Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er faktisk kjedelig å være ferdig å skolen 11.30.

Nå har jeg sittet hjemme i en stund og ikke gjort en dritt, mon tro om jeg ikke skal finne meg noe mat snart.

Lenke til kommentar

PDF VIRUS!!!!!!!!!!!1111111

OH NOES!!!!!111

Vil tippe windowsen oppdaterte skjermdriveren eller noe lignende.

Må ha vært noe sånt ja. Fortsatt, merkelig og irriterende.

10 minutter etterpå, frøys hele maskina.

Nesten frista til å skylde på "prøven" jeg tok i Fronter. :p

Men jeg antar at det heller enten er PEBKAC eller at maskina gikk varm eller lei eller noe. Windows har sikkert ikke godt av å stå og kjøre i noen uker uten reboot.

Lenke til kommentar

Ostekjeksdeigen er ferdig og står i kjøleskapet, så nå står brødet for tur. Vurderer å lage blåbærmuffins óg.

I'm on a roll!

(HAHAHA, tok dere den? Baking roll? Kjevle? Av og til overrasker jeg meg sjøl med humoren min.)

Endret av Lemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ostekjeksdeigen er ferdig og står i kjøleskapet, så nå står brødet for tur. Vurderer å lage blåbærmuffins óg.

I'm on a roll!

(HAHAHA, tok dere den? Baking roll? Kjevle? Av og til overrasker jeg meg sjøl med humoren min.)

Jeg bruker å lire av meg noen lignende tørre vitsen når jeg spiller i WoW, og får stønnelyder tilbake i svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I'm on a roll!

Jeg bruker å lire av meg noen lignende tørre vitsen når jeg spiller i WoW, og får stønnelyder tilbake i svar.

Litt forstyrrende.

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke så Nile på Roskilde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...