Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Føler jeg har "litt" for mye mage nå for tiden. Men det er helt naturlig og er bare min egen feil. Vil nok forsvinne når jeg tar opp treningen igjen. Har verre ting å klage på. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Føler jeg har "litt" for mye mage nå for tiden. Men det er helt naturlig og er bare min egen feil. Vil nok forsvinne når jeg tar opp treningen igjen. Har verre ting å klage på. Som hva da? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Njæææ, du vet... Impotens, AIDS... The works.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fordi Latias herpa den. Men det ble åpnet en ny en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222568 Men den har dessverre mistet alle de "gode" bannerne. Ja, det var synd. Men det var da morro mens det varte og du var en ypperlig bannevenninne! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 lettvektere jeg veide 100 ca før Pingle Var 107kg tidligere i år. Har kommet meg ned på 95 nå da Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Husker Slimey og jeg konkurrerte om toppen av bannefjellet en periode... Er det egentlig noe å skryte av? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Njæææ, du vet... Impotens, AIDS... The works.. Jeg lurte på om det var noe annet han slet med, siden han formulerte seg sånn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Fordi Latias herpa den. Men det ble åpnet en ny en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222568 Men den har dessverre mistet alle de "gode" bannerne. Ja, det var synd. Men det var da morro mens det varte og du var en ypperlig bannevenninne! Aww, takk. Og du var en ypperlig bannehissigproppvenn. Ok, ut med det... hvem stjal håndleddputa mi? Har lett etter den siden i går. Endret 27. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Njæææ, du vet... Impotens, AIDS... The works.. Jeg lurte på om det var noe annet han slet med, siden han formulerte seg sånn. Ja, men jeg svarte for han! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Skal vi starte leteaksjon på forumet etter håndleddputen? Endret 27. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skal vi starte leteaksjon på forumet etter håndleddputen? Sure. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Du leter under Off topic og jeg under Politikk og samfunn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ntåh, dere er jammen snille som gidder å hjelpe meg å lete etter puta mi... på forumet. :!: Men Glimti, det er en veldig liten sjans for at jeg har mista den i Politikk of Samfunn, er jo knapt der. Kanskje i Spillforumet? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 meh. får pakke ned laptoppen i dytte den ned i sekken jeg da. så kommer jeg vel på nett i morra igjen ellerno. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Therawyn, jeg tror du har glemt igjen puta på do. Sjekk der og gi tilbakemelding Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ntåh, dere er jammen snille som gidder å hjelpe meg å lete etter puta mi... på forumet. :!: Men Glimti, det er en veldig liten sjans for at jeg har mista den i Politikk of Samfunn, er jo knapt der. Kanskje i Spillforumet? Der får du lete selv. Det er du og ikke jeg som har for vane å stikke snyteskaftet innom WOW-tråder. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 He's climbin in yo windows, snatching yo people up Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 He's climbin in yo windows, snatching yo people up Tryin to rape'em so yall need to hide yo kids, hide yo wife and hide yo husband cuz they rapin errbody out'ere Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Regner med at gud har internett: Gi meg mot og styrke til å rydde hjemme, ikke ofte jeg ber, men nå er det akutt... edit: leif Endret 27. august 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg