkelig mann du :!:

Er det slik at du tenker at hvis det river sikkelig i rompehårene når du driter så er du en ekte mann?

Forøvrig så hørtes det utrolig digg ut det du skal :love:

Skulle ønske jeg fikk gjort noe slik igjen...savner det.

Men kommer aldri til og skje på egenhånd, det er rett og slett dritkjedlig. Litt av morroa er jo og sitte rundt bålet sammen med noen på kvelden med en kopp med en skvett noe sterkt oppi og bare prate shit eller bare sitte å lytte til den gode stillheten man har i skogen, hører kanskje en kvist knekke eller en ugle...men utenom det så er det helt stille og ikke en eneste skjel som kan ringe på og plage deg :love: .

Glimti: Det første jeg gjorde når jeg sto opp var at jeg måtte åpne døra til at noen ringte på og var en smule iritert den fyren som møtte meg i døra. Han lurte på om jeg viste hvem sin bil som sto parkert akkuratt der han skulle grave :roll: Så jævlig typisk utfor her, folk parkerer som om det var sin siste dag på jorden.

Og nå snart skal jeg vaske gulvet på stua slik at madammen våkner opp til en totalt shinet stue :cool:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...