multisync Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fakk. Skreiv inn alle ingrediensene jeg fant på kjøkkenet på Supercook, og fikk over 2000 oppskrifter. Og alle høres gode ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg Jeg klarer aldri å finne ut noe spennende jeg kan lage med de ingrediensene jeg finner på kjøkkenet, men denne siden var jo genial! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Den sida revolusjonerte livet mitt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Oppskrifter? skjer ikke lager på sparket og fantasi Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er som regel sånn det ender opp her óg, men det er greit med litt inspirasjon. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fylla har de beste oppskriftene! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig. Minner meg om en episode med south park. Hva om det ikke er noen metafor eller symbol i teksten, og alle bare leser *teksten* mellom linjene som ikke er der. Endret 25. august 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Mcboogerballs Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sitter å slapper av med noen kalde pils og snop Kjøpte meg Tuborg, noe jeg ikke har gjort på flere år, var ikke så ille dårlig pils så lenge den er kald. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig. Minner meg om en episode med south park. Hva om det ikke er noen metafor eller symbol i teksten, og alle bare leser *teksten* mellom linjene som ikke er der. Harry Potter gir same bodskapet som Mein Kampf Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Sitter å slapper av med noen kalde pils og snop Kjøpte meg Tuborg, noe jeg ikke har gjort på flere år, var ikke så ille dårlig pils så lenge den er kald. True that, men når man smaker annen øl så er det mye bedre igjen Synd jeg ikke har råd til annet da. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Gidda ikke å logge meg på youtube for å se videoen Endret 25. august 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tullballer som er så negativ til poesi. Jeg har nå opprettet en dikt-tråd jeg! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dumt de sperra den så man må logge in for å se den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Den sida revolusjonerte livet mitt. Om jeg hadde vært noen år yngre skulle jeg ropt ut min kjærlighet for deg grunnet denne websiden. Men jeg velger bare å si takk for linken. greit å ha når jeg flytter ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Heyhey, jeg tar imot kjærlighetserklæringer med glede, jeg, altså. Herregud jeg er så sulten at jeg døøør døøør døøør argh snart mat juhu! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg hadde ihvertfall aldri hørt om ordet engang før for noen uker siden. Ikke står det i fremmedordboka mi heller, som har de fleste kjente låneord og slang (fra 1991, så ordet kan ikke være så gammelt). Begynte vel å bruke det i de traktene der jeg vokste opp før i de traktene der du vokste opp. Kansje dere var kleinere enn oss i å finne nye ord som kom. Dagen min har forsåvidt vært fin den. Kan ikke klage. Hvis du kjeder deg er det da bare å finne på noe. Fikk godt til byen, gått en tur og sett film. Det er da noe. og nå skal jeg snart lage mat. Herregud RO NED quoteingen da folkens! Jeg utfordrer hele gjengen til quotekrig! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fikk gått til byen, gått en tur og sett film. Det er da noe. og nå skal jeg snart lage mat. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er faktisk det! Bruke en times tid hver dag på mat så få awesome mat billigere en en burger. Hvordan våger du å disse en god burger? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hjemmelaga burger er jo mye bedre enn kjøpeburger da! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg