Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Litt sent å si god morgen nå din lille spirrevipp. Ja jeg veit! Det er grusomt hardt å være b-menneske skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Pendulum - Immersion i FLAC + dusjen = sant. Hade. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hmm ... Jeg trenger spiker og treskruer. Håper jeg finner noe i snekkerboden ... hadde dere en dverg i snekkerboden? Nei, ikke det jeg vet ... God morgen. Faen jeg må liksom opp 7-halv 8 i morgen tidlig. huff og huff Jeg føler med deg. Jeg må opp på det tidspunktet hver onsdag. Skulle i og for seg ønske jeg hadde mer skole. Jeg ville betalt for å få en lapdance av en dverg ... Nei, vent. Det har jeg alt fått. Jeg angrer intet! Ingenting du gjør er spesielt overraskende igrunn Ha-ha-ha! Litt sent å si god morgen nå din lille spirrevipp. Ja jeg veit! Det er grusomt hardt å være b-menneske skal jeg si deg. Ja, det er helt jævlig. :| Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ser på Simpsons... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Temmelig irriterende at IKT-ansvarlig på skolen har valgt å blokke Diskusjon.no. Eller, jeg vet ikke hva som er galt, når jeg tenker meg om så funker det for en venn av meg, men jeg må gjennom en proxy.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nå har jeg ikke røyka siden fredag formiddag, og jeg har den verste røykhosten på lenge. :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Curses, jeg wastet akkurat 2 timer med Dragon Quest 9-spilling, inkludert en laaang bossfight og flere levels på partyet mitt. Satt og spilte med ladern i, så hekta den seg i stolen når jeg snudde meg rundt, og røska hele DS'n i gulvet. Heldigvis klappa den sammen riktig vei. Men spillet hang seg, måtte reboote, og hadde ikke savet på over to timer.. fffuuuuuuu Skulle egentlig ønske pendulum droppet all den emo-rock blandinga si og holdt seg til mere DnB. Endret 29. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har fått meg de største linsene jeg noen sinne har hatt. De er så store at det nesten er creepy. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Burgertid. Vi snakkes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Da ser du vel ut som en alien? Så Frost (Satyricon, 1349 osv) i Oslo med sånne kjempelinser med bare en liten svart prikk i midt på, han så like creepy ut uten liksminken sin. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Sånne linser skal jeg og skaffe meg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan kan Expandables ikke være satt opp til å gå på verken Bø eller Notodden kino i det hele tatt?! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dere er ikke macho nok! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dere er ikke macho nok! Skal gi deg macho jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Da ser du vel ut som en alien? Så Frost (Satyricon, 1349 osv) i Oslo med sånne kjempelinser med bare en liten svart prikk i midt på, han så like creepy ut uten liksminken sin. Jepp, jeg gjør det. Har linser som er litt mer...menneskelige. Men disse er kjempemorsomme. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Uææh, du får jo manga-øyne. Men det får hvertfall folk til å snu seg etter deg. I Japan har de sånne fotobokser som gjør bildene mere manga-aktig og hvite i huden, er visst veldig populært selv om det kan se skikkelig creepy ut. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Uææh, du får jo manga-øyne. Men det får hvertfall folk til å snu seg etter deg. I Japan har de sånne fotobokser som gjør bildene mere manga-aktig og hvite i huden, er visst veldig populært selv om det kan se skikkelig creepy ut. Purikura. De har det i england også. ^^, Det er forøvrig circle linser. Endret 29. august 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Enig med Bytex. Det får manga-øyne. Passer lolitastilen. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Se denne artikkelen zerda: http://kotaku.com/5620322/mona-lisa-made-cuter Spooky på han gutten. "The consensus from young Japanese women was that the Mona Lisa looked quite fetching with bigger eyes." Endret 29. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg