Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det gjør det absolutt. Kun hjemmelaget så klart.

Med poteter, makaroni og tyttebærsyltetøy. Omnomnom! :D

Makaroni til kjøttkaker? :hmm:

Selv om det ikke er norsk, gjør det seg godt. ^^

Samme med fiskekaker, men det har jeg slutta å spise.

Men om jeg skulle spise det igjen, hadde det vært kokt med potet, makaroni, brun saus og tyttebærsyltetøy.

Stekt med råkost, rosiner og ketchup.

Vel, i disse dager kun med ketchup, men nå spiser jeg ikke fiskeprodukter generelt (uansett hvor prossessert det er), men ...

Also, fire berusa shitkids (meg inkludert) søker sjåfør t/r Trondhjem om noen er gira. Vi er villige til å betale, men tydeligvis ikke 1000 kr.

De andre syntes 250 spenn hver var ublu greier for å bli kjørt fra Orkanger til Trondhjem nå, og hjem om 4-5 timer.

Til tross for at det er samme pris som buss + nattbuss hadde kosta.

Og før noen sier buss, det går ikke. Siste buss fra Orkanger til Trondhjem, gikk 21:00 ca. Lenge leve fleksible bussruter! :w00t:

Kjøttkaker i brunsaus slår det meste. Face it.

:rofl:

Nei :)

Smaken er som baken. Ikke kom og fortell meg hva jeg synes smaker best.

1. Det ser ikke godt ut med noen brune klumper, poteter og en funky brun og kjedelig saus.

2. Jeg finner mer spennende smaker i en frozen pizza enn i kjøttkaker i brunsaus.

3. Norsk mat generelt er møkk kjedelig! Jeg misunner Italienerne deres brilliante kjøkken!

Du har ikke peil på mat ser jeg. Heller joika enn pasta, evt. til og med smalahove (har riktignok bare spist vanlige deler av det, ikke hjerne eller øye eller sånt). Ikke for det italiensk er godt, men ingenting slår norsk mat! :D

Kjøttkaker, joikakaker og lapskaus. mMmm ... :love:

Lenke til kommentar

Hvor ligger Orkanger?

Hva slags barteby bor du i som ikke vet hvor Orkanger ligger? oO

4,5 mil sørvest for Trondhjem. Følg E39 mot Kristiansund og what not.

Oh well ... Da har jeg funnet ut hva jeg reagerer allergisk på. Heldigvis var det ikke chili, cayenne eller hvitløk slik jeg fryktet, men dusjsåpa mi.

Jeg kan uansett ikke dra ut i kveld fordi jeg har ørten røde, kløende prikker og utslett over armene, bena, ryggen og halsen og det klør som et uvær.

Det klør faktisk enda mer fordi jeg drikker fant jeg ut. Alkohol utløser visst histaminer og jeg spretta nettopp en cava. Gah!

Får håpe nikotin ikke utløser histaminer også, ellers blir dette en veldig kjedelig kveld. Kan bare ta en av kortisonpillene som fungerte så godt i døgnet også, og bør vel ikke ta mer enn én Zyrtec i døgnet heller. Curses!

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er norsk, gjør det seg godt. ^^

Samme med fiskekaker, men det har jeg slutta å spise.

Men om jeg skulle spise det igjen, hadde det vært kokt med potet, makaroni, brun saus og tyttebærsyltetøy.

Stekt med råkost, rosiner og ketchup.

Vel, i disse dager kun med ketchup, men nå spiser jeg ikke fiskeprodukter generelt (uansett hvor prossessert det er), men ...

Høres interessangt ut.

Also, fire berusa shitkids (meg inkludert) søker sjåfør t/r Trondhjem om noen er gira. Vi er villige til å betale, men tydeligvis ikke 1000 kr.

De andre syntes 250 spenn hver var ublu greier for å bli kjørt fra Orkanger til Trondhjem nå, og hjem om 4-5 timer.

Til tross for at det er samme pris som buss + nattbuss hadde kosta.

Og før noen sier buss, det går ikke. Siste buss fra Orkanger til Trondhjem, gikk 21:00 ca. Lenge leve fleksible bussruter! :w00t:

Den slags blir alltid en morsom historie før eller siden.

Lenke til kommentar

Ikke sant?

Vi endte opp hjemme, er for sent å dra ut nå, søss fant til slutt en sjåfør, eksen hennes for 6 år siden, men han hadde kun plass til henne, og da var det ikke like interessant.

Og gutten hu sku møte på byen, er på legevakta med dypt kutt i høyre pekefinger elns.

Det verste er å sitte her og ikke kunne drikke. Spesielt når jeg blir bydd på rom og cola opp og i mente. -_-

Hey! Jeg er da ikke lokalkjent, har ikke bodd her så lenge. Viste jo det var her en plass, men ikke hvor. :p

Ah, du får ha meg unnskyldt. Trodde gjerne du var fra bartebyen, eller hadde bodd der lenge nok til å gjøre som mange trondhjemmere og tatt en "eksotisk dagstur" til Orkanger for å handle på Domus og OTI - Stedet der kjentfolk møtes. :p

Lenke til kommentar

Spesielt når jeg blir bydd på rom og cola opp og i mente. -_-

DOOOO IIIIITT :dribble:

Nei, jeg ble ringt opp og spurt om jeg hadde tankt til å komme på partey først etter de andre hadde blitt drita jeg da. Må si at da vant trøttheten/slappheten over ønsket om å treffe folk :ermm: (+ at de som vanlig sikkert ikke har noen plan for hvordan de skal komme seg hjem)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...