Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hvorfor kan ikke folk forskjellen på "de" som i flere mennesker/høflig omtale til en spesifikk person og "di" som i din?

Fordi ingen har fortalt det til meg før. Det vil derimot mest sannsynlig aldri skje igjen.

Har du hatt retard-norsklærere gjennom hele skolen eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiste Dr. Oetkers Casa di Mama-pizza for en snau halvtime siden. For en herlig pizza. Smakte faktisk bedre enn enkelte pizzaer jeg har blitt servert ute. Jeg tør å påstå at det er den beste frossenpizzaen jeg noensinne har smakt.

Helt enig, ihvertfall den typen med pepperoni, skinke og kjøttboller. Elsk :love: Jeg visste ikke at en frossenpizza man finner på dagligvarebutikken kunne være så god. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke folk forskjellen på "de" som i flere mennesker/høflig omtale til en spesifikk person og "di" som i din?

Fordi ingen har fortalt det til meg før. Det vil derimot mest sannsynlig aldri skje igjen.

Har du hatt retard-norsklærere gjennom hele skolen eller?

Barneskolen var ille. Har bedret seg på ungdomsskolen, men har fortsatt norsklærere som ikke kan da/når.

Synes du norsken min er så ille? Jeg vil si at jeg skriver bedre enn alle jeg kjenner på min alder.

Spiste Dr. Oetkers Casa di Mama-pizza for en snau halvtime siden. For en herlig pizza. Smakte faktisk bedre enn enkelte pizzaer jeg har blitt servert ute. Jeg tør å påstå at det er den beste frossenpizzaen jeg noensinne har smakt.

Helt enig, ihvertfall den typen med pepperoni, skinke og kjøttboller. Elsk :love: Jeg visste ikke at en frossenpizza man finner på dagligvarebutikken kunne være så god. :p

Om nom, ja den er fantastisk. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Synes du norsken min er så ille? Jeg vil si at jeg skriver bedre enn alle jeg kjenner på min alder.

Nei, generelt sett er det vel godt nok. Men trodde man lærte forskjellen på de/di lenge før man ble 15.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...