Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg har kjøpt mitt første kubbelys nå. Ganske illevarslende. :blush:

Men finnes det noe å ha rundt slike lys? Glass med sand eller noe?

Finnes mange muligheter for kubbelys, ta deg en tur på ikea eller nille eller noe. Det er ikke illevarslende, bare koselig med lys. :yes:

Lenke til kommentar

Tja, det kan du jo velge selv. Bruke fine steiner å ha rundt eller ha det i et glass med sand. Eller klinkekuler.

Lemon: Åhåå. Har du tatt deg et friår?

Jepp, og det har vært strålende så langt! (Altså den halve måneden folk har gått på skole mens jeg har jobbet.) Det er så syyykt deilig å bare kunne låse døra på jobb og så slippe å tenke mer på det - sjøl om jeg har drømt om at jeg har ekspedert kunder illevarslende ofte.

Lenke til kommentar

A white guy is walking along a beach when he comes across a lamp partially buried in the sand. He picks up the lamp and gives it a rub. Two blonde genies appear and they tell him he has been granted three wishes.

The guy makes his three wishes and the blonde genies disappear.

The next thing the guy knows, he's in a bedroom, in a mansion surrounded by 50 beautiful women. He makes love to all of them and begins to explore the house.

Suddenly he feels something soft under his feet, he looks down and the floor is covered in $100.00 bills.

Then, there's a knock at the door. He answers the door and standing there are two persons dressed in Klu Klux Klan outfits.

They drag him outside to the nearest tree, throw a rope over a limb and hang him by the neck until he is dead.

The Klansmen walk off. As they are walking away, they remove their hoods; it's the two blonde genies. One blonde genie says to the other one:

"Hey, I can understand the first wish having all these beautiful women in a big mansion to make love to. I can also understand him wanting to be a millionaire, but to be hung like a black man is beyond me.

Lenke til kommentar

Jeg fant en VHS-rip av dette mesterverket

http://www.youtube.com/watch?v=NejI0zqaFFE

på en torrentside igår. Holder på å se den nå. Godfrey Ho lagde et utall slike ninjafilmer, der han splicer inn footage fra obskure koreanske/kinesiske filmer med britisk dubbing og bygger et eller annet ninjaplott rundt det.

Legg merke til at det står "NIN JA" på hodebåndet hans..skikkelig stealthy :D Flere av dem har skjegg eller en skikkelig Magnum-bart under maska. Herlig. Jeg tipper den rosa ninjaen føler seg rimelig teit. Også tar ALLE en salto når de dør.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp, og det har vært strålende så langt! (Altså den halve måneden folk har gått på skole mens jeg har jobbet.) Det er så syyykt deilig å bare kunne låse døra på jobb og så slippe å tenke mer på det - sjøl om jeg har drømt om at jeg har ekspedert kunder illevarslende ofte.

Så lenge man klarer å "legge fra seg" jobben når man kommer hjem, så er det kjempedeilig i forhold til å gå på skole :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...