Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Lemon. Her er forresten en scene fra Suspiria..så du vet hva du går til. Creepy. Sånn typisk du ser ut vinduet i natten og tror noen er der ute. http://www.youtube.com/watch?v=M6zJGUUiG0c Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg prøver å distansere meg fra det, men det funker liksom sjelden. Men du har jo sett film med meg, så du veit åssen det er. Bytex: Jeg pausa den på 0:55, jeg. Fiksa ikke lydene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg gråter bare inni meg så slipper man å se ut som et dass etterpå Så deilig å være deg. Sikker på det da? Bytter gjerne Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg prøver å distansere meg fra det, men det funker liksom sjelden. Men du har jo sett film med meg, så du veit åssen det er. Bytex: Jeg pausa den på 0:55, jeg. Fiksa ikke lydene. Stemmer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Know exactly where you live now Follow you from work right to your house Well, do I creep you out? Do I creep you out? <3 Weird Al er episk. *edit* Gråting til film? Jeg griner som ei jente om filmen byr opp til det. Men det skjer ikke særlig ofte. Endret 25. august 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Pluss at det hele tida er den greia "Har du ikke SETT den?! Den MÅ du jo bare se!!11one". Høres veldig ut som meg.. Glad jeg ikke tar filmer innpå meg på den måten ser på det som underholdning egentlig. Finnes jo unntak, men tror aldri jeg har grått av en film Skal faktisk innrømme at jeg tutet som en liten unge av Dear Zachary. Er ikke film da men. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Lemon. Her er forresten en scene fra Suspiria..så du vet hva du går til. Creepy. Sånn typisk du ser ut vinduet i natten og tror noen er der ute. http://www.youtube.com/watch?v=M6zJGUUiG0c Notert på skal se snarest liste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kanskje du tåler traileren da? http://www.youtube.com/watch?v=sB4u6qC_ORE&feature=related Jepp den er type "MÅ SE!! NÅ!" film. Er regnet som en av de beste og mest stemningsfulle horrorfilmene noensinne. Argento bruker farget lys og lyd på en fantastisk måte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvis jeg legger meg etter at jeg har grått, ja. Må vente minst halvannen time før jeg kan sove, hvis ikke har jeg japseøyne dagen etter. Har du lim i tårene dine? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skal faktisk innrømme at jeg tutet som en liten unge av Dear Zachary. Er ikke film da men. Denne? http://www.youtube.com/watch?v=OtyY0CXdiNo Jeg fikk tårer i øya av traileren, jeg. Jeg SKAL se Suspiria... en eller annen gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du kan jo se Suspiria med noen som ikke takler horror-filmer selv, så kan du skrike/hyle samtidig med en annen person? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Evt sitte begge og klamrer i en pute og spør den andre "skjer det no nå? Hva skjedde nå?" Det er ikke sånn film som bare slenger monstre og blod overalt som ikke er noe skummelt, denne bygger opp suspense på en helt syk måte med musikk og lys og skygger. Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hahahahaha. Det er som regel det som skjer når jeg ser skumle filmer. Sitter og myser mot skjermen med hendene godt planta over øra. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 aldri skjønt det der. man må jo få med seg alt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Evt sitte begge og klamrer i en pute og spør den andre "skjer det no nå? Hva skjedde nå?" Det er ikke sånn film som bare slenger monstre og blod overalt som ikke er noe skummelt, denne bygger opp suspense på en helt syk måte med musikk og lys og skygger. jeg HATER å se filmer med folk som er sånn, mamma er HELT ekstrem er liksom: Sitter å ser sammen film så begynner hun: hvem er han, hvorfor gjør de sånn? FFs sitter å ser samme driten som deg jo"! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Evt sitte begge og klamrer i en pute og spør den andre "skjer det no nå? Hva skjedde nå?" Det er ikke sånn film som bare slenger monstre og blod overalt som ikke er noe skummelt, denne bygger opp suspense på en helt syk måte med musikk og lys og skygger. jeg HATER å se filmer med folk som er sånn, mamma er HELT ekstrem er liksom: Sitter å ser sammen film så begynner hun: hvem er han, hvorfor gjør de sånn? FFs sitter å ser samme driten som deg jo"! Hater når de begynner å greve å spørre, selv når de vet at du ikke har sett den før Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Problemet er at jeg alltid tyder ALLE hint i alle filmer så jeg sitter som regel med en løsning etter halve filmen. feks så Memento her om dagen hadde skjønt hvordan hele filmen var bygd opp i løpet av 5 min litt kjedelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hahahahaha. Det er som regel det som skjer når jeg ser skumle filmer. Sitter og myser mot skjermen med hendene godt planta over øra. Don't get me started... Har ennå ikke fått spilt Horror-spillene jeg har kjøpt, og ikke har jeg fullført en eneste horror-film. Excorsisten teller ikke, da det var en komedie uten like. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg begynner klokka 11 i morgen. Hvor digg er ikke det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Enda bedre å begynne kl 14 imorra. Litt kjipere å dra hjem 23 på kvelden, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg