Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Petter, kom nettopp til å tenke på deg. Sitter her og hører på Vømmøl Spellmannslag og den ene sangen deres (Spæll åt meg) begynner sånn:

Kommå nedåt senga mi

Og sett dæ ned du Petter

Og så te' du med dæ fela di

Og spælle mens du sett her

Spæll ein liten trall åt mæ

Spæll ein liten slått

Æ synes d'e så fint

Og du spælle nu så godt, spælle godt

:D

Lenke til kommentar

Petter, kom nettopp til å tenke på deg. Sitter her og hører på Vømmøl Spellmannslag og den ene sangen deres (Spæll åt meg) begynner sånn:

Kommå nedåt senga mi

Og sett dæ ned du Petter

Og så te' du med dæ fela di

Og spælle mens du sett her

Spæll ein liten trall åt mæ

Spæll ein liten slått

Æ synes d'e så fint

Og du spælle nu så godt, spælle godt

:D

Føler meg verdsatt :love:

Lenke til kommentar

Utrolig hvordan folk mister ting her om dagen. Først Therawyn, så b-real og nå Datasmurf.

Vel, vel. Tenkte å sitte her og smøre meg noen kjedelige skiver, men tror heller det blir frokost på Burger King. er jo tross alt søndag og siste dag i uken. Så får jeg spasert litt og.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

"Spæll åt mæ" er en herlig sang, Glimti. :)

Liker den ikke så brennene godt egentlig. Mine favoritter er nok vømmølstevet, høvlerivisa, ann-margit, fjøsvisa, vinterbruden, itjnå som kjem tå seg sjøl, martin svingen, førarkortet, arbeidslaget og johanna i juvet.

Hva er din/dine?

Lenke til kommentar

"Spæll åt mæ" er en herlig sang, Glimti. :)

Liker den ikke så brennene godt egentlig. Mine favoritter er nok vømmølstevet, høvlerivisa, ann-margit, fjøsvisa, vinterbruden, itjnå som kjem tå seg sjøl, martin svingen, førarkortet, arbeidslaget og johanna i juvet.

Hva er din/dine?

Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt

Lenke til kommentar

Ah ... Auksjonsvisa, Isogaisa (særlig da Gunnhild Sundli sang den i en musikal av Rotmo for noen år siden), Ann-Magritt, Gammel-Thomas, Vinterbruden, Johanna i juvet, Vømmøldalens siste vår, Blå blå vind og Spæll åt mæ.

Ooh, og Gammelpoteta, Arbeidslaget hass Johannes Johansen og Fæst borti svingen.

Lenke til kommentar

Jeg ville betalt for å høre en bokmålsnisse synge Vømmøl med verdal dialekt

Det har jeg hørt i kantina på HiNT :p

Ikke rart du er fucka i hodet :ninja:

Ha-ha, ja, la oss skylde på det. :p

Jeg ville betalt for å få en lapdance av en dverg ... Nei, vent. Det har jeg alt fått. Gratis til og med. ^^

Jeg må virkelig tilbake til Praha. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...