Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Går det ann at en dørklokke(ringeklokke) utløser seg av seg selv?

Jeg sto ute å tok en røyk, gikk inn, låste døra også ringte det på. Rett etter jeg hadde låst døra! Jeg ble litt redd, men åpnet opp etter kansje 10 sek, ingen sto der ute. Og her er det bare en mørk skog rundt huset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gypsy: Tja, om det er en trådløs ringeklokke så. Har hvertfall vært borti det.

Skjeggtrimmeren klikket inn istad, så jeg har plutselig kort skjegg igjen. Jæævla irriterende.

Snakker om irriterende: Noen av dere som blir logget ut i hytt og pine?

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy: Tja, om det er en trådløs ringeklokke så. Har hvertfall vært borti det.

Skjeggtrimmeren klikket inn istad, så jeg har plutselig kort skjegg igjen. Jæævla irriterende.

Ja den er trådløs! hvis det er en slik boks som er plugget i en strømkontakt du mener? Så du mener den har utløst seg selv? Håper det. Jeg ble litt skremt altså. Men da veit jeg at det går ann og da sier jeg det var det som skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja, opplevde hvertfall at ringeklokka ringte av seg selv et sted jeg bodde. Og det at det tidligere hadde vært begått et ran der gjorde ikke ting så veeeldig mye bedre. :wee:

Hver gang jeg åpna døra for å sjekke og kom meg opp trappa igjen så ringte det på.

Så bra. Jeg hadde 3 teorier:

1. Det var en skumling som lusket rund og spionerte som kunne bryte seg inn.

2. Dørklokka utløste seg selv.

3. Det var en ond kraft, og når jeg åpnet døra inviterte jeg den inn.

Veit nr 3 høres tullete ut, men noen ganger blir det bare sånn. Så jeg turte ikke legge meg pga det. :(

Er her såvidt enda, har litt lyst til å legge meg, men så har jeg ikke det likevel

Hmm... Nei det skal ikke være greit.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei det er ingen her som veit hvor jeg bor, det skal heller ikke være så lett å finne ut.

Jeg har ingen unnskyldning for å sitte oppe lenger. Men spiller ingen rolle nå uansett, morgendagen er fucked anyway.

Lenke til kommentar

Gleder meg til kveldsskift i morgen :)

Blir rart å jobbe igjen, 2,5 år siden sist jeg har jobbet.

Godt man får ha Tiny som co pilot :thumbup:

Nei det er ingen her som veit hvor jeg bor, det skal heller ikke være så lett å finne ut.

Jeg har ingen unnskyldning for å sitte oppe lenger. Men spiller ingen rolle nå uansett, morgendagen er fucked anyway.

Du bor i barte byen :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det en ordntlig jobb, eller noe du gjør svart?

Ja men ingen som vet adressen da, og sikkert mange som ikke veit hva bartebyen er engang. Det gjorde ikke du. :p

Lenke til kommentar

Kjenner til den. Sånn har jeg det hver dag, haha.

Jeg ble brått kjempekvalm. Lite behagelig, må jeg si.

Lenke til kommentar

Hmmm... begynne på studier i Australia til våren, eller kjøpe seilbåt for å få erfaring og se om man kan bli med som mannskap på lengre seilas til vår/sommeren? :whistle: (for så begynne med studier i England/Australia/Norge til høsten)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...