Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Know exactly where you live now

Follow you from work right to your house

Well, do I creep you out?

Do I creep you out?

<3

Weird Al er episk.

*edit*

Gråting til film? Jeg griner som ei jente om filmen byr opp til det. Men det skjer ikke særlig ofte.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pluss at det hele tida er den greia "Har du ikke SETT den?! Den MÅ du jo bare se!!11one".

Høres veldig ut som meg..

Glad jeg ikke tar filmer innpå meg på den måten ser på det som underholdning egentlig. Finnes jo unntak, men tror aldri jeg har grått av en film

Skal faktisk innrømme at jeg tutet som en liten unge av Dear Zachary.

Er ikke film da men.

Lenke til kommentar

Evt sitte begge og klamrer i en pute og spør den andre "skjer det no nå? Hva skjedde nå?"

Det er ikke sånn film som bare slenger monstre og blod overalt som ikke er noe skummelt, denne bygger opp suspense på en helt syk måte med musikk og lys og skygger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Evt sitte begge og klamrer i en pute og spør den andre "skjer det no nå? Hva skjedde nå?"

Det er ikke sånn film som bare slenger monstre og blod overalt som ikke er noe skummelt, denne bygger opp suspense på en helt syk måte med musikk og lys og skygger.

jeg HATER å se filmer med folk som er sånn, mamma er HELT ekstrem er liksom: Sitter å ser sammen film så begynner hun: hvem er han, hvorfor gjør de sånn?

FFs sitter å ser samme driten som deg jo"!

Lenke til kommentar

jeg HATER å se filmer med folk som er sånn, mamma er HELT ekstrem er liksom: Sitter å ser sammen film så begynner hun: hvem er han, hvorfor gjør de sånn?

FFs sitter å ser samme driten som deg jo"!

Hater når de begynner å greve å spørre, selv når de vet at du ikke har sett den før

Lenke til kommentar

Hahahahaha. Det er som regel det som skjer når jeg ser skumle filmer. Sitter og myser mot skjermen med hendene godt planta over øra.

Don't get me started... Har ennå ikke fått spilt Horror-spillene jeg har kjøpt, og ikke har jeg fullført en eneste horror-film.

Excorsisten teller ikke, da det var en komedie uten like.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...