Wiciwato Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Føles ut som at Posten setter en forventet leveringstid og jobber deretter, enn stikk motsatt. "når ær leveringstia a?" "skal vi seeeee... han i grimstad ja.. den er imorra, så slapp av" "okei da så, så greit.. såe dae.. med på en runde monopol til?" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvor sterk varme skal jeg gratinere nachos på, og hvor lenge ca? Sikkert mer enn med en vannmelon. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Æææh, jeg la meg klokken 6 og sto opp klokken 9. Sånn går det når man har hunder man må lufte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eventuelt legge seg å sove litt igjenn etter du har luftet dem. (det gjorde jeg når jeg var hundepasser i sommer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er også en mulighet, men mamma blir så gretten på meg fordi hun mener at jeg sover bort hele dagen. Dessuten våkner jeg opp av å lufte fem spinnville bikkjer, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forstår det. Han jeg passet er svært så bedagelig av seg, var bare å lukke opp døra å vente et par minutt, så kom han inn så gikk vi å la oss begge to å sov til 10-11. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det blæs, det blæs, for det var han Glimti som fæs Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 denne gangen er det klargjøring av maskiner som vi driver med så hadde han som har laget imaget glemt å legge inn et prog. som alle maskinene skal ha så. Lett løsning: Install via Policy. Putt brukeren i gruppa, logg på, og det blir installert. Er slik vi kjører det her for tiden. Gid det var så lett, domenet ligger hos fylket så vi får ikke presset ut programmer som vi vil. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Uff. Jeg har skikkelig lyst til å se en eller annen skrekkfilm i kveld, men jeg vet av erfaring at jeg + skrekkfilm = dårlig søvn (mareritt) og lys på om natta de neste par ukene. Sukk... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Uff. Jeg har skikkelig lyst til å se en eller annen skrekkfilm i kveld, men jeg vet av erfaring at jeg + skrekkfilm = dårlig søvn (mareritt) og lys på om natta de neste par ukene. Sukk... Oooh, jeg er keen på noen Zombiefilmer, jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Uff. Jeg har skikkelig lyst til å se en eller annen skrekkfilm i kveld, men jeg vet av erfaring at jeg + skrekkfilm = dårlig søvn (mareritt) og lys på om natta de neste par ukene. Sukk... Oooh, jeg er keen på noen Zombiefilmer, jeg. jeg og men har sett alt som er verdt og se Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Uff. Jeg har skikkelig lyst til å se en eller annen skrekkfilm i kveld, men jeg vet av erfaring at jeg + skrekkfilm = dårlig søvn (mareritt) og lys på om natta de neste par ukene. Sukk... Skrekkfim og pils Da får man ikke mareritt :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde egentlig planer om å se Suspiria i dag, men kjenner at sjelen min er litt i det sarte hjørnet etter å ha sovet. Har vært flink og samla opp masse ting som skal på Fretex da! Hurra! Nå har jeg kanskje én ekstra kvadratmeter å fylle med ting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 woah, i dag hadde jeg min aller beste dag på lenge. FIkk fly privatjet (jeg jobber med det). Sykeste ever. 8 Skinnseter som kan legges ned i liggestilling. Privatjet > First class anyday. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg synes du skal se Suspiria. Den er herlig stemningsfull. Og musikken er creepy as hell. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Og Susperia er ikke så verst heller Endret 24. august 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Susperia er jo awesome! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg tror jeg utsetter det til en dag jeg har guarden oppe. Altså neste skuddår elns. Skumle filmer har aldri vært min greie. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor se skumle filmer når man kan se bra filmer? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Der runna jeg 12 timer på jobb idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg