Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Enda bedre å begynne kl 14 imorra. Litt kjipere å dra hjem 23 på kvelden, men. Begynner 07.30 hjemme 16.00 eller senere spørs på overtid. igår var jeg hjemme 22.00 omtrent Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Begynte å støvsuge leiligheten da jeg skulle se en av Aliens-filmene. Takler bare ikke sånt. Snart helg, det skal bli deilig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hahahahaha. Det er som regel det som skjer når jeg ser skumle filmer. Sitter og myser mot skjermen med hendene godt planta over øra. Don't get me started... Har ennå ikke fått spilt Horror-spillene jeg har kjøpt, og ikke har jeg fullført en eneste horror-film. Excorsisten teller ikke, da det var en komedie uten like. Exorsisten er faktisk den jeg gruer meg aller mest til, jeg er så satans skada av det derre drittklippet som de lagde tullespill rundt. Blei lurt SÅ mange ganger. Og hver gang endte det med at jeg la meg i fosterstilling med hendene over ørene og ropte på lillebroren min om at han måtte komme opp og "TA DET VEKK! TA DET VEKK!!!". Horror-spill, ja. Klarte å se introen til F.E.A.R.. Det er min bragd på det området. Litt flaut med tanke på at mamma har spilt Resident Evil liksom. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Begynte å støvsuge leiligheten da jeg skulle se en av Aliens-filmene. Takler bare ikke sånt. Snart helg, det skal bli deilig. Aliens er jo awesome da er jo ikke horror det. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) edit: faen fikk ikke lov å linke til bilder der. Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Aliens så jeg når jeg var 9-10 år eller noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 F.E.A.R ja nr 3 kommer vel snart om jeg ikke husker helt feil *gledeseg* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Exorsisten er faktisk den jeg gruer meg aller mest til, jeg er så satans skada av det derre drittklippet som de lagde tullespill rundt. Blei lurt SÅ mange ganger. Og hver gang endte det med at jeg la meg i fosterstilling med hendene over ørene og ropte på lillebroren min om at han måtte komme opp og "TA DET VEKK! TA DET VEKK!!!". Horror-spill, ja. Klarte å se introen til F.E.A.R.. Det er min bragd på det området. Litt flaut med tanke på at mamma har spilt Resident Evil liksom. Exorsisten skremte meg når dama gikk opp ned i trappa. Utenom det var jeg opptatt med å le meg halvt ihjel. (let jesus christ fuck you!) Tennårene altså... F.E.A.R... Uff... jeg husker jeg spilte Demoen hos ene broren min. Øreklokker og mørkt rom. Det ble 5-10 minutters pause etter hvert minutt i spillet. Klarte ikke å fullføre demoen heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Er ikke morsomt å se skumle filmer med folk som på død og liv skal peke og le og være sarkastiske hele tiden. Derfor ser jeg helst filmer alene, bortsett fra macho actionfilmer. Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kan faktisk gå sånn ned trapper. Vurderer å ta det som partytriks. Drar sikkert masse horrorfans. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nei det er slitsomt, men når det kommer til dårlig skrekkfilmer klarer jeg ikke være seriøs. Må se The shining igjen nå tror jeg, tidenes beste skrekkfilm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Trust me, du vil ikke synes Suspiria er en dårlig film. Musikken gir meg frysninger hele tiden. Lemon: Må være jævlig slitsomt hvis du mister kontrollen og bare ramler ned trappa istedet med trynet først. Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kan faktisk gå sånn ned trapper. Vurderer å ta det som partytriks. Drar sikkert masse horrorfans. jeg har sett det! trust me er like skremmende som i filmen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hahahahahaha, må sees! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skal faktisk innrømme at jeg tutet som en liten unge av Dear Zachary. Er ikke film da men. Denne? http://www.youtube.com/watch?v=OtyY0CXdiNo Jeg fikk tårer i øya av traileren, jeg. Jeg SKAL se Suspiria... en eller annen gang. Ja er faktisk den. Visst du ikke har sett Dear Zachary så befaler jeg deg til se den minst en gang. Første gangen mine øyne ble fuktig av noe jeg så på tv-en Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Men jeg sier god natt! tidlig på jobb i morgen pluss et helvetes party i morgen! står 170 attending på facebook regner med over 250 så Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er ikke morsomt å se skumle filmer med folk som på død og liv skal peke og le og være sarkastiske hele tiden. Derfor ser jeg helst filmer alene, bortsett fra macho actionfilmer. Jeg synes skumle filmer bare er latterlige. Spesielt zombie filmer som jeg er på som komedie og ikke skrekk. Klarer heller ikke fatte poenger med skrekkfilmer. Mange av de har det samme dumme mønsteret og er alltid endra slik at det SKAL bli skummelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det skal ikke jeg. Jeg skal på jobb fra 14-2230 og så hjem og være glad for at det er helg..og så på jobb igjen søndag kl 23-07..jippi.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kim: Det skal jeg. Petter: Haha, kos deg! Sjøl skal jeg gjøre alvor av kakaoplanene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kakaoplaner høres utmerket ut. Jeg sitter og koser meg med sjokoladetrukket Bixit-kjeks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg