Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvorfor kan ikke folk forskjellen på "de" som i flere mennesker/høflig omtale til en spesifikk person og "di" som i din? Fordi ingen har fortalt det til meg før. Det vil derimot mest sannsynlig aldri skje igjen. Har du hatt retard-norsklærere gjennom hele skolen eller? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Spiste Dr. Oetkers Casa di Mama-pizza for en snau halvtime siden. For en herlig pizza. Smakte faktisk bedre enn enkelte pizzaer jeg har blitt servert ute. Jeg tør å påstå at det er den beste frossenpizzaen jeg noensinne har smakt. Helt enig, ihvertfall den typen med pepperoni, skinke og kjøttboller. Elsk Jeg visste ikke at en frossenpizza man finner på dagligvarebutikken kunne være så god. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hvorfor kan ikke folk forskjellen på "de" som i flere mennesker/høflig omtale til en spesifikk person og "di" som i din? Fordi ingen har fortalt det til meg før. Det vil derimot mest sannsynlig aldri skje igjen. Har du hatt retard-norsklærere gjennom hele skolen eller? Barneskolen var ille. Har bedret seg på ungdomsskolen, men har fortsatt norsklærere som ikke kan da/når. Synes du norsken min er så ille? Jeg vil si at jeg skriver bedre enn alle jeg kjenner på min alder. Spiste Dr. Oetkers Casa di Mama-pizza for en snau halvtime siden. For en herlig pizza. Smakte faktisk bedre enn enkelte pizzaer jeg har blitt servert ute. Jeg tør å påstå at det er den beste frossenpizzaen jeg noensinne har smakt. Helt enig, ihvertfall den typen med pepperoni, skinke og kjøttboller. Elsk Jeg visste ikke at en frossenpizza man finner på dagligvarebutikken kunne være så god. Om nom, ja den er fantastisk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Au au au . Jeg har kutta meg i fingern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg kutta meg på en en-kroning i går, blod og greier til og med. Can I has skills? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Synes du norsken min er så ille? Jeg vil si at jeg skriver bedre enn alle jeg kjenner på min alder. Nei, generelt sett er det vel godt nok. Men trodde man lærte forskjellen på de/di lenge før man ble 15. Endret 26. august 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Skremmende så trett en skulle være da. o_O Kan ikke de neste to timene gå fort, slik at jeg kan legge meg igjen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ja du har skills Tok det litt ut av kontekst da Hadde hamret den flat med en hammer på en stor stein først. Blacksmith Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg må slutte å stå opp kvart over 5 på morgenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Fy fabian Pink Lady(eple) passet godt som dessert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Dere har ikke peiling på dessert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 En dessert skal bestå av en naken jente, en boks med krem, og en særdeles lang kveld fremfor seg. Ikke sant? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vel, i agree with slimda. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg kutta meg på en en-kroning i går, blod og greier til og med. Can I has skills? Eg kutta meg på ei olden-flaske Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg har kutta meg på et ark Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 OM DERE IKKE SLUTTER MED DETTE KUTTEGREIENE KUTTER JEG MEG MED ET BARBERBLAD! RAAWWRRR!!!!! Og nå for noe helt annet. Bixit sjokoladekjeks er godt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg klippet av litt av tåen min med avbitertang, skulle klippe negler. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg