Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm ... Jeg trenger spiker og treskruer. Håper jeg finner noe i snekkerboden ...

hadde dere en dverg i snekkerboden? :ph34r:

Nei, ikke det jeg vet ...

God morgen. Faen jeg må liksom opp 7-halv 8 i morgen tidlig. huff og huff

Jeg føler med deg. Jeg må opp på det tidspunktet hver onsdag. Skulle i og for seg ønske jeg hadde mer skole. :p

Jeg ville betalt for å få en lapdance av en dverg ... Nei, vent. Det har jeg alt fått.

:ermm:

Jeg angrer intet! :D

Ingenting du gjør er spesielt overraskende igrunn :p

Ha-ha-ha! :p

Litt sent å si god morgen nå din lille spirrevipp.

Ja jeg veit! Det er grusomt hardt å være b-menneske skal jeg si deg. :hrm:

Ja, det er helt jævlig. :|

Lenke til kommentar

Curses, jeg wastet akkurat 2 timer med Dragon Quest 9-spilling, inkludert en laaang bossfight og flere levels på partyet mitt. Satt og spilte med ladern i, så hekta den seg i stolen når jeg snudde meg rundt, og røska hele DS'n i gulvet. Heldigvis klappa den sammen riktig vei. Men spillet hang seg, måtte reboote, og hadde ikke savet på over to timer.. fffuuuuuuu

Skulle egentlig ønske pendulum droppet all den emo-rock blandinga si og holdt seg til mere DnB.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da ser du vel ut som en alien? Så Frost (Satyricon, 1349 osv) i Oslo med sånne kjempelinser med bare en liten svart prikk i midt på, han så like creepy ut uten liksminken sin.

Jepp, jeg gjør det.

Har linser som er litt mer...menneskelige. Men disse er kjempemorsomme.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Uææh, du får jo manga-øyne. Men det får hvertfall folk til å snu seg etter deg. I Japan har de sånne fotobokser som gjør bildene mere manga-aktig og hvite i huden, er visst veldig populært selv om det kan se skikkelig creepy ut.

Purikura. De har det i england også. ^^,

Det er forøvrig circle linser.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...