WheelMan Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Siden vampyrers kropper utelukkende inneholder blod, ikke vann som oss mennesker, vil det da si at de onanerer blod? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Siden vampyrers kropper utelukkende inneholder blod, ikke vann som oss mennesker, vil det da si at de onanerer blod? Vampyrer er døde. Det vil si at hjertet deres ikke slår. Når hjertet deres ikke slår er det umulig å oppnå ereksjon. Dermed blir det ikke så lett å onanere eller besvare spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Siden vampyrers kropper utelukkende inneholder blod, ikke vann som oss mennesker, vil det da si at de onanerer blod? Vil tro du mener ejakulerer, men nei er nok slik som Lars sier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg kjøpte en Big One American bacon i dag. Da jeg åpna den så synes jeg ikke det som lå oppå ligna på bacon i det hele tatt. Mer som noe skinke på boks som var spraylakkert med farge. Så jeg la på en pakke bacon ekstra. Håper det gjør susen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 1 pakke bacon på en pizza er perfekt husk at den burde stekes lenge for at det skal bli bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg kan ikke se osten lenger. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sånn vi liker det hadde min inne i 40 min en gang uten at baconet ble ordentlig stekt. Var dog en dårlig ovn, men ble bra til slutt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Konsert på festningen med Jean-Michel Jarre og Röyksopp = AWESOME!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Konsert på festningen med Jean-Michel Jarre og Röyksopp = AWESOME!! Misunnelig. Jeg har alltid hatt lyst til å se Jean Michel Jarre live. Og være grisefjern gjennom hele konserten selvsagt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Konsert på festningen med Jean-Michel Jarre og Röyksopp = AWESOME!! Misunnelig. Jeg har alltid hatt lyst til å se Jean Michel Jarre live. Og være grisefjern gjennom hele konserten selvsagt. Det var det mange som var også, for å si det sånn, haha. Luktet en viss lukt gjennom hele konserten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du aner ikke hvor misunnelig jeg er på deg, Ida. Særlig siden jeg tilbragte kvelden tilnærmet edru hjemme med mamma, søss og to av de beste kompisene hennes. Ja ja, søss blekka på sofaen og den ene kompisen gikk hjem tidlig, så jeg ble sittende å preike skit med den andre kompisen og høre på Vømmøl, så det gikk jo ikke totalt til helvete, selv om det er ganske ille at søss ble dritings på tre glass Bacardi Razz + sprite. 3/7 blandingsforhold og hun hadde spist. Må være jævlig å være på fjortisfylla når du er 20,5 år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har sett Jarre live to ganger før. Han er og blir helten min. Har hørt på han siden jeg var en unge. Men dagens tordenvær skremte meg fra å dra til Oslo idag. Hadde ikke billett heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ah ... Jeg lurte i og for seg på om du var der. Må være kjipt å gå glipp av når du bor i Drammen (eller hvor det er, det er Drammen, sant?) og det ikke er så alt for langt å dra til Oslo med tog ... Og irriterende. Litt sånn som for meg som går glipp av Infected Mushroom i Bergen fordi jeg ikke har råd til billetten siden jeg prioriterte Rått og Råde i Stavanger i stedet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Altså, jeg er fremdeles kjempekald, og jeg ble gjennomvåt. Men fader, det var verdt det. Skal ikke klage på den konserten, nei. Jarre er sjef. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har gamet i hele kveld og har ikke ofret det en tanke engang før nå Går nok bra. Han kommer sikkert flere ganger. De to gangene jeg så ham var på Oxygene-turneen der han spilte hele Oxygene sammen med 3 andre live, og hele publikum sto og klappet under hele Oxygene 13 (når han sitter på alene på orgelet og gliser). Det var fullstendig magisk. Kulissene var bare noen digre speil senket ned over dem ovenfra og varmt lys i gult grønt og rødt og alle vintage synthene de spilte på. Og det passet perfekt til den rolige musikken fra Oxygene. Andre gangen var i Oslo Spektrum, da spilte han mere greatest hits type show med alt som hører med av laserharpe og laserlys. Endret 29. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Herlig, fikk "Nigeria-scam" i mailboksen min fra ei i Elfenbenkysten, og brevet var faktisk på norsk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kjørte faktisk forbi Jarre-konserten i stad. Var sinnsyyyykt mye folk som sto utenfor. Sikkert 300-400. Var masse lysshow og stas derfra, så det så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Herlig, fikk "Nigeria-scam" i mailboksen min fra ei i Elfenbenkysten, og brevet var faktisk på norsk Google translate in action Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Aldri drikke mere. 10kr til den som gidder å skyte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg