Demonfudge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Aaah, endelig helg. Feiret med Rema1000 pizza og 5 dl cola. Blir Fallout 3 i kveld vet jeg. Men først må jeg ut og sjekke ze hørzez. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Takk du! jeg kan gå så langt som å si at det var de beste muffinsene jeg noen gang har smakt. Sier meg fornøyd. Tror jeg skal bake noe i morgen også. Gulrotkake kansje? Er den lett å mislykkes med? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 ToyStory tre nå snart! Med kebab først Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Og jeg har laks i ovnen Sjømat er ekkelt! Hva?! Skulle tro du var i trassalderen Så du tror at alle som ikke liker sjømat er små? Du har nok ikke vokst nok selv frøken... Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. Fiskegrateng går ann da. Fiskeboller og fiskekaker også, men ren fisk som et måltid derimot er grusomt. Fiskepinner likte jeg ikke da jeg var liten, men kansje det ville gått ned nå. Hva?! Skulle tro du var i trassalderen Ikke alle liker fisk Men de som ikke gjør det er teit Hør hvem som snakker... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvor er det hun skriver det da? b-real: Blir du med ut på byen i morgen, forresten? Kan ta med gulrotkake der også vettu. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så så. Ta meg ikke så seriøst Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fiskepinnar, fiskebollar, fiskegrateng og fiskekaker går greitt. Rein fisk er godt om ein har rett tilbehør og ein bra kokk. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Gud i helvete jeg kjeder meg! Nissedal er et kjedelig sted. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Så så. Ta meg ikke så seriøst Noen tar alt seriøst... Gud i helvete jeg kjeder meg! Nissedal er et kjedelig sted. Bare å stikke til Midtøsten da. Der er det ikke fredelig i et eneste land. Vi driver akkurat og snakker om det i Såpeboksen. Endret 27. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så så. Ta meg ikke så seriøst Noen tar alt seriøst... Gud i helvete jeg kjeder meg! Nissedal er et kjedelig sted. Bare å stikke til Midtøsten da. Der er det ikke fredelig i et eneste land. Vi driver akkurat og snakker om det i Såpeboksen. Nah da sitter jeg heller å kjeder meg litt i Nissedal. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fiskepinnar, fiskebollar, fiskegrateng og fiskekaker går greitt. Rein fisk er godt om ein har rett tilbehør og ein bra kokk. Og fiskesuppe? Det er ikke noe jeg liker. Nah da sitter jeg heller å kjeder meg litt i Nissedal. Forståelig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Top 3 forumbrukere jeg ville tatt med på en øde øy: Oda *fnis* Ida/Lillium Cypheron? Tror jeg hadde valgt Cypheron fremfor Montag. Begge er awesome, trenger noen å diskutere film med. Oda har awesome musikksmak, det har Ida og foresten. Ja, jeg har veldig lite å gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du hadde valgt meg. EOD. Jeg jobber i et privatfly-firma som kan hente oss på flekken Also, Jeg er jævlig fornøyd med livet akkurat nå. Tjener bra, ELSKER jobben (jeg har faenmeg ingen problemer med å stå opp 0600 og komme hjem 1800). Motherfuckin` happy. Tror jeg tar et par drammer for å feire dette. Ren, spontan lykke er lenge sidne jeg har hatt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fiskepinnar, fiskebollar, fiskegrateng og fiskekaker går greitt. Rein fisk er godt om ein har rett tilbehør og ein bra kokk. Second that! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jonas! MEG DA?! Vel.. Fjerdeplass? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Top 3 forumbrukere jeg ville tatt med på en øde øy: Oda *fnis* Ida/Lillium Cypheron? Tror jeg hadde valgt Cypheron fremfor Montag. Begge er awesome, trenger noen å diskutere film med. Oda har awesome musikksmak, det har Ida og foresten. Ja, jeg har veldig lite å gjøre akkurat nå. Jeg er veldig glad for at jeg slipper å være med deg på en øde øy 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jonas! MEG DA?! Vel.. Fjerdeplass? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Oh hy five, mon! Tror det blir siste gang jeg kjøper en av de ferske pizzaene på Rema1k, gitt. *burp* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er veldig glad for at jeg slipper å være med deg på en øde øy Vi som er navnebrødre og greier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg