Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Aaaw, så søt og snill du er. ^^Vet du hva? Du presterte å frelse meg til tele2-ting, såe, nå tror jeg sånn omtrent hele familien min har planer om å bytte... oO så morro da hvor mange er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Apropos våpen, jeg vil ha våpen Jeg og. -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi må huske usaltet smør i morgen, Nie. Jeg bleker forresten håret på nytt selv. Fikk det skikkelig til baki i dag og. Herregud som det klør. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 så morro da hvor mange er det snakk om? 4 foreløpig. Regner med at de maser seg til en del tanter og den slags også. x) Jeg og. -.- Får ikke du deg barberkniv? Som liksom, er skummelt nok i seg selv? x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Apropos våpen, jeg vil ha våpen Jeg og. -.- Hva vil dere ha? Ikke vanskelig å ordne noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 så morro da hvor mange er det snakk om? 4 foreløpig. Regner med at de maser seg til en del tanter og den slags også. x) Jeg og. -.- Får ikke du deg barberkniv? Som liksom, er skummelt nok i seg selv? x) Gjør jeg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi må huske usaltet smør i morgen, Nie. Jeg bleker forresten håret på nytt selv. Fikk det skikkelig til baki i dag og. Herregud som det klør. Og vi må pakke i dag og få det stappet i oppbevaringsboks slik at jeg får handlet uten bag i morgen.oO Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Pistol, hagle, salong rifle, vanlig rifle. En av vær, skal ikke ha automat våpen, eller kanskje en Uzi, kan ikke brukes til noe men, stilig forde Med på shotout i helga i Oslo, lissom? Vi kan kalle oss C-gjengen... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Gjør jeg? Skulle ikke du bestille deg? Jeg hadde jo tenkt å låne den for å lemleste utstyret til en viss ikke-navngitt-person? o_O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Og vi må pakke i dag og få det stappet i oppbevaringsboks slik at jeg får handlet uten bag i morgen.oOJeg vet ikke om jeg gidder det. Kan være jeg tar en RYGGSEKK i morgen i stedet. :o Anfall: Ja, vi snakket om å bestille, husker du ikke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 4 foreløpig. Regner med at de maser seg til en del tanter og den slags også. x) du må huske at vi også har billigere fast-telefon enn telenor Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Lurer på hvem som drev å ringte meg i hele gårkveld med skjult nummer. Faens irriterende dritt..prøvde jo å sove Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet ikke om jeg gidder det. Kan være jeg tar en RYGGSEKK i morgen i stedet. :o Bestem deg kjerring! xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Lurer på hvem som drev å ringte meg i hele gårkveld med skjult nummer. Faens irriterende dritt..prøvde jo å sove Aww, busted. :\ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Med på shotout i helga i Oslo, lissom? Vi kan kalle oss C-gjengen... Ordner du transport? Vi tjuvkopler en gammel lada eller no, ikke noe problem. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 du må huske at vi også har billigere fast-telefon enn telenor Nå aner ikke jeg hvem som gir oss fast-telefonløsningen vår, men en samtale til en annen fast-telefon koster 50 øre uansett hvor lenge vi prater, så jeg tror nok mamma er fornøyd der. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Gjør jeg? Skulle ikke du bestille deg? Jeg hadde jo tenkt å låne den for å lemleste utstyret til en viss ikke-navngitt-person? o_O Jeg vet ikke. De var litt dyre, desuten måtte jeg love Epletøs noe som jeg ikke vet om jeg kan love. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nie! Du må barbere meg i dag. Tar ikke risken på å gå baki nakken min på egenhånd. x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Og vi må pakke i dag og få det stappet i oppbevaringsboks slik at jeg får handlet uten bag i morgen.oOJeg vet ikke om jeg gidder det. Kan være jeg tar en RYGGSEKK i morgen i stedet. :o Anfall: Ja, vi snakket om å bestille, husker du ikke? Joda, men jeg trodde ikke det ble noe av. xP Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ordner du transport? Vi tjuvkopler en gammel lada eller no, ikke noe problem. Jeg fikser en sånn: Også pimper jeg den, med felger, skuddsiker vinduer og dører. Hvem skal vi ta oss av? Framtidig russebil, det her Endret 14. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg