Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaldt går fint, vannsenga mi holder varmen uansett. :p

Speaking of vannseng, på tide å lukke øynene og gjøre seg klar for enda en dag med arbeid. :thumbup:

Vannseng? :wow:

Jepp, vannseng! Litt ubehagelig å ligge i alene, da jeg synker så langt ned egentlig... Men deilig på vinterstid når rommet har en temperatur på flere minusgrader. MMmm!

Vannseng er awesome! Savner det.

Lenke til kommentar

God morgen. Våknet av at en bitteliten hundevalp skulle sove oppå meg :)

Tror ikke bikkja skjønner helt hvor stor han egentlig er :p

Lure på om man skal duppe av en time til??

Han er bare liten og søt! la han ligge på puta di!

Han ligger bak meg på en 2 seters sofa :) Litt trangt, men koselig :love:

Lenke til kommentar

Vel, som sagt, minusen er at jeg alltid blir liggende med midten av kroppen lengst ned, mens resten ligger i "oppoverbakke". Kan ikke forestille meg det er særlig godt for kroppen i lengre tid.

Sant, det kan være en grunn til at kroppen min er litt fucka, mtp. at jeg tilbragte store deler av oppveksten i en vannseng. Slutta da jeg konfirmerte meg. Da fikk jeg finne meg i å sove i vanlig seng hver bidige natt. :p

Hvordan er det å dele vannseng med andre? blir det ikke utrolig mye "bølger" ?

Går helt greit. Blir ikke så mye bølger så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar

Vel, som sagt, minusen er at jeg alltid blir liggende med midten av kroppen lengst ned, mens resten ligger i "oppoverbakke". Kan ikke forestille meg det er særlig godt for kroppen i lengre tid.

Sant, det kan være en grunn til at kroppen min er litt fucka, mtp. at jeg tilbragte store deler av oppveksten i en vannseng. Slutta da jeg konfirmerte meg. Da fikk jeg finne meg i å sove i vanlig seng hver bidige natt. :p

Jeg tipper det er fordi du er en hypokonder. ;)

Merket at jeg var mye bedre i ryggen når jeg lå på en vanlig madrass dog. Kanskje det er noe i det.

Lenke til kommentar

Mornings. Her er morgencolaen klar. :D

Drømte forøvrig at jeg traff George W. Bush og tok bilde av ham i natt.

Så bra. Jeg hadde 3 teorier:

1. Det var en skumling som lusket rund og spionerte som kunne bryte seg inn.

2. Dørklokka utløste seg selv.

3. Det var en ond kraft, og når jeg åpnet døra inviterte jeg den inn.

4. Det var den usynelige mann. :D

Lenke til kommentar

Så bra. Jeg hadde 3 teorier:

1. Det var en skumling som lusket rund og spionerte som kunne bryte seg inn.

2. Dørklokka utløste seg selv.

3. Det var en ond kraft, og når jeg åpnet døra inviterte jeg den inn.

4. Det var den usynelige mann. :D

5. Det var meg. Jeg måtte bare teste om det var rett hus, for så å sjekke diskusjon.no om noen postet om det. :p

Lenke til kommentar

Jeg tipper det er fordi du er en hypokonder. ;)

Merket at jeg var mye bedre i ryggen når jeg lå på en vanlig madrass dog. Kanskje det er noe i det.

Jeg er _IKKE_ hypokonder.

Derimot er jeg veldig lei av at dere påstår at jeg er det. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...