Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha googla, kan det gjerne være det, men jeg håper da virkelig ikke det, og jeg har ikke sett noe blod på sengetrekk / laken heller. Nei, jeg går for allergisk reaksjon jeg. Siden de har dukka opp her også, og nå er jeg hjemme og sover i senga på gutterommet og det dukka opp noen nye i går kveld da jeg satt i stua med mamma og søss også. :S

Lenke til kommentar

Etter å ha googla, kan det gjerne være det, men jeg håper da virkelig ikke det, og jeg har ikke sett noe blod på sengetrekk / laken heller. Nei, jeg går for allergisk reaksjon jeg. Siden de har dukka opp her også, og nå er jeg hjemme og sover i senga på gutterommet og det dukka opp noen nye i går kveld da jeg satt i stua med mamma og søss også. :S

Da får du nå inderlig håpe på at det ikke er veggdyr. For da har du dratt dem med til foreldrene dine. :p

Lenke til kommentar

Da får du nå inderlig håpe på at det ikke er veggdyr. For da har du dratt dem med til foreldrene dine. :p

Ha-ha, sant. Nei, satser på at det er noe jeg har reagert på. Aner ikke hva. Nesten så jeg håper det er såpa jeg bruker og ikke noe jeg har spist, siden jeg bare har inntatt mat med godsaker som chili, hvitløk, cayenne, jalapeño, habanero og andre gode frukter siden jeg begynte å klø.

Ville vært gigantisk nedtur å være allergisk mot noen av de. For øyeblikket får jeg ikke ha dressing på maten min og må spise ukrydra mat. Det suger balle. :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...