Skjelvgråt Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Why står det at tråden min (i mine innlegg that is) har 50 sider :s og samtidig, jaja ikke link til egne tråder blabla. Mange har gjort det før, men uansett : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256108&pid=16134863&st=0entry16134863 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Why står det at tråden min (i mine innlegg that is) har 50 sider :s og samtidig, jaja ikke link til egne tråder blabla. Mange har gjort det før, men uansett : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256108&pid=16134863&st=0entry16134863 Rappotert!!!!! neida Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bend over, and I'll show ya! men fra spøk til revolver, jeg har ingen anelse. Får bare opp at den har en side hos meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg er trøtt. Vært en bra dag i dag. Fikk melding av en zøt jente i stad om at hun synes jeg var en bra fyr og at hun var glad for å bli kjent med meg. winwin. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Alright! Ghraag is back! XD Fått deg jobb nå eller? Sent svar: Nei, men jeg har fått byttet tilbake til orginalt brukernavn. Så Ghraag is back og Flygende Rektum/Rektal Utblåsning vil ikke være tilbake før om 6 måneder eventuelt : ) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du har byttet nick og avatar så mange ganger at folk sliter med å huske deg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Why står det at tråden min (i mine innlegg that is) har 50 sider :s og samtidig, jaja ikke link til egne tråder blabla. Mange har gjort det før, men uansett : http://www.diskusjon...entry16134863 Har skjedd med alle trådene jeg har opprettet her på forumet. Gjerne kommer det opp sånn at jeg kan bla rett til side 800 fra mine innlegg, men hvis jeg klikker der får jeg opp forsiden. Endret 28. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Du har byttet nick og avatar så mange ganger at folk sliter med å huske deg Mange ganger? Har hatt to avatarer, samt en juleavatar, og 3 nick. Det er medregnet Ghraag. Så om noen sliter med å huske meg er nok det fordi jeg ikke har vært aktiv på en stund ^^ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Bare? Min tråd har over 20 000 sider. Jeg synes det er ganske godt gjort for 0 svar. Endret 28. august 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 You are funneeh. OFC. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er en bug som forsvinner så snart du får 2 sider i tråden din. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er en bug som forsvinner så snart du får 2 sider i tråden din. This. Om du ser på tråden over (eller under?) vil de ha samme sideantall. Ingen som vet hvorfor "tomme" (1 side) tråder får dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ble visst litt dritings i går Mangler litt hud på ene kneet gitt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Huff ja. Hadde vært morsomt å vite når man slokna siden man våkner kl 6 :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 The fuck? Jeg klør som et helvete. I og for seg gjort i 10-12 dager, trodde det bare var myggstikk, men mamma tok helt av da hun så alle prikkene, bittene, sårene, whatever det er. Starta på høyre legg, gikk opp til høyre lår, så høyre underarm og i går kveld, begynte det på høyre overarm. Ingen andre steder riktignok. Jeg lever på zyrtec og bader i kortisonsalve. Ha-ha-ha. Fantastisk. Lurer på hva det er. Enten er det en allergisk reaksjon på et eller annet, ellers så er det insektbitt. Kan bare ikke komme på å ha blitt bitt av noe, og i alle fall ikke i så stor skala. Er det en allergisk reaksjon, er det enten mot chili, cayenne, vannet på Steinkjer, hvitost eller grovbrød. Frustrerende å ikke kunne gjøre noe med det eller finne ut hva det er. Ooh, og så drømte jeg at jeg ble angrepet av en katt da jeg var ute og syklet. Kjente igjen beistet også, var den gamle katta naboen hadde under hele oppveksten min og som avgikk ved døden i vinter. Den har hjemsøkt meg i andre drømmer også, men da den angrep nå, var det så vondt at jeg våkna og holdt meg der jeg ble angrepet og merka at det gjorde vondt. o_O Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Snåle smurfen Hva hadde forumet vært uten deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Sikkert et bedre sted for mange. Da hadde de sluppet traumene av bildene jeg har lagt ut opp gjennom åra. Ha-ha-ha. Nå kan forresten apoteket åpne synes jeg, slik at jeg får kortison. Sånn før jeg klør meg i hjel her. :| 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg