Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Miljøet klarer seg ypperlig uten innblanding ifra oss. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 er jeg ikke miljøvennlig nok som ikke drikker alkohol? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Da var man nydusjet og ordnet og pakket og klar for å dra hjem for helgen og drikke bort mamma og søss. Om noen er interessert i å drikke med meg, er jeg å finne i Trondhjem om noen timer, samt i morgen kveld. Vend tilbake til Oljehovedstaden så kan vi drikke her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Les igjennom tråden jeg linket til Gypsy. Som du ser så er ikke akkurat det budskapet. Navnet på tråden er: Bli veggis - spar miljøet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så les igjennom den da, jente. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Så les igjennom den da, jente. Har lest den før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Da var man nydusjet og ordnet og pakket og klar for å dra hjem for helgen og drikke bort mamma og søss. Om noen er interessert i å drikke med meg, er jeg å finne i Trondhjem om noen timer, samt i morgen kveld. Vend tilbake til Oljehovedstaden så kan vi drikke her. Kommer torsdag aften, akkurat i tide til å se a-ha, noe jeg ikke har noen planer om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Gypsy Da husker du kansje at trådstarteren også gav faen i vegetariansmen og at tråden stort sett dreide seg om at folk ville ha kjøtt!? Så det er ikke noe veldig miljøbudskap i den. Endret 27. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Budskapet var vel at kjøttproduksjonen står for enorme mengder utslipp, og at man burde kutte ned på kjøttinntaket? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse. Hehe, ja stemmer. Men det er uansett sant da, at kjøttproduksjon er en av miljøverstingene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kunne aldri klart meg som vegan, kjøtt er jo ALT for godt Hadde jeg kunnet gi 1000 pluss hadde du fått det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen. Så man er ikke "normal" hvis man velger å ikke spise kjøtt? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg skjønner virkelig ikke logikken til vegetarianere. Å spise andre dyr er det mest naturlige i hele verden. Det er sånn verden er, og alltid har vært siden liv oppstod. Dyr lever av hverandre for å overleve. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse. Hehe, ja stemmer. Men det er uansett sant da, at kjøttproduksjon er en av miljøverstingene. Yadda yadda. Planeten vår klarer seg. Om vi stopper all kjøttproduksjon dør vi ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Poenget er at han bare plutselig var så overbevist bare fordi dama tvang ham til det, og så var han plutselig ikke overbevist lengre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En kar jeg kjente ble vegetarianer over natta når han plutselig fikk seg dame som var det. Plutselig var han full av meninger om hvor ille det var at dyr ble drept for å dytte i pølsa jeg spiste på Esso, eller at burgeren jeg bestilte kom fra et levende dyr (no shit, sherlock!). Også bestilte han bare pommes frites med salat og dressing istedet..tror han gikk lei ganske fort og ble "normal" igjen. Så man er ikke "normal" hvis man velger å ikke spise kjøtt? Nei, man er unormal. Kjøttspising er del av vår diett. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Skjer her inne? Sitter å hører på en veldig energisk historie lærer, men kan alt fra før Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Nei, for trådstaren gav jo faen selv i utgangspunktet. Er vel bare to stykker der som viser interesse. Hehe, ja stemmer. Men det er uansett sant da, at kjøttproduksjon er en av miljøverstingene. Versting og versting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg