Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tror det blir siste gang jeg kjøper en av de ferske pizzaene på Rema1k, gitt. *burp* Jeg skulle akkurat til å skrive en advarsel her før i dag, men trodde alle visste at det var vonde. Unnskyld. Og ja, de er forferdelige, smaker bunn med tacosaus. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ante meg at de smakte høgg, men de ser jo tross alt bedre ut enn frossen-pizzaene fra Euroshopper, så jeg gav det et forsøk. Nå er det forholdsvis sjelden jeg spiser frossen-pizza, men allikevel. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kanskje teit å spørre en haug med gutter om dette: men hvor i oslo er det best å feste? evt. tryggest? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) London. Yes please! Er ikke helt sikker jeg, er for det meste i Ski om jeg skal ut, noe jeg skal i morgen. Endret 27. august 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Oda har awesome musikksmak, det har Ida og foresten. Det har du også! Jeg har brukt mange timer lyttende til "Orgasmisk enkelt"-listen din! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har brukt mange timer lyttende til "Orgasmisk enkelt"-listen din! Aww, det gleder virkelig. Jeg ble skikkelig glad. *tørke bort tåre i øyekroken* Synes du om de nyeste jeg har lagt til da? Jeg har bevegd meg ganske langt ut nå. Mye forskjellig, fransk opera, mye folkemusikk og nyeste er soundracket til en westernfilm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 b-real: Blir du med ut på byen i morgen, forresten? Kan ta med gulrotkake der også vettu. Kanskje, ikke heeeelt sikkert enda men meget mulig ja...en bekjent av meg vil ha meg med til Tønsberg for å drikke og jeg var liek..uhm..duh no.. Tviler på at medbrakt er lovlig *knis* Ville ikke ha hatt med noen av dere egentlig når jeg tenker meg om på en øde øy @glimti: Er du er så pms for da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har brukt mange timer lyttende til "Orgasmisk enkelt"-listen din! Aww, det gleder virkelig. Jeg ble skikkelig glad. *tørke bort tåre i øyekroken* Synes du om de nyeste jeg har lagt til da? Jeg har bevegd meg ganske langt ut nå. Mye forskjellig, fransk opera, mye folkemusikk og nyeste er soundracket til en westernfilm. Jeg synes det er bra. Jeg liker at det er litt variasjon, eller bredde om du vil. ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Flott at forumet bestemmer seg for å bugge seg akkurat når jeg poster nytt emne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 @glimti: Er du er så pms for da? ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 *dasse på toget* Deilig å komme hjem snart, etter å ha vært en uke på farten! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Deilig å komme hjem snart, etter å ha vært en uke på farten! Du! Jeg må kjenne på cadilaccen neste lørdag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En uke på farten wheelman? Hvordan har du tid til sånnt? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Merket nå nettopp at jeg har blitt lei av krangler og drittkasting her på forumet... Skal vurdere litt nøyere hva slags tråder jeg deltar i heretter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kanskje teit å spørre en haug med gutter om dette: men hvor i oslo er det best å feste? evt. tryggest? Om dere er en tre-fire er det relativt trygt over alt. Kan være greit å unngå bakgater på Grønland. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Beste songen ever http://www.youtube.com/watch?v=A2Isb-4uLhY Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vømmølmusikken er kul. Noen andre som har hørt den? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kanskje teit å spørre en haug med gutter om dette: men hvor i oslo er det best å feste? evt. tryggest? Om dere er en tre-fire er det relativt trygt over alt. Kan være greit å unngå bakgater på Grønland. Oslo er da ikke spess skummelt, jeg er vel heller den folk er redd for Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Oslo er ikke spesielt farlig i forhold til byer som for eksempel Edinburgh. Mener den var kåret til Europas voldeligste by eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg