Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er ikke prisen først og fremst. Det er tanken på om jeg virkelig har lyst på. Pleide ofte å gå bort til kjøleskapet, titte inn, ta frem noe, stirre på det for å så legge det tilbake fordi jeg "egentlig ikke hadde lyst på". Nå har jeg lagt en god del energi i å finne frokost jeg liker, da. Så hender jeg spiser frokost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke prisen først og fremst. Det er tanken på om jeg virkelig har lyst på. Pleide ofte å gå bort til kjøleskapet, titte inn, ta frem noe, stirre på det for å så legge det tilbake fordi jeg "egentlig ikke hadde lyst på". Nå har jeg lagt en god del energi i å finne frokost jeg liker, da. Så hender jeg spiser frokost.

Sånn var jeg for noen år siden. Over lengre tid. Det var den perioden det stort sett gikk 3 dager mellom hvert måltid, og det var aldri store måltid heller, bare nok til å holde meg gående litt lenger. Jeg levde på sprit, vin og sigaretter hovedsaklig.

Ikke det at jeg ikke hadde råd til mat, eller hadde mat i skap og kjøleskap, det var bare det at jeg følte at det var best å spare det i fall jeg trengte det mer senere en gang.

Also, lapskaus + nachos + tyttebær = very friggin awesome! :D

Lenke til kommentar

Du gjorde vel det.

Ja, jeg gjorde så. Jeg ble funnet svimt av utenfor en butikk her i Steinkjer. Av ei gammel dame av alle ting. Fikk wienerbrød av henne, men det var veldig flaut, men likevel begynte jeg ikke å spise noe særlig før jeg dro hjem for sommeren. Og i fjor la jeg meg til uvanen med å bare spise en gang om dagen, og den har vedvart enda.

Jeg spiser enten lunch eller middag. Vel, nå i det siste har jeg klart å komme inn i tre måltider igjen. Frokost, lunch og middag, men så spiser jeg jo middag når vanlige folk spiser kveldsmat, og lunch når folk flest spiser middag, så det går greit. Men det går jaggu unna med brød. Vi kjøper ett brød per dag, og det holder ofte ikke engang. Så jeg har begynt å skifte til frokostblandinger også. Samt yoghurt. Metter ikke så mye, men mat er mat.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Mat skal lages sammen og deles med andre..vi er vel "programmert" slik :)

ehh. Er jeg "feilprogrammert" da, siden jeg sjelden spiser med andre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...