Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis du har en energisk historielærer, så følger du etter og kommer med ekstrainformasjon han kanskje ikke tar med, som gir deg stort pluss i boka du kan "utnytte" senere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Poenget er at han bare plutselig var så overbevist bare fordi dama tvang ham til det, og så var han plutselig ikke overbevist lengre. Skjønner, da blir saken en annen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvis du har en energisk historielærer, så følger du etter og kommer med ekstrainformasjon han kanskje ikke tar med, som gir deg stort pluss i boka du kan "utnytte" senere. Han lar oss ikke komme til da, så energisk er han morsom å høre på da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, når det ble kjedelig å spise poteter og salat ble han kjøtteter igjen og hadde fortsatt dama si. Han fant vel ut at det GIKK an å ha egne meninger også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 200kr til den personen som gidder å komme hit å rydde og vaske kopper Ser helt jævlig ut her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen. Så man er ikke "normal" hvis man velger å ikke spise kjøtt? Nei, man er unormal. Kjøttspising er del av vår diett. Det trenger ikke være det. Kan få i seg viktige mineraler og sporstoffer fra andre varer. Men da kan man likså godt si at vi er unormale alle vi som spiser brødvarer. Det er nemlig ikke så lenge siden det kom i vår diett, og store deler av verden har cølaki(allergi mot korn/mel) Det er fordi kroppen vår ikke er laget for å spalte visse enzymer man finner i den sort mat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg skal prøve å slutte å drikke brus, men har hele tiden lyst på brus..gah. Er bare å komme seg over sukker-behov kneika regner jeg med. *lage 1 liter saft* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Typen til denne jenta jeg pratet om i sta er likedan som henne. Og han ser ganske skinny ut. Det er jo ikke så rart, når de lever på bladgrønnsaker og frukt. Nei, jeg kødder ikke. De lever BARE på det nå. De påstår også at de får så mye mer energi av det. Endret 27. august 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kyr slipper ut gasser vi ikke vil ha, mens grøntfôr omdanner dette til oksygen via denne fantastiske fotosyntesen... Noe sier meg at vi må spise mer kyr og mindre grøntfôr?! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det ble forresten også forsket på en gang, mener jeg å huske.. Hvor veganere ble satt på en energitest med noen hodebryoppgaver og diverse. Etter testen ble disse veganerene satt på "normal" diett med variert kosthold og kjøtt. Testen ble definitivt mye bedre, og man skulle ikke tro at det var samme person en gang! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Da hadde vi lest en talende sekundærkilde som er beskrivende Endret 27. august 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Produksjonen av kjøtt er ganske så omfattende, du vet tydligvis ikke så mye om det. Selvfølgelig lettere for en veganer å utvikle diverse mangelssykdommer, tror man må opparbeide seg en del kunnskap om ernæring for å få dekket det man skal ha. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvem snakker du til? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Vi kan jo si jeg snakker til meg selv. Neida. Hagen på forrige side. Noen ganger glemmer jeg å quote og da kan du være sikker på at det sniker seg innlegg i mellom. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det var mest ment som en åpenbar spøk, men det funker ikke så bra med billige onelinere på forum, har jeg forstått Men det er skremmende å se at de går tilbake til det gamle kostholdet selv om de ser at det er direkte helsefarlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Billige onelinere? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Evt dårlig kalibrerte spøker, om du vil... Noe som tar seg bedre på russekort og lignende. Sånne billige ugjennomtekte kommentarer som kan være vittige i riktig situasjon. Ja, du skjønner Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ja nå skjønner jeg :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Man kan si så mye rart, men et liv uten kjøtt er ikke verdt å leve. 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg banner Slimda for å spise kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg