Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fakk. Skreiv inn alle ingrediensene jeg fant på kjøkkenet på Supercook, og fikk over 2000 oppskrifter. Og alle høres gode ut.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg :cry:

Jeg klarer aldri å finne ut noe spennende jeg kan lage med de ingrediensene jeg finner på kjøkkenet, men denne siden var jo genial! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig.

Minner meg om en episode med south park. Hva om det ikke er noen metafor eller symbol i teksten, og alle bare leser *teksten* mellom linjene som ikke er der.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig.

Minner meg om en episode med south park. Hva om det ikke er noen metafor eller symbol i teksten, og alle bare leser *teksten* mellom linjene som ikke er der.

Harry Potter gir same bodskapet som Mein Kampf

:ph34r:

Lenke til kommentar

Sitter å slapper av med noen kalde pils og snop :thumbup:

Kjøpte meg Tuborg, noe jeg ikke har gjort på flere år, var ikke så ille dårlig pils så lenge den er kald.

True that, men når man smaker annen øl så er det mye bedre igjen :p Synd jeg ikke har råd til annet da.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ihvertfall aldri hørt om ordet engang før for noen uker siden. Ikke står det i fremmedordboka mi heller, som har de fleste kjente låneord og slang (fra 1991, så ordet kan ikke være så gammelt).

Begynte vel å bruke det i de traktene der jeg vokste opp før i de traktene der du vokste opp. Kansje dere var kleinere enn oss i å finne nye ord som kom. :D

Dagen min har forsåvidt vært fin den. Kan ikke klage. Hvis du kjeder deg er det da bare å finne på noe.

Fikk godt til byen, gått en tur og sett film. Det er da noe. og nå skal jeg snart lage mat.

Herregud RO NED quoteingen da folkens! :realmad:

Jeg utfordrer hele gjengen til quotekrig! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...