Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Les igjennom tråden jeg linket til Gypsy. Som du ser så er ikke akkurat det budskapet. ;)

Navnet på tråden er: Bli veggis - spar miljøet. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da var man nydusjet og ordnet og pakket og klar for å dra hjem for helgen og drikke bort mamma og søss.

Om noen er interessert i å drikke med meg, er jeg å finne i Trondhjem om noen timer, samt i morgen kveld.

Vend tilbake til Oljehovedstaden så kan vi drikke her. :fun:

Kommer torsdag aften, akkurat i tide til å se a-ha, noe jeg ikke har noen planer om. :wee:

Lenke til kommentar

En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse.

Hehe, ja stemmer.

Men det er uansett sant da, at kjøttproduksjon er en av miljøverstingene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen.

Så man er ikke "normal" hvis man velger å ikke spise kjøtt?

Lenke til kommentar

Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse.

Hehe, ja stemmer.

Men det er uansett sant da, at kjøttproduksjon er en av miljøverstingene.

Yadda yadda. Planeten vår klarer seg. Om vi stopper all kjøttproduksjon dør vi ut. :p

Lenke til kommentar

Så man er ikke "normal" hvis man velger å ikke spise kjøtt?

Nei, man er unormal. Kjøttspising er del av vår diett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...