Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg alltid gjør. Jeg går til sist leste innlegg, så leser jeg igjennom alt som er kommet siden sist jeg var innom tråden.

Hvis jeg gjør det sånn så bare skreller jeg raskt gjennom tråden. Iblant er det jo side etter side som har kommet i mellomtiden og det blir for mye å lese på en gang.

Kansje Mr. A ikke var klar over den funksjonen :!:

Heisan. Så du stikker nesen din innom tråden i dag også. Hvordan står det til?

Lenke til kommentar

Det er det jeg alltid gjør. Jeg går til sist leste innlegg, så leser jeg igjennom alt som er kommet siden sist jeg var innom tråden.

Hvis jeg gjør det sånn så bare skreller jeg raskt gjennom tråden. Iblant er det jo side etter side som har kommet i mellomtiden og det blir for mye å lese på en gang.

Nja, hvis det er femti sider som er kommet siden sist så gjør jeg jo ikke det. Men om det bare er en eller to sider så er det ikke noe problem. Og det gjør jeg sånn at jeg kan henge med i eventuelle diskusjoner.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg stalka Ida Wulff på Oslo S igår. Hun var mindre enn hun ser ut på bilder.

Hun er sånn blogg-C-kjendis.

www.idawulff.no

men pen og har bra kropp.

Du skulle presentert deg selv og sagt at du kom fra hennes største fanklubb, "Diskusjon.no", og bedt henne ta en tur innom og hilse på oss.

Evt. stjelt mobilen hennes og funnet alle de skitne nakenbildene hun har av seg selv.

Alle kjendiser har forresten slikt liggende lett tilgjengelig på mobilen sin, slik at når den blir stjelt får de mye PR.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Min nyskjerrige nese greier ikke la være. :p Men skal forlate dere snart, har så mye jeg absolutt skulle ha gjort.

Lenke til kommentar

Bare gikk samme veien som henne og møtte henne forfra noen ganger også "tilfeldig". Jeg er pro stalker. Og hun er stalk-worthy i min bok.

Pass deg, ellers tipser jeg henne på bloggen hennes. :tease:

Min nyskjerrige nese greier ikke la være. :p Men skal forlate dere snart, har så mye jeg absolutt skulle ha gjort.

Forlater du oss? Slemt gjort!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...