Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mottatt, notert og latterliggjort. :tease:

Neida, kjenner til det der. Har blitt noen overtidstimer på meg og av og til. Som når jeg og en kollega måtte fly til Molde for å fikse noen PCer og en server som kuttet hovedpulsåren sin grunnet for høy varme på datarommet.

Joda, kjempegøy å få vite at man ikke får dra hjem på en halv uke i lunsjen. :p

denne gangen er det klargjøring av maskiner som vi driver med så hadde han som har laget imaget glemt å legge inn et prog. som alle maskinene skal ha så. :thumbdown:

Lenke til kommentar

denne gangen er det klargjøring av maskiner som vi driver med så hadde han som har laget imaget glemt å legge inn et prog. som alle maskinene skal ha så. :thumbdown:

Lett løsning: Install via Policy. :thumbup:

Putt brukeren i gruppa, logg på, og det blir installert. Er slik vi kjører det her for tiden.

Lenke til kommentar

Skolen er no drit. Prøver å skaffe meg venner, men snakk om tough croud. Ikke en eneste hyggelig sjel å finne der.

Edit: come on, det var en liten leif. Er ikke så rart når man ikke har sovet i natt.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Du søte den døgn rytmen er totalt fucka, Legger seg 11 på formiddagen å står opp kl 4 på ettermiddagen. Må prøve å skjerpe meg littegrann kanskje :hmm:

Du har jo samme døgnrytme som når jeg jobber nattskift. Ikke rart du sliter med humøret :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...