Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det er ikke prisen først og fremst. Det er tanken på om jeg virkelig har lyst på. Pleide ofte å gå bort til kjøleskapet, titte inn, ta frem noe, stirre på det for å så legge det tilbake fordi jeg "egentlig ikke hadde lyst på". Nå har jeg lagt en god del energi i å finne frokost jeg liker, da. Så hender jeg spiser frokost. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Mat er noe man er nødt til å ha uansett om man har lyst på eller ikke. Synes selv det er drittkjedelig å stå og lage mat til en person og så spise alene, men lager nå middag uansett. Blir frokost også enten det er smurte brødskiver eller ned en tur på Burger King. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Mat skal lages sammen og deles med andre..vi er vel "programmert" slik Endret 29. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Mye morsommere sammen med andre ja, men nå er det ikke alltid man har muligheten til det. Men spise må man jo uansett. Hender ganske ofte at jeg tar iallefall et av dagens måltider ute. Endret 29. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det er ikke prisen først og fremst. Det er tanken på om jeg virkelig har lyst på. Pleide ofte å gå bort til kjøleskapet, titte inn, ta frem noe, stirre på det for å så legge det tilbake fordi jeg "egentlig ikke hadde lyst på". Nå har jeg lagt en god del energi i å finne frokost jeg liker, da. Så hender jeg spiser frokost. Sånn var jeg for noen år siden. Over lengre tid. Det var den perioden det stort sett gikk 3 dager mellom hvert måltid, og det var aldri store måltid heller, bare nok til å holde meg gående litt lenger. Jeg levde på sprit, vin og sigaretter hovedsaklig. Ikke det at jeg ikke hadde råd til mat, eller hadde mat i skap og kjøleskap, det var bare det at jeg følte at det var best å spare det i fall jeg trengte det mer senere en gang. Also, lapskaus + nachos + tyttebær = very friggin awesome! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hadde en periode hvor jeg konstant spiste ute. Gadd rett og slett ikke å lage mat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du gjorde vel det. Ja, jeg gjorde så. Jeg ble funnet svimt av utenfor en butikk her i Steinkjer. Av ei gammel dame av alle ting. Fikk wienerbrød av henne, men det var veldig flaut, men likevel begynte jeg ikke å spise noe særlig før jeg dro hjem for sommeren. Og i fjor la jeg meg til uvanen med å bare spise en gang om dagen, og den har vedvart enda. Jeg spiser enten lunch eller middag. Vel, nå i det siste har jeg klart å komme inn i tre måltider igjen. Frokost, lunch og middag, men så spiser jeg jo middag når vanlige folk spiser kveldsmat, og lunch når folk flest spiser middag, så det går greit. Men det går jaggu unna med brød. Vi kjøper ett brød per dag, og det holder ofte ikke engang. Så jeg har begynt å skifte til frokostblandinger også. Samt yoghurt. Metter ikke så mye, men mat er mat. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 men så spiser jeg jo middag når vanlige folk spiser kveldsmat, og lunch når folk flest spiser middag, så det går greit. Du òg? No måtte eg lage middag, mor mi svikta. Burger med loff i staden for burgerbrød Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Spiser alle måltider sent for min del. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Mat skal lages sammen og deles med andre..vi er vel "programmert" slik ehh. Er jeg "feilprogrammert" da, siden jeg sjelden spiser med andre? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg liker ikke å spise sammen med folk som lager ekle lyder. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ikke jeg heller, jeg hater det. Men ikke alle lager ekle lyder når de spiser. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Mat skal lages sammen og deles med andre..vi er vel "programmert" slik ehh. Er jeg "feilprogrammert" da, siden jeg sjelden spiser med andre? Det må være virus i programmet, for jeg spiser også mest alene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Mat skal lages sammen og deles med andre..vi er vel "programmert" slik ehh. Er jeg "feilprogrammert" da, siden jeg sjelden spiser med andre? Jepp. Skal jeg prøve å finprogrammere deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg merker at når jeg er hjemme hos familie irriterer jeg meg over tyggelydene mens de spiser. Eller med andre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg merker at når jeg er hjemme hos familie irriterer jeg meg over tyggelydene mens de spiser. Eller med andre. Moren min er helt ekstrem på det der. Jeg må nesten bare sette på tv-en kjempehøyt så den overdøver henne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jepp. Skal jeg prøve å finprogrammere deg? Njjjaa. Skeptsik. Du får ta Mr. A først Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ingenting som å se den sexy baken til Freddie Mercury spankulere rundt på 100" på veggen min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg blir sånn skikkelig "ååååå slutt å tygg" får jeg lyst å rope..men de kan jo ikke det. Smurf: Live at Wembley 86? Der har han mange butt-poses. Endret 29. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg