Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Takk du! jeg kan gå så langt som å si at det var de beste muffinsene jeg noen gang har smakt. Sier meg fornøyd. Tror jeg skal bake noe i morgen også. Gulrotkake kansje? Er den lett å mislykkes med? :p

Lenke til kommentar

Og jeg har laks i ovnen :thumbup:

Sjømat er ekkelt! :thumbdown::yucky::sick:

Hva?! Skulle tro du var i trassalderen :ohmy:

Så du tror at alle som ikke liker sjømat er små? Du har nok ikke vokst nok selv frøken... ;)

Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. :love: Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. :(

Fiskegrateng går ann da. Fiskeboller og fiskekaker også, men ren fisk som et måltid derimot er grusomt. :yucky: Fiskepinner likte jeg ikke da jeg var liten, men kansje det ville gått ned nå.

Hva?! Skulle tro du var i trassalderen :ohmy:

Ikke alle liker fisk :shrug:

Men de som ikke gjør det er teit :p

Hør hvem som snakker... :roll:

Lenke til kommentar

Så så. Ta meg ikke så seriøst :)

Noen tar alt seriøst...

:tease:

Gud i helvete jeg kjeder meg! Nissedal er et kjedelig sted.

Bare å stikke til Midtøsten da. Der er det ikke fredelig i et eneste land. ;) Vi driver akkurat og snakker om det i Såpeboksen.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Så så. Ta meg ikke så seriøst :)

Noen tar alt seriøst...

:tease:

Gud i helvete jeg kjeder meg! Nissedal er et kjedelig sted.

Bare å stikke til Midtøsten da. Der er det ikke fredelig i et eneste land. ;) Vi driver akkurat og snakker om det i Såpeboksen.

Nah da sitter jeg heller å kjeder meg litt i Nissedal.

Lenke til kommentar

Top 3 forumbrukere jeg ville tatt med på en øde øy:

Oda *fnis* :blush:

Ida/Lillium

Cypheron? :hmm:

Tror jeg hadde valgt Cypheron fremfor Montag. Begge er awesome, trenger noen å diskutere film med. Oda har awesome musikksmak, det har Ida og foresten.

Ja, jeg har veldig lite å gjøre akkurat nå. :)

Lenke til kommentar

Du hadde valgt meg. EOD. Jeg jobber i et privatfly-firma som kan hente oss på flekken :)

Also, Jeg er jævlig fornøyd med livet akkurat nå. Tjener bra, ELSKER jobben (jeg har faenmeg ingen problemer med å stå opp 0600 og komme hjem 1800). Motherfuckin` happy. Tror jeg tar et par drammer for å feire dette. :love: Ren, spontan lykke er lenge sidne jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Top 3 forumbrukere jeg ville tatt med på en øde øy:

Oda *fnis* :blush:

Ida/Lillium

Cypheron? :hmm:

Tror jeg hadde valgt Cypheron fremfor Montag. Begge er awesome, trenger noen å diskutere film med. Oda har awesome musikksmak, det har Ida og foresten.

Ja, jeg har veldig lite å gjøre akkurat nå. :)

Jeg er veldig glad for at jeg slipper å være med deg på en øde øy :fun:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...