Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Shait, hadde jeg gått så lenge uten jobb så tror jeg det hadde klikka for meg. Men artig at du skal ut å på jobb i morgen da. :fun:

Hmm, Trondheim. Og du bor i kollektiv. Da er det jo bare å begynne et sted så finner man frem til slutt.

Jeg har klikka for lenge siden :thumbup: Derfor man går på angst/anti depressiva medisiner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kim, du ser ikke meg gå på antidepressiva, vertfall. Har prøvd litt, men syns det er utrolig skummelt hva slags effekt de kan ha på meg. Føler at jeg ikke har full kontroll. Og legen min er av typen som bare skriver ut resept på resept. Jeg har mer lyst til å ta tak i problemet fra roten enn å dempe dem/dytte dem under teppet. Dessuten legger man på seg av sånt. Men er meg, da. Hvis det hjelper på deg er det flott.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om de hjelper eller ikke. Har blitt mere sosial å er ute blandt folk uten å tenke på at jeg bare vil hjem. Har mine perioder hvor jeg bare vil være hjemme å ikke møte noen, men ikke så ofte som før. Angsten er der fortsatt, men har andre medisiner visst det blir for ille. Har endelig fått meg en lege som hører på meg å ikke bare sender meg hjem med resept på placebo medisiner :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oj du har skiftet navn. Likte det. første sekundene trodde jeg det var noen med samme creepy bilde.

Yesss, det stemmer. Takk! =)

Vulpes Zerda er forøverig en liten type rev med gigantiske ører. De kalles også Fennec fox.

Det der forklarte mye for meg. Satt og lurte på hvor Fennec kom i fra.

Lenke til kommentar

Dagens timeplan:

Kosthold og Livsstil

Kosthold og Livsstil

Kosthold og Livsstil

Bransje/Miljø

Bransje/Miljø

Engelsk

Engelsk

Engelsk

7 timer med teori. :(

Jeg har:

2x45 minutter naturfag

1x45 minutter matte

3x 45 minutter mat og helse

Fin timeplan det der :fun:

Lenke til kommentar

Morn!

hahahahha http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10017897

Greit nok det er VG, men er det bare jeg som leser kun bullshit fra rektorens side? "Alle veit" at sånne lærer seminarer går ut på at de sover gjennom det meste, så går på fylla etterpå.

Og hadde det vært 0 tolleranse mot mobbing så hadde ikke det pågått i 6 år. De bruker visst 1 mill på "sosialfaglige stillinger". Mest sannsynlig, igjen, på booking av svære auditorier, tapas mat og "munkolm".

Blir så kvalm ass.

Lenke til kommentar

Kaldt går fint, vannsenga mi holder varmen uansett. :p

Speaking of vannseng, på tide å lukke øynene og gjøre seg klar for enda en dag med arbeid. :thumbup:

Vannseng? :wow:

Jepp, vannseng! Litt ubehagelig å ligge i alene, da jeg synker så langt ned egentlig... Men deilig på vinterstid når rommet har en temperatur på flere minusgrader. MMmm!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...