Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Såååeee... Mor og far er flinke til å eksperimentere på kjøkkenet?

:wallbash:

Det kan godt være at de gjør det også når jeg er borte for dagen, det er meg rivende likegyldig hva de gjør så lenge middagen er god. De er jo gift for en grunn...

Lenke til kommentar

Slimda: Hva pleier du å spise, da? Går det mye i brus og sånt også?

Brus drikker jeg ikke ofte. Vil tippe ca 0.5-1 liter i måneden. Kakao drikker jeg dog mye oftere, da det er en gratis kakao-automat noen meter fra kontoret mitt. *namnam*

Det det går mest i, er brødmat og eplejuice. Til "lunch" på jobben (frokost, 10:30-11:00) spiser jeg gjerne 6 brødskiver og en 2-4 glass eplejuice.

Vel å merke, når jeg sa jeg hadde lagt på meg, har det ikke vært en eksplosiv utvikling den siste tid, men over noen år.

Har nok noe med at jeg tilbringer mesteparten av tiden min stillesittende forran en PC.

Banner Slimda for å være likegyldig til hva som skjer der maten hans blir laget! :roll:

Edit: Unødvendig kvåut.

Rolig nå, tråden vår er stengt. :p

Lenke til kommentar

Slimda: Høres da ikke så ille ut det der? o_o. Må isåfall være at du sitter mye stille, ja. Når jeg spiste junk food og godteri hver dag veide jeg 49 kg, haha. Men så hadde jeg en jobb som krevde at jeg løp rundt hele tiden.

Det er ikke så ille nei, egentlig. Men mine kolleger som tygger bjørkekvister eller sutter på et halvt knekkebrød skjønner ikke hvordan jeg klarer å spise så mye.

Skal nok få begynt å trene når jeg flytter ut, har bare for lang reisevei nå til å orke trening når jeg kommer hjem. (Sykler dog fra aker brygge til sentrum og tilbake nesten hver dag)

Lenke til kommentar

49 var en grei vekt til meg, da. Jeg kunne ikke ha veid 100 o_o, haha.

Jeg syns ikke 6 brødskiver er så ille. Du er jo en voksen kar. Kan ikke forvente at du skal småspise som ei lita jente. Also, spinkle pinglegutter er ikke så hot.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...