TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Shait, hadde jeg gått så lenge uten jobb så tror jeg det hadde klikka for meg. Men artig at du skal ut å på jobb i morgen da. Hmm, Trondheim. Og du bor i kollektiv. Da er det jo bare å begynne et sted så finner man frem til slutt. Jeg har klikka for lenge siden Derfor man går på angst/anti depressiva medisiner Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Oj du har skiftet navn. Likte det. første sekundene trodde jeg det var noen med samme creepy bilde. Yesss, det stemmer. Takk! =) Vulpes Zerda er forøverig en liten type rev med gigantiske ører. De kalles også Fennec fox. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Oj du har skiftet navn. Likte det. første sekundene trodde jeg det var noen med samme creepy bilde. Bildet ditt ekke no bedre altså Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kim, du ser ikke meg gå på antidepressiva, vertfall. Har prøvd litt, men syns det er utrolig skummelt hva slags effekt de kan ha på meg. Føler at jeg ikke har full kontroll. Og legen min er av typen som bare skriver ut resept på resept. Jeg har mer lyst til å ta tak i problemet fra roten enn å dempe dem/dytte dem under teppet. Dessuten legger man på seg av sånt. Men er meg, da. Hvis det hjelper på deg er det flott. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vet ikke helt om de hjelper eller ikke. Har blitt mere sosial å er ute blandt folk uten å tenke på at jeg bare vil hjem. Har mine perioder hvor jeg bare vil være hjemme å ikke møte noen, men ikke så ofte som før. Angsten er der fortsatt, men har andre medisiner visst det blir for ille. Har endelig fått meg en lege som hører på meg å ikke bare sender meg hjem med resept på placebo medisiner 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Oj du har skiftet navn. Likte det. første sekundene trodde jeg det var noen med samme creepy bilde. Yesss, det stemmer. Takk! =) Vulpes Zerda er forøverig en liten type rev med gigantiske ører. De kalles også Fennec fox. Det der forklarte mye for meg. Satt og lurte på hvor Fennec kom i fra. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dagens timeplan: Kosthold og Livsstil Kosthold og Livsstil Kosthold og Livsstil Bransje/Miljø Bransje/Miljø Engelsk Engelsk Engelsk 7 timer med teori. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Aner ikke hva jeg skal ha i dag. Sikkert innføring i teori om lyd. Antar at vi ikke starter med logaritmer med en gang, så da blir det nok å sitte med headsettet på og høre på Pink Floyd og spille WoW / fake interesse i faget. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dagens timeplan: Kosthold og Livsstil Kosthold og Livsstil Kosthold og Livsstil Bransje/Miljø Bransje/Miljø Engelsk Engelsk Engelsk 7 timer med teori. Jeg har: 2x45 minutter naturfag 1x45 minutter matte 3x 45 minutter mat og helse Fin timeplan det der Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Kroppsøvning Elektronisk infrastruktur elektronisk infrastruktur engelsk Ingen som kan fortelle meg hvor IdrHall-S2 er? Endret 25. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da stakk jeg til skolen, snakkes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, drite, dusje, frokost og så komme seg på skolen tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da satt man på skolen og hører på pink noise. Yay. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg sitter på jobb og hører på diverse metal, får vel snart gi meg et spark bak Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Morn! hahahahha http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10017897 Greit nok det er VG, men er det bare jeg som leser kun bullshit fra rektorens side? "Alle veit" at sånne lærer seminarer går ut på at de sover gjennom det meste, så går på fylla etterpå. Og hadde det vært 0 tolleranse mot mobbing så hadde ikke det pågått i 6 år. De bruker visst 1 mill på "sosialfaglige stillinger". Mest sannsynlig, igjen, på booking av svære auditorier, tapas mat og "munkolm". Blir så kvalm ass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette kommer til å bli en "fin" dag. Et under om jeg ikke får hodepine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kaldt går fint, vannsenga mi holder varmen uansett. Speaking of vannseng, på tide å lukke øynene og gjøre seg klar for enda en dag med arbeid. Vannseng? Jepp, vannseng! Litt ubehagelig å ligge i alene, da jeg synker så langt ned egentlig... Men deilig på vinterstid når rommet har en temperatur på flere minusgrader. MMmm! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 God morgen. Våknet av at en bitteliten hundevalp skulle sove oppå meg Tror ikke bikkja skjønner helt hvor stor han egentlig er Lure på om man skal duppe av en time til?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg