Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Minor Majority er så digg å høre på når man sitter foran pcen og slapper av mens man leser forum. Noen flere som liker de?

Ja, eller har bare hørt ett album av de, og liker bare noen få der. :p

Hvordan skal jeg lære Tiny at det er natt? Så fort klokken bikker 1 så er han på sitt mest aktive. Har ikke hjerte til å stenge han i buret heller.

Du kan jo kanskje stenge han inne på et rom for seg selv? LItt mer komfortabelt enn et bur.

Har hele 28kvm :) Eneste plassen jeg kan stenge han inne på er dassen. Trenger den litt ofte sjæl serru :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, tviler på at jeg gidder å prøve det da.

Jeg bruker ikke engang Skype nok. :p

Å... Jeg som trodde jeg var spesiell. I følge bloggen deres er dette US/Canada only, også virker det for meg.

Har forøvrig funnet ut at Apple Store i Burlingame har iPhone 4 inne. Ikke at jeg har tenkt meg over dammen i nær fremtid, men siden jeg kan ringe gratis til USA, måtte jeg jo prøve. :cool:

Lenke til kommentar

Herpa døgnrytme? No sirree!

Normal døgnrytme er en luksusvare som er vanskelig å få fatt i når du verken har skole eller arbeid å våkne til om morgenen :tease:

Men på en annen side så er det kosligere å sitte oppe om nettene på pcen enn å stå tidlig opp for å gjøre deT :p

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Minor Majority er så digg å høre på når man sitter foran pcen og slapper av mens man leser forum. Noen flere som liker de?

Elsker de, men er såpass melankolsk og følelsesladet (for meg, ihvertfall) at det kun høres på i noen få sinnsstemninger =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...