Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg banner Haageen for å bringe vonde minner tilbake. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Man kan si så mye rart, men et liv uten kjøtt er ikke verdt å leve. Du har veldig, veldig rett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Som å sette seg ned hos Hereford og bestille seg en indrefilet. Det skal vanskelig slås med grøntfór. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Er du vegeterianer Haagen? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, jeg er ikke det, men vi brukte usaklig dårlige grunner for å "banne" hverandre i "gamledager" på bann brukeren over deg. Jeg er trofast tilhenger av variert kosthold, og ikke noen dame i verden skal kunne få meg til å forandre på det! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9enWgZHqVe8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg er tilbake... Vært uten internett i 2 uker Telenor fucket det til.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Idag våknet jeg rundt halv to, og hadde noia, for jeg 1: fant ikke mobilen min, 2: kunne ikke se (Så og si blind uten linser) og 3: Måtte pisse som faen. Jeg gikk først og pissa, deretter lette jeg i sikkert 5 min etter telefonen som lå til venstre for meg. Rart, iom. at i min 2 m brede seng, ligger alltid telefonen på kantent av senga med laderen i.. :S Når jeg stod opp hadde jeg òg en melding fra en jente, som rart nok var fra akkuratt da jeg våknet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg personlig liker å ha med litt av alt. Når jeg lager salater vil jeg gjerne ha med litt kjøtt ved siden av også. Er ikke snakk om store mengdene, men det holder til å gjøre det litt mer variert. Favorittretten min er biff stroganoff, må nevnes. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg digger wok. Går glimrende enten det er kjøtt eller kyllingwok og det er jo en perfekt måte å få i seg mye grønnsaker på samtidig. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Grandiosa er bra! Kjøtt av storfe, meieriprodukter i deig og ost samt masse grønnsaker gjennom paprika! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvordan er Grandisen med biff og løk? Skal ha en senere i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Den er faktisk god, bruker den av og til når vanlig grandiosa ikke strekker til. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ish, spiser ikke ferdigpizza, jeg. Dessuten er mamma en mesterkokk, omtrent, så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mesterkokk? Omtrent? Enten er hun en utdannet kokk, eller så er hun bare en hobbykokk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Mesterkokk? Omtrent? Enten er hun en utdannet kokk, eller så er hun bare en hobbykokk. Hobbykokk. Men både hun og pappa er utrolig flinke til å lage mat. Hadde ikke mamma laget så god middag til meg hadde jeg trolig vært enda tynnere enn jeg er nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vel, da er mamma og pappa også mesterkokker, da de også er veldig flinke på å lage mat, samt eksperimentere og prøve ut nye retter. Vet dog ikke om jeg skal skylde på de for at jeg har lagt på meg litt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Har nærmest sluttet med frossne ferdigpizzaer som Grandiosa og Big One. Det er en stor fornærmelse mot virkelig god pizza å kalle det skvippet der for pizza. Endret 27. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Såååeee... Mor og far er flinke til å eksperimentere på kjøkkenet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Usj da, jeg kaller det for Nødproviant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg