Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg har "litt" for mye mage nå for tiden. Men det er helt naturlig og er bare min egen feil. Vil nok forsvinne når jeg tar opp treningen igjen. Har verre ting å klage på. :p

Som hva da?

Bare det typiske som nerder sliter med, sjenanse :p

Husker Slimey og jeg konkurrerte om toppen av bannefjellet en periode... Er det egentlig noe å skryte av? :innocent:

Yep, det er en trofé jeg viser frem med stolthet.

Lenke til kommentar

Lag deg nå de fordømte pannkakene mikkel!

Og jeg har laks i ovnen :thumbup:

Jeg har laks i buksa. Er du kvinnfolk kan vel kanskje jeg komme bortover en tur å steke den i "ovnen" din :cool:?

Slike innlegg er grunnen til jeg vil ha en innførsel av facepalm-smiley.

Lenke til kommentar
Var morsomt i Militæret dog. Da var det frokost på 8 brødskiver, Lunsj på 8 brødskiver, et fullt talerken til Middag (jeg snakker -fullt-) og en pizza eller burger til kvelds.

Skulle nesten dratt i militæret igjen for å fått litt trening.

Nomnom..det var gode tider det. Aldri spist så mye i hele mitt liv tror jeg.

Taco/fajitas må være en av de mest populære middagsrettene i Norge. Det er iallfall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha tilbringt sommeren bak kassa på Rema 1000.
Sikkert veldig grei middagsmat for familier kan jeg se for meg..er litt sånn putt det du vil ha selv oppi noe som gjør det ganske lettvint.
Lenke til kommentar

Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. :love: Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. :(

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hva?! Skulle tro du var i trassalderen :ohmy:

Ikke alle liker fisk :shrug:

Men de som ikke gjør det er teit :p

Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. :love:

Så lenge du ikke glemmer den i ovnen i 6-7 timer så den er fin og sølvfarget så, ja :love:

Lenke til kommentar
Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. :(
Lage hvitsaus, litt fisk, koke makaroni, bland driten sammen,krydre, ha litt kavring eller tilsvarende på toppen. Tar ikke så lange tiden..eneste som er kipt kan vel være å lage hvitsausen hvis du ikke kan det.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ikke alle liker fisk :shrug:

Men de som ikke gjør det er teit :p

Haha ja :p For meg blir det det samme som når noen ikke liker fisk, som om når noen ikke liker vann. Jeg bare: :roll:

hihi..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...