Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jobb om en times tid. Herrrlig. Får vel kanskje dusje først, så jeg ikke skremmer bort alle kundene. hva er det du jobber som? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hvilken sang er det der de synger: Dream on dream on! Dreeeeeam oon! DREEEAM ON! DREAM ON! I refrenget Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 P: blir det date på deg i dag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvilken sang er det der de synger: Dream on dream on! Dreeeeeam oon! DREEEAM ON! DREAM ON! I refrenget Eminem - Sing for the moment eller Aerosmith - Dream on. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til dere som babla om den der "trå-en" en "trå" er en "tråd" men ikke det samme som en forum-tråd Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 P: blir det date på deg i dag? Ikke noe date, men ho kommer da opp Eminem - Sing for the momenteller Aerosmith - Dream on. Vil tippe det er den siste, takker! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jobb om en times tid. Herrrlig. Får vel kanskje dusje først, så jeg ikke skremmer bort alle kundene. hva er det du jobber som? Jeg jobber på Prix i år. Noe som minner meg på at jeg faktisk må søke skole snart. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ikke noe date, men ho kommer da opp enda bedre Noe som minner meg på at jeg faktisk må søke skole snart. damn! jeg også Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den store P: Kan være Depeche Mode - Dream On Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Den store P: Kan være Depeche Mode - Dream On Det er en manne stemme som synger, trodde det var ei dame som sang i Depeche Mode? @Espen, ja det er vel kanskje det Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 @Espen, ja det er vel kanskje det er ivartfall det som fungerer best for min del... Til dere som babla om den der "trå-en" en "trå" er en "tråd" men ikke det samme som en forum-tråd slo du noen med en tråd? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 er ivartfall det som fungerer best for min del... Forsåvidt for min del også, men mi får jo se hva som skjer, tipper at det ikke skjer så mye, men må jo prøve! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den store P: Kan være Depeche Mode - Dream On Det er en manne stemme som synger, trodde det var ei dame som sang i Depeche Mode? Dame i Depeche Mode?! BLASFEMI! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Forsåvidt for min del også, men mi får jo se hva som skjer, tipper at det ikke skjer så mye, men må jo prøve! GO for it! thats an order! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dame i Depeche Mode?! BLASFEMI! Jeg vet ikke Har aldri hørt noe spess fra de, bare alltid sett det for meg, at det er en dame som synger lism. @Espen, Yes sir! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Slasken er endelig hjemme, med påskeegg og taco Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Åå, hvorfor har jeg ikke begynt å høre på fransk jentepop før nå? np: Alizée - [Psychedelices #01] Mademoiselle Juliette Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvem i faen er det som fant på å begynne å selge påskeegg en evighet før påsken, når jeg prøver å gå litt ned i vekt? Faen. Det er VANSKELIG å ikke kjøpe påskeegg. Duster =( Åå, hvorfor har jeg ikke begynt å høre på fransk jentepop før nå? Fordi det er jævlig stygt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg bør begynne å lage middag snart Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Fordi det er jævlig stygt Men, altså ... næ-hæi! C'est pas ma faute Et quand je donne ma langue aux chats Je vois les autres Tout prêts à se jeter sur moi C'est pas ma faute à moi Si j'entends tout autour de moi Hello, helli, t'es A Moi Lolita Aner ikke hva det betyr, men det høres søtt ut. Endret 14. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg