Sidious Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Taco/fajitas må være en av de mest populære middagsrettene i Norge. Det er iallfall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha tilbringt sommeren bak kassa på Rema 1000. Endret 27. august 2010 av Sidious Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Føler jeg har "litt" for mye mage nå for tiden. Men det er helt naturlig og er bare min egen feil. Vil nok forsvinne når jeg tar opp treningen igjen. Har verre ting å klage på. Som hva da? Bare det typiske som nerder sliter med, sjenanse Husker Slimey og jeg konkurrerte om toppen av bannefjellet en periode... Er det egentlig noe å skryte av? Yep, det er en trofé jeg viser frem med stolthet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lag deg nå de fordømte pannkakene mikkel! Og jeg har laks i ovnen Jeg har laks i buksa. Er du kvinnfolk kan vel kanskje jeg komme bortover en tur å steke den i "ovnen" din ? Slike innlegg er grunnen til jeg vil ha en innførsel av facepalm-smiley. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Og jeg har laks i ovnen Sjømat er ekkelt! 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Var morsomt i Militæret dog. Da var det frokost på 8 brødskiver, Lunsj på 8 brødskiver, et fullt talerken til Middag (jeg snakker -fullt-) og en pizza eller burger til kvelds. Skulle nesten dratt i militæret igjen for å fått litt trening. Nomnom..det var gode tider det. Aldri spist så mye i hele mitt liv tror jeg. Taco/fajitas må være en av de mest populære middagsrettene i Norge. Det er iallfall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha tilbringt sommeren bak kassa på Rema 1000.Sikkert veldig grei middagsmat for familier kan jeg se for meg..er litt sånn putt det du vil ha selv oppi noe som gjør det ganske lettvint. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg las handleputa og ikke håndleddputa HANDLEPUTA Men si meg... heter det ikke "leste" lenger? Har grammatikkreglene forandret seg på den korte tiden jeg har vært borte fra Norge? Det norske språket er i fare. Vi trenger deg tilbake til Norge så du kan rette opp igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har laks i buksa. Er du kvinnfolk kan vel kanskje jeg komme bortover en tur å steke den i "ovnen" din ? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ah, ingen fare, Glimti - las er visst bare preteritum av lese i nynorsk. At jeg ikke kom på det. Noen ganger er jeg så sløv at det er skremmende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Og jeg har laks i ovnen Sjømat er ekkelt! Hva?! Skulle tro du var i trassalderen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sjømat er elsk! Fisk er KONGE! Die in sea of fires nonbeliever! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. Endret 27. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hva?! Skulle tro du var i trassalderen Ikke alle liker fisk Men de som ikke gjør det er teit Jeg spiser ikke så mye fisk, men om det er noe som er ELSK, så er det God Gammel Fiskegrateng. Så lenge du ikke glemmer den i ovnen i 6-7 timer så den er fin og sølvfarget så, ja Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fiskegrateng er godt, hjemmelagd best Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den har de dessverre ikke her (eller noen annen sånn fiskegrateng som vi er vant til oppe i nord), men jeg har en oppskrift på kjempegod fiskegrateng liggende - bare synd jeg har for liten selvtillit på kjøkkenet til å prøve meg på den. Lage hvitsaus, litt fisk, koke makaroni, bland driten sammen,krydre, ha litt kavring eller tilsvarende på toppen. Tar ikke så lange tiden..eneste som er kipt kan vel være å lage hvitsausen hvis du ikke kan det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ikke alle liker fisk Men de som ikke gjør det er teit Haha ja For meg blir det det samme som når noen ikke liker fisk, som om når noen ikke liker vann. Jeg bare: hihi.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har God Gammeldags Fiskegrateng i frysern, men ikke no tilbehør. Så jeg skal lage løvstek+pommes frites og bernaise til middag nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Haha ja For meg blir det det samme som når noen ikke liker fisk, som om når noen ikke liker vann. Jeg bare: hihi.. Omtrent som da lillebror en dag bestemte seg for at han ikke likte potet...matvane-kresne folk altså..:rdown: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Der mista alle på Skype utenom meg nettet av tordenet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg baaaaker! Banana chocolate chips muffins. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg baaaaker! Banana chocolate chips muffins. Du er flink du. Skal bli gulrotkake i morgen, lovet en prøvesmak til noen så..jau.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg