Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg liker den jo. Men sorry da. Greit. Jeg skal holde kjeft. Endret 14. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Eplefe: Men det er utringninen som er interessant. Edit: dusteforum Endret 14. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var sånn med meg også i grunnen. Men nå bare savner jeg det mørke håret mitt. Jaja, like greit. Jeg ser vertfall ikke så blek ut lenger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Loveless: Du er über-hawt som blond da... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Loveless: Du er über-hawt som blond da... Jo, takk^^. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg liker den jo. Men sorry da. Greit. Jeg skal holde kjeft. Jeg liker den ikke -_-' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Se der se der, sov bare en time mer enn jeg skulle, men du og du så godt det var. Ødela døgnrytmen helt ved å ikke gå på skolen så klart Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Velkommen hit Teovina! Takk for det og god bedring! Datasmurf - Det er korrekt, jeg startet i SO rett før det forsvant. Kom tilbake i går og fant denne tråden ^^. Herlig. Espen pai - Takker så mye, herlig å være her igjen! Jeg er deprimert fordi jeg har dataproblemer hjemme. Nå sitter jeg på dataen på biblioteket i byen (hooked much?!) neida, bare fordi jeg nettopp har vært ute og spist med min bestekompis og nå skal vi på kino (bare sånn "liksom-date" siden ingen av oss har date i dag). Det blir trivelig, sitter på biblioteket mens timen før kinoen begynner tikker avsted. Dataen hjemme har nok fått virus og er død ... den vil ikke starte! Etter at Windows installerte en sånn der idiotisk oppdatering som kommer jevnlig. Er noe dritt. Noen som vet hvilken forumtråd jeg kan bruke for å få hjelp til dette problemet? (vet SVÆRT godt at jeg ikke skal spørre dere i dette forumet om slikt ) Jeg kan ikke klare meg uten dataen min buuuhuuu. Happy Valentines Day alle, spesielt dere som er så heldige at dere har kjærester og dater. Misunner dere veldig, kos dere masse i dag og vis hvor mye dere ELSKER deres kjære Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Happy Valentines Day alle, spesielt dere som er så heldige at dere har kjærester og dater. Misunner dere veldig, kos dere masse i dag og vis hvor mye dere ELSKER deres kjære Kjæreste, men null date. Dumme 85 mil. >.< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Teovina: Hvilken høgskole går du på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Teovina, høres kjipern ut. Du kan prøve å spørre her. Og ellers er jo liksom-date bare kos da. Mer kos enn å sitte på ræva foran PCen uten noe date eller planer at all, dagen kom brått på. Har ikke fått ordna et jævla kort og sendt ut rundt om i Norge, som jeg alltid pleier å gjøre på denne dagen. Mekka et dikt og fiksa kort og stæsj til jenta nedenunder, men det var omtrent det. Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Teovina: Hvilken høgskole går du på? Jeg går på Lærerhøgskolen i Tromsø i praktiske og estetiske fag I år har jeg pedagogikk, musikk og kunst og håndverk som fag, altså bare de trivelige fagene Jeg trives godt. Datasmurf - Ja, helt enig, det var hyggelig å bli bedt på middag og kino i dag selv om det ikke er en "date". Vedder på at den heldige jenta nedenunder ble kjempeglad, det var svært trivelig gjort! Og takk for hjelpen, jeg skal prøve den tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Til de som prater om psykologer her: hvorfor gikk dere dit? Traumatiske opplevelser i nyere tid (sånn rundt de tider jeg begynte), depresjoner, hallusinasjoner, angstanfall, skrekk for mennesker (husker ikke den medisinske termen på det i farten), lett agorafobi osv. edit: Lykke til, Teovina! Endret 14. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Loveless: Du er über-hawt som blond da... Second that! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Mekka et dikt og fiksa kort og stæsj til jenta nedenunder, men det var omtrent det. ble hun glad? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg aner ikke, Espen. Har ikke hørt noe mer fra henne. For alt jeg vet, har hu ikke gått ut døra enda engang. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg aner ikke, Espen. Har ikke hørt noe mer fra henne.For alt jeg vet, har hu ikke gått ut døra enda engang. la du det bare på utsiden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I postkassa hennes, for at det ikke skulle bli vått eller tatt av en sær gamling. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I postkassa hennes, for at det ikke skulle bli vått eller tatt av en sær gamling. daså... ble bekymret du er jo ikke helt god Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skulle ønske jeg hadde en spesiell jente iblant. Jeg bør komme meg ut å møte folk oftere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg