Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Why står det at tråden min (i mine innlegg that is) har 50 sider :s og samtidig, jaja ikke link til egne tråder blabla. Mange har gjort det før, men uansett : http://www.diskusjon...entry16134863

Har skjedd med alle trådene jeg har opprettet her på forumet. Gjerne kommer det opp sånn at jeg kan bla rett til side 800 fra mine innlegg, men hvis jeg klikker der får jeg opp forsiden.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

The fuck? Jeg klør som et helvete. I og for seg gjort i 10-12 dager, trodde det bare var myggstikk, men mamma tok helt av da hun så alle prikkene, bittene, sårene, whatever det er. Starta på høyre legg, gikk opp til høyre lår, så høyre underarm og i går kveld, begynte det på høyre overarm.

Ingen andre steder riktignok. Jeg lever på zyrtec og bader i kortisonsalve. Ha-ha-ha. Fantastisk.

Lurer på hva det er. Enten er det en allergisk reaksjon på et eller annet, ellers så er det insektbitt. Kan bare ikke komme på å ha blitt bitt av noe, og i alle fall ikke i så stor skala. Er det en allergisk reaksjon, er det enten mot chili, cayenne, vannet på Steinkjer, hvitost eller grovbrød. Frustrerende å ikke kunne gjøre noe med det eller finne ut hva det er.

Ooh, og så drømte jeg at jeg ble angrepet av en katt da jeg var ute og syklet.

Kjente igjen beistet også, var den gamle katta naboen hadde under hele oppveksten min og som avgikk ved døden i vinter. Den har hjemsøkt meg i andre drømmer også, men da den angrep nå, var det så vondt at jeg våkna og holdt meg der jeg ble angrepet og merka at det gjorde vondt. o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...