Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Niks men da jeg flasha BIOS'en på det gamle og stappa i 1 GB mer RAM og en 6000+ prosessor ville det funke. Rart nok Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Niks men da jeg flasha BIOS'en på det gamle og stappa i 1 GB mer RAM og en 6000+ prosessor ville det funke. Rart nok rart :S Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ja. Jeg har flasha BIOS'en før men det funka ikke da... Kanskje hovedkortet mitt har AIDS? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Satan til tid det skulle ta å få inn MSN da! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Petter, kom nettopp til å tenke på deg. Sitter her og hører på Vømmøl Spellmannslag og den ene sangen deres (Spæll åt meg) begynner sånn: Kommå nedåt senga mi Og sett dæ ned du Petter Og så te' du med dæ fela di Og spælle mens du sett her Spæll ein liten trall åt mæ Spæll ein liten slått Æ synes d'e så fint Og du spælle nu så godt, spælle godt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Gah! Jeg finner ikke smartkortleseren (med smartkortet mitt i) min eller CD-en med ProTools 6.4 LE på. Har gått gjennom hele rommet. Fantastisk irriterende. -_- "Spæll åt mæ" er en herlig sang, Glimti. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Petter, kom nettopp til å tenke på deg. Sitter her og hører på Vømmøl Spellmannslag og den ene sangen deres (Spæll åt meg) begynner sånn: Kommå nedåt senga mi Og sett dæ ned du Petter Og så te' du med dæ fela di Og spælle mens du sett her Spæll ein liten trall åt mæ Spæll ein liten slått Æ synes d'e så fint Og du spælle nu så godt, spælle godt Føler meg verdsatt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Utrolig hvordan folk mister ting her om dagen. Først Therawyn, så b-real og nå Datasmurf. Vel, vel. Tenkte å sitte her og smøre meg noen kjedelige skiver, men tror heller det blir frokost på Burger King. er jo tross alt søndag og siste dag i uken. Så får jeg spasert litt og. Endret 29. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 "Spæll åt mæ" er en herlig sang, Glimti. Liker den ikke så brennene godt egentlig. Mine favoritter er nok vømmølstevet, høvlerivisa, ann-margit, fjøsvisa, vinterbruden, itjnå som kjem tå seg sjøl, martin svingen, førarkortet, arbeidslaget og johanna i juvet. Hva er din/dine? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 "Spæll åt mæ" er en herlig sang, Glimti. Liker den ikke så brennene godt egentlig. Mine favoritter er nok vømmølstevet, høvlerivisa, ann-margit, fjøsvisa, vinterbruden, itjnå som kjem tå seg sjøl, martin svingen, førarkortet, arbeidslaget og johanna i juvet. Hva er din/dine? Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ah ... Auksjonsvisa, Isogaisa (særlig da Gunnhild Sundli sang den i en musikal av Rotmo for noen år siden), Ann-Magritt, Gammel-Thomas, Vinterbruden, Johanna i juvet, Vømmøldalens siste vår, Blå blå vind og Spæll åt mæ. Ooh, og Gammelpoteta, Arbeidslaget hass Johannes Johansen og Fæst borti svingen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du har nå ialefall noen interessange formeninger Mikkel... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt Det har jeg hørt i kantina på HiNT Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kald kaffe. Må lage ny. Og nå begynte nettopp Fjøsvisa. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt Det har jeg hørt i kantina på HiNT Ikke rart du er fucka i hodet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt Jeg ville betalt for å få en heftig jente til å danse magedans for meg privat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt Det har jeg hørt i kantina på HiNT Ikke rart du er fucka i hodet Ha-ha, ja, la oss skylde på det. Jeg ville betalt for å få en lapdance av en dverg ... Nei, vent. Det har jeg alt fått. Gratis til og med. ^^ Jeg må virkelig tilbake til Praha. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 http://flash.vg.no/grafikk/2008/bush/kast_sko.html Gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg