Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er ufattelig godt, alt for lett er det også tar litt tid, men hva skal jeg ellers bedrive dagene med en å lage mat? Matlaging er da et fint tidsfordriv? Mikkel: DU er latterlig. Er faktisk det! Bruke en times tid hver dag på mat så få awesome mat billigere en en burger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jepp, pluss at det er morsomt! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Couscous er ikke så dumt, nei. Spesielt ikke med stekt kylling, hvitløksdressing og salat. Nomnomnom. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jepp, pluss at det er morsomt! Indeed tits is Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skolen min har ødelagt kylling for min del. Lenge siden jeg har hatt god fugl i magen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skolen min har ødelagt kylling for min del. Lenge siden jeg har hatt god fugl i magen. Skal fikse høne til deg en gang jeg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er litt lei av kylling, men jeg tror vi har litt rype i frysern. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skolen min har ødelagt kylling for min del. Lenge siden jeg har hatt god fugl i magen. Skal fikse høne til deg en gang jeg Give me some cock. Right in the mouth. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er litt lei av kylling, men jeg tror vi har litt rype i frysern. Rype har jeg bare i flaskeform Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Fysikk-, kjemi- og mattelekser til i morgen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skal jeg lage meg litt kveldsmat eller ta noe potetgull? Har bare noen egg og supper osv. Er litt mett også, spiste opp en hel boks med flesk og duppe alene. :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg skal analysere diktet "Ikkje gi meg heile sanninga" av Olav Hauge til i morgen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva i hule heiteste mannemus er poenget med å analysere dikt, noveller osv? Hva om forfatteren ikke hadde en dyp mening? Kanskje han bare kom på noe som passet?! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva i hule heiteste mannemus er poenget med å analysere dikt, noveller osv? Hva om forfatteren ikke hadde en dyp mening? Kanskje han bare kom på noe som passet?! Akkurat, spesielt siden første linjen består av budskapet hans. Resten er bare bs som skal forsterke det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Poenget er å lære seg å lese ting mellom linjene. Å skjønne metaforer og symboler i tekst er ikke akkurat unødvendig. Selv er jeg ingen fan av dikt. Har aldri lest et dikt som jeg har tenkt: "Wow, for et bra dikt". Blir ekstra lite motiverende da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Åh, men Kom ikkje med heile sanningi er jo kjempefint da. Jeg likte ikke dikt før jeg blei atten eller noe sånt, jeg. Fakk. Skreiv inn alle ingrediensene jeg fant på kjøkkenet på Supercook, og fikk over 2000 oppskrifter. Og alle høres gode ut. Endret 25. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Aldri värt interesert av dikt, analyser, noveller, lese-mellom linjene. Men så begynte jeg å höre på Cornelis Vreeswijk som har masse dristige sex-skildringer og alkoholmisbruk mellom linjene Og ikke minst tar han gullkorn ifra samfunnet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hysj på deg! Story of my life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg