Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fikk 3(!) anmerkninger idag! 1 for å komme et par minutter for seint, 1 for å komme hoppende inn på en hoppestav, og skremme 8. klasse på veien + forstyrre klassen (wtf, hadde ikke starta engang) og en for å være i telefonen mens jeg gjorde dette. Altså 3 anmerkninger på 10 sec! :!:

(En lærer tok hoppestav senere på dagen :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lars:

(Slett avsender fra kontaktlista først)

Blokkere avsendere i MessengerHvis du vil blokkere meldinger fra alle som ikke finnes i kontaktlisten din, gjør du følgende:

• Åpne MSN eller hovedvinduet i Windows Messenger.
  • Gå inn på Verktøy-menyen.
  • Velg Alternativer.
  • Klikk kategorien Personvern.
  • Klikk Alle andre brukere i listen Tillat.
  • Klikk knappen Blokker.
  • Klikk OK for å lagre de nye innstillingene.

Nå må den som vil sende meldingen til deg, legge deg til i kontaktlisten sin, og dette kan ikke gjøres uten at du får melding om det. Les mer om MSN og Windows Messenger, eller last ned de seneste versjonene av programmene på Internett.

Takk, men jeg tenkte på hotmail. Ikke Messenger.
Lenke til kommentar

Hun veide 26 kg på sitt tynneste, tror jeg. Trist, for hun har et søtt ansikt.

(Hun har ortoreksi)

Hvor gammel er den jenta? Noen rundt henne burde da reagere på dette? Foreldre eller lærere eller noen... kan da ikke holde på sånn. Stakkars...

Lenke til kommentar

Kan du ikke droppe den jævla hoppestaven din, da? Det var bare morsomt første gang, det syns sikkert både læreren og medelevene dine. Trenger ikke å være "kreiiisi" hver eneste dag.

Det blir som komikeren som ser at alle ler av vitsen hans en dag, så han forteller den pånytt hver dag. Da blir det bare anstrengt og pinlig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan du ikke droppe den jævla hoppestaven din, da? Det var bare morsomt første gang, det syns sikkert både læreren og medelevene dine. Trenger ikke å være "kreiiisi" hver eneste dag.

Det blir som komikeren som ser at alle ler av vitsen hans en dag, så han forteller den pånytt hver dag. Da blir det bare anstrengt og pinlig.

Haha, jeg er IKKE den eneste ;) jeg fikk beskjed om å sette den uttafor, selvfølgelig kommer nestemann inn med hoppestaven, òg hoppende.

(En lærer tok hoppestav senere på dagen :( )

Så ta den tilbake da.

Klarer meg uten jeg :)

De trodde han var en kenguru på ekte. Duh!

Lett! Eller så var det kombinasjonen av 10endeklassinger i gangen, på hoppestav :dribble: men jeg kommer ikke til å få tid til det videre.. Skal sitte å gjøre lekser i friminuttet :)

Lenke til kommentar

Hun er seksten. Hvorfor ingen har grepet inn før det gikk så langt, aner jeg ikke. Kan jo være så mange grunner til det. Hun påstår at hun er frisk nå, men jeg vet ikke helt. Kaller ikke ortoreksi å være frisk. Fikk inntrykk av at foreldrene var litt på den siden de også.

Lenke til kommentar

Hun er seksten. Hvorfor ingen har grepet inn før det gikk så langt, aner jeg ikke. Kan jo være så mange grunner til det. Hun påstår at hun er frisk nå, men jeg vet ikke helt. Kaller ikke ortoreksi å være frisk. Fikk inntrykk av at foreldrene var litt på den siden de også.

Det viktigste er vel å få henne til å innse at hun ikke er frisk. Vanskelig, men mulig.

Ungdommen idag, vi voksne og ansvarsfulle sitter enda på jobb.( ser ut som jeg blir her noen ekstra timer idag)

Voksne og ansvarsfulle mennesker gjør jobben sin til rett tid, og slipper dermed overtid. :p

Lenke til kommentar

Ungdommen idag, vi voksne og ansvarsfulle sitter enda på jobb.( ser ut som jeg blir her noen ekstra timer idag)

Voksne og ansvarsfulle mennesker gjør jobben sin til rett tid, og slipper dermed overtid. :p

Det er sant, men dog ikke min feil denne gangen og derfor ekstra surt.

Lenke til kommentar

Mottatt, notert og latterliggjort. :tease:

Neida, kjenner til det der. Har blitt noen overtidstimer på meg og av og til. Som når jeg og en kollega måtte fly til Molde for å fikse noen PCer og en server som kuttet hovedpulsåren sin grunnet for høy varme på datarommet.

Joda, kjempegøy å få vite at man ikke får dra hjem på en halv uke i lunsjen. :p

sikker på at jeg kunne ha maula en hel loff uten pålegg :ph34r:

En loff er jo totalt uten mat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...