Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er nå ferdig som hobbyalkoholiker. Sitter her med en kopp te med honning og skal om ikke så lenge i badet. Har time for tatovering i dag og skal da tidelig ned til byen så jeg rekker å spise noe først. Kjedelig å sitte sulten i tatoveringsstolen og det kommer sikkert til å ta en stund. Til kvelden blir det fyrverkeri i byen så enten ser jeg det fra balkongen eller fra sentrum. Får se hva som skjer.

Høres hyggelig ut! du må kose deg :)

Ikke alt for lenge til jeg skal tatovere meg heller :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre gangen jeg blir testa for hiv og aids. :ermm:

Slutte med homserier og horer, så slipper du å teste deg :)

Men jeg vil ikke slutte å være venn med Petter!

jeg har også blitt testa XD de sjekket sånn overall greier når de tok blodprøve på meg så spurte jeg om de hadde testa aids også og de hadde vist det.

Lenke til kommentar

Man kan være venn med andre uten å ha penisen din inni kroppsåpningene til vedkommende :fun:

Lenke til kommentar

jeg har også blitt testa XD de sjekket sånn overall greier når de tok blodprøve på meg så spurte jeg om de hadde testa aids også og de hadde vist det.

Nå skulle de visst teste meg for hiv, aids og klamydia tror jeg det var. Selv om jeg vet at jeg ikke har det er det litt skummelt for det. :ermm: Tok også sånn mri, de lovte at det ikke skulle gjøre vondt. Var jo deilig når de fjernet teipen fra de glatte leggene mine :roll:

Man kan være venn med andre uten å ha penisen din inni kroppsåpningene til vedkommende :fun:

Hva mener du?

Lenke til kommentar

Hadde ikke trodd det skulle være så lett å kutte ned på sigg og brus samtidig. ^^

Hvem vet, kanskje jeg klarer å kutte helt også. Føler verken trang til å røyke opp de 80 sigarettene i hylla mi, snuse opp moccaen eller springe på butikken for å kjøpe mer brus.

Klarer meg utmerket med isvann. Hadde jeg aldri trodd. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i slike horn man kan blåse i og få sånn kul horn-lyd som er laget av et dyrehorn? Sånn folk bruker i filmer for å fortelle at hæren skal rykke fram elns. Heter det noe spesielt? Noen erfaringer?

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i slike horn man kan blåse i og få sånn kul horn-lyd som er laget av et dyrehorn? Sånn folk bruker i filmer for å fortelle at hæren skal rykke fram elns. Heter det noe spesielt? Noen erfaringer?

En eller annen lur tenker jeg.

Lenke til kommentar

Haha, herlig!

Det som også er herlig er å være ferdig på jobb nå. <3

Nei, sånt går veldig bra stort sett. Har man vannflaska med seg hele tiden så drikker man fort opp det som er. Har hatt en flaske med Pepsi Max i kjøleskapet i 4 dager nå uten å tenke på at jeg skal drikke den opp. :wee:

Jeg kunne drept min egen mor for ei flaske Pepsi Max nå.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...