Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slimda: Hva pleier du å spise, da? Går det mye i brus og sånt også? Mrleftfield om veganere: "Det er da jeg kan finne på å si "når det ikke er noe annet å spise, så spiser jeg heller deg enn å spise gress". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Såååeee... Mor og far er flinke til å eksperimentere på kjøkkenet? Det kan godt være at de gjør det også når jeg er borte for dagen, det er meg rivende likegyldig hva de gjør så lenge middagen er god. De er jo gift for en grunn... Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Banner Slimda for å være likegyldig til hva som skjer der maten hans blir laget! Edit: Unødvendig kvåut. Endret 27. august 2010 av Haageen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slimda: Hva pleier du å spise, da? Går det mye i brus og sånt også? Brus drikker jeg ikke ofte. Vil tippe ca 0.5-1 liter i måneden. Kakao drikker jeg dog mye oftere, da det er en gratis kakao-automat noen meter fra kontoret mitt. *namnam* Det det går mest i, er brødmat og eplejuice. Til "lunch" på jobben (frokost, 10:30-11:00) spiser jeg gjerne 6 brødskiver og en 2-4 glass eplejuice. Vel å merke, når jeg sa jeg hadde lagt på meg, har det ikke vært en eksplosiv utvikling den siste tid, men over noen år. Har nok noe med at jeg tilbringer mesteparten av tiden min stillesittende forran en PC. Banner Slimda for å være likegyldig til hva som skjer der maten hans blir laget! Edit: Unødvendig kvåut. Rolig nå, tråden vår er stengt. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er den faktisk stengt? Hvorfor? HVORFOR? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Fordi noen spammet den ihjel, og da ble tråden stengt og en ny åpnet. Jeg er heldigvis rangert som nr. 1 i den gamle tråden, og er dermed bannekongen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Fordi Latias herpa den. Men det ble åpnet en ny en: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222568 Men den har dessverre mistet alle de "gode" bannerne. Endret 27. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den gamle bannetråden > den nye bannetråden 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slimda: Høres da ikke så ille ut det der? o_o. Må isåfall være at du sitter mye stille, ja. Når jeg spiste junk food og godteri hver dag veide jeg 49 kg, haha. Men så hadde jeg en jobb som krevde at jeg løp rundt hele tiden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 @Le Professeur: Du har bare så altfor rett i det. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Slimda: Høres da ikke så ille ut det der? o_o. Må isåfall være at du sitter mye stille, ja. Når jeg spiste junk food og godteri hver dag veide jeg 49 kg, haha. Men så hadde jeg en jobb som krevde at jeg løp rundt hele tiden. Det er ikke så ille nei, egentlig. Men mine kolleger som tygger bjørkekvister eller sutter på et halvt knekkebrød skjønner ikke hvordan jeg klarer å spise så mye. Skal nok få begynt å trene når jeg flytter ut, har bare for lang reisevei nå til å orke trening når jeg kommer hjem. (Sykler dog fra aker brygge til sentrum og tilbake nesten hver dag) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 lettvektere jeg veide 100 ca før Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg ligger og balanserer på 90 akkurat nå. Noen dager under, noen dager over. Minusen med det, er at "kengeru-føttene" mine er beregnet for de med 75-85 i vekt. KJøpte de da jeg balanserte på rundt 80. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har nå gått opp i vekt, og nærmer meg idealvekta! Ligger på 75 disse dager og begynner å se meg fornøyd! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) 49 var en grei vekt til meg, da. Jeg kunne ikke ha veid 100 o_o, haha. Jeg syns ikke 6 brødskiver er så ille. Du er jo en voksen kar. Kan ikke forvente at du skal småspise som ei lita jente. Also, spinkle pinglegutter er ikke så hot. Endret 27. august 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 er på 88 i følge baderomsvekta, men var helt nede i 75 for noen år sia. wai w0nt det siste av siefettet forsvinne? ;( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Var morsomt i Militæret dog. Da var det frokost på 8 brødskiver, Lunsj på 8 brødskiver, et fullt talerken til Middag (jeg snakker -fullt-) og en pizza eller burger til kvelds. Skulle nesten dratt i militæret igjen for å fått litt trening. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 på folkehøgskolen hadde jeg til vane å spise 12 - 16 skiver til kvelds Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 er på 88 i følge baderomsvekta, men var helt nede i 75 for noen år sia. wai w0nt det siste av siefettet forsvinne? ;( Jeg har 14% fett. I win. Men heller litt mage på menn enn at de er for pinglete. Det er det styggeste jeg vet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sinnsykt godt med fersk kneipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg