Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahaha. Det er som regel det som skjer når jeg ser skumle filmer. Sitter og myser mot skjermen med hendene godt planta over øra.

Don't get me started... Har ennå ikke fått spilt Horror-spillene jeg har kjøpt, og ikke har jeg fullført en eneste horror-film.

Excorsisten teller ikke, da det var en komedie uten like.

Exorsisten er faktisk den jeg gruer meg aller mest til, jeg er så satans skada av det derre drittklippet som de lagde tullespill rundt. Blei lurt SÅ mange ganger. Og hver gang endte det med at jeg la meg i fosterstilling med hendene over ørene og ropte på lillebroren min om at han måtte komme opp og "TA DET VEKK! TA DET VEKK!!!".

Horror-spill, ja. Klarte å se introen til F.E.A.R.. Det er min bragd på det området. Litt flaut med tanke på at mamma har spilt Resident Evil liksom.

Lenke til kommentar

Exorsisten er faktisk den jeg gruer meg aller mest til, jeg er så satans skada av det derre drittklippet som de lagde tullespill rundt. Blei lurt SÅ mange ganger. Og hver gang endte det med at jeg la meg i fosterstilling med hendene over ørene og ropte på lillebroren min om at han måtte komme opp og "TA DET VEKK! TA DET VEKK!!!".

Horror-spill, ja. Klarte å se introen til F.E.A.R.. Det er min bragd på det området. Litt flaut med tanke på at mamma har spilt Resident Evil liksom.

Exorsisten skremte meg når dama gikk opp ned i trappa. Utenom det var jeg opptatt med å le meg halvt ihjel. (let jesus christ fuck you!) Tennårene altså...

F.E.A.R... Uff... jeg husker jeg spilte Demoen hos ene broren min. Øreklokker og mørkt rom. Det ble 5-10 minutters pause etter hvert minutt i spillet. Klarte ikke å fullføre demoen heller.

Lenke til kommentar

Trust me, du vil ikke synes Suspiria er en dårlig film. Musikken gir meg frysninger hele tiden.

Lemon: Må være jævlig slitsomt hvis du mister kontrollen og bare ramler ned trappa istedet med trynet først.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skal faktisk innrømme at jeg tutet som en liten unge av Dear Zachary.

Er ikke film da men.

Denne?

http://www.youtube.com/watch?v=OtyY0CXdiNo

Jeg fikk tårer i øya av traileren, jeg.

Jeg SKAL se Suspiria... en eller annen gang.

Ja er faktisk den. Visst du ikke har sett Dear Zachary så befaler jeg deg til se den minst en gang. Første gangen mine øyne ble fuktig av noe jeg så på tv-en :roll:

Lenke til kommentar

Er ikke morsomt å se skumle filmer med folk som på død og liv skal peke og le og være sarkastiske hele tiden. Derfor ser jeg helst filmer alene, bortsett fra macho actionfilmer.

Jeg synes skumle filmer bare er latterlige. Spesielt zombie filmer som jeg er på som komedie og ikke skrekk. Klarer heller ikke fatte poenger med skrekkfilmer. Mange av de har det samme dumme mønsteret og er alltid endra slik at det SKAL bli skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...