LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Damn, økt med 2000 poster siden igår natt? >< dere uberspammer tråden as Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I know, slikt er aldri begrunnet. Helt sykt. Mhm. Traumatisk liv jeg har. Du snakker som om den ikke er pen... Ponni er jo nyyyhyyyyydelig!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jobbintervju snart :O Hva slags jobb søker du på? Platekompaniet Ahh, okay. Hvis jeg ikke tar helt feil må du ta en "test" om film, musikk, spill. Måtte værtfall en venninde da hun søkte der Mhm. Pugge VG-lista, så glir du lett inn der Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Damn, økt med 2000 poster siden igår natt? >< dere uberspammer tråden asVel. ">< dere uberspammer tråden as" Hihi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Damn, økt med 2000 poster siden igår natt? >< dere uberspammer tråden as Jeg tror nubsa får bruke PC-ene sine i timene. ): Endret 9. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PlatekompanietForestiller avataren din en del av et fly, en kuk, eller noe helt annet? Det bestemmer du <3 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det nye designe til hardwaresidene er jo rådigg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Traumatisk liv jeg har. Skal vi lage klubb? =D Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også har de selvfølgelig forbudt chatting på RPP :< Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Traumatisk liv jeg har. Skal vi lage klubb? =D Er det noe å være stolt over da? =D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hooray, sitter på skolen igjen, og koser meg med en ræva tynnklient som lagger. Tar vel 0,7sec fra jeg trykker på en tast, til den reagerer. Hastigheten her er også dårlig, egentlig. Tenk dere en hel skole som er koblet opp mot samme server samtidig.. >< Jaja, noen... redd meg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også har de selvfølgelig forbudt chatting på RPP :< For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også har de selvfølgelig forbudt chatting på RPP :< Det har vi denne tråden til da.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Traumatisk liv jeg har. Skal vi lage klubb? =D Er det noe å være stolt over da? =D Hyyyysj, la oss late som. o_O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror nubsa får bruke PC-ene sine i timene. ): Jeg er stor jente!Går ikke på skolen lengre nemlig! Er alene hjemme. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sant nok, er d lov å poste bilder her? 0o Orker ikke lese reglene så stfu.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også har de selvfølgelig forbudt chatting på RPP :< For å si det enkelt: Det er en grunn til at jeg ikke poster der lenger Nei, hva skal vi gjøre i RPP da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yay! Her er jeg borte fra internett i to dager, og når jeg kommer tilbake er det helt forandret. Erklærer meg herved avhengig av Forumkaféen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selvfølgelig kan du poste bilder for å vise ett poeng, men tror ikke du kan gjøre dette om til nye rpp. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hyyyysj, la oss late som. o_ONai. Jeg er stor jente!Går ikke på skolen lengre nemlig! Er alene hjemme. Så stor vet jeg ikke, men du er gammel nok til å bestemme selv da. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg