TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Smurf: DU er veggdyr :!: Tulla bare, jeg er veggdyr Endret 28. august 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Etter å ha googla, kan det gjerne være det, men jeg håper da virkelig ikke det, og jeg har ikke sett noe blod på sengetrekk / laken heller. Nei, jeg går for allergisk reaksjon jeg. Siden de har dukka opp her også, og nå er jeg hjemme og sover i senga på gutterommet og det dukka opp noen nye i går kveld da jeg satt i stua med mamma og søss også. :S Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Etter å ha googla, kan det gjerne være det, men jeg håper da virkelig ikke det, og jeg har ikke sett noe blod på sengetrekk / laken heller. Nei, jeg går for allergisk reaksjon jeg. Siden de har dukka opp her også, og nå er jeg hjemme og sover i senga på gutterommet og det dukka opp noen nye i går kveld da jeg satt i stua med mamma og søss også. :S Da får du nå inderlig håpe på at det ikke er veggdyr. For da har du dratt dem med til foreldrene dine. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Oslo, Stovner Vinmonopol Velg som din favoritt. Åpningstider Mandag - Fredag: 1000-1800 Lørdag: 0900-1500 Liker Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Eeeeeg vil ikkje vere noken helt. Eg vil ikkje ein gong ha nokon glorie. Så kvor eg skal gå, det veit eg ikkje. Vil ikkje eingong vere ein rugfangar. Edit: Leif Endret 28. august 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Etter å ha googla, kan det gjerne være det, men jeg håper da virkelig ikke det, og jeg har ikke sett noe blod på sengetrekk / laken heller. Nei, jeg går for allergisk reaksjon jeg. Siden de har dukka opp her også, og nå er jeg hjemme og sover i senga på gutterommet og det dukka opp noen nye i går kveld da jeg satt i stua med mamma og søss også. :S Da får du nå inderlig håpe på at det ikke er veggdyr. For da har du dratt dem med til foreldrene dine. Ha-ha, sant. Nei, satser på at det er noe jeg har reagert på. Aner ikke hva. Nesten så jeg håper det er såpa jeg bruker og ikke noe jeg har spist, siden jeg bare har inntatt mat med godsaker som chili, hvitløk, cayenne, jalapeño, habanero og andre gode frukter siden jeg begynte å klø. Ville vært gigantisk nedtur å være allergisk mot noen av de. For øyeblikket får jeg ikke ha dressing på maten min og må spise ukrydra mat. Det suger balle. :| Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fant ut at jeg er små feit Skal rive ned speilet på badet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dere må ikke finne på å se "Valhalla rising". Makan til drittfilm skal man lete lenger etter. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har det kommet noe ny najs musikk i det siste? Spotifylistene mine trenger en makeover. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kva sort snakkar du om då? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det bare jeg som ikke har spotify her? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har det kommet noe ny najs musikk i det siste? Spotifylistene mine trenger en makeover. Hvorfor vente på bra musikk når du kan se deg bakover? Du har flere tiår å velge fra. Hva definerer du som bra? 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Har det kommet noe ny najs musikk i det siste? Spotifylistene mine trenger en makeover. Hvorfor vente på bra musikk når du kan se deg bakover? Du har flere tiår å velge fra. Hva definerer du som bra? Rock, reggae, pop ... alt egentlig Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er det bare jeg som ikke har spotify her? Nope. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Juhu. Givende, virkelig. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva sammenligner du med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg