Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pepsi-produkter generelt kan dø. :p

Djevelens dassvann hele sulamitten!

Coca-Cola, Irn Bru eller Urge når det kommer til brus / blandevann, men for øyeblikket er jeg all about isvann altså.

Noe som minner meg på at jeg må hente ut vannflaska fra fryseren før den speiker helt. :p

Lenke til kommentar

Haha, herlig!

Det som også er herlig er å være ferdig på jobb nå. <3

Nei, sånt går veldig bra stort sett. Har man vannflaska med seg hele tiden så drikker man fort opp det som er. Har hatt en flaske med Pepsi Max i kjøleskapet i 4 dager nå uten å tenke på at jeg skal drikke den opp. :wee:

Jeg kunne drept min egen mor for ei flaske Pepsi Max nå.

Kjøp en firpakning med pepsi mæx og en pakke familiedeig så blir det taco i firedraget :wee:

Lenke til kommentar

Du mener det ikke er et vanlig ord sør for Dovre?

*google*

Jaggu har du ikke rett, det er dialekt. Uff, jeg skammer meg. :|

Her har jeg gått rundt og trodd det var et vanlig ord, muligens et kryssordord, siden det bare er mamma, mormor og meg selv jeg har hørt bruke det, men at det skulle være trøndersk dialekt da gitt. Ja ja.

Sånn er livet.

Lenke til kommentar

Du mener det ikke er et vanlig ord sør for Dovre?

*google*

Jaggu har du ikke rett, det er dialekt. Uff, jeg skammer meg. :|

Her har jeg gått rundt og trodd det var et vanlig ord, muligens et kryssordord, siden det bare er mamma, mormor og meg selv jeg har hørt bruke det, men at det skulle være trøndersk dialekt da gitt. Ja ja.

Sånn er livet.

Frøken Lian bruker det også, har hørt det flere ganger :)

Lenke til kommentar

Slik det ser ut nå er jeg ferdig rundt 14 :D der har jeg igjen for at jeg satt lenge her om dagen :love:

Aner jeg en tone frekkhet her? :p

Fikk mail idag hvor jeg fikk spørsmål om jeg ikke skulle ta ferie snart, siden det ikke var registrert noen ferie på meg ennå. :p

Lenke til kommentar

Slik det ser ut nå er jeg ferdig rundt 14 :D der har jeg igjen for at jeg satt lenge her om dagen :love:

Aner jeg en tone frekkhet her? :p

Fikk mail idag hvor jeg fikk spørsmål om jeg ikke skulle ta ferie snart, siden det ikke var registrert noen ferie på meg ennå. :p

Kanskje jeg er litt frekk? Liker vi det ikke litt kinky da :D

Hadde jeg kunnet jobbe hadde jeg faen ikke tatt fri nå ihvertfall

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...