Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter liker jo sånt. Dama som har kontor uti gangen her har alltid en vifteovn stående under bordet på full guffe hele høsten og vinteren, fordi hun liker det. Mens vi andre syns det alltid er badstu der inne.

Yeah. Søss også. Snittemperaturen på rommet hennes er ca 30 grader, året rundt, unntatt sommeren, da er det enda varmere.

Og hun setter alltid på alle ovnene og radiatorene i det rommet hun befinner seg i, og siden hun "alltid" er på kjøkkenet eller i stuen, er det alltid 25+ der.

Og hun kommer aldri ned på rommet mitt, siden jeg liker å holde en temperatur på mellom 15 og 17 grader. :wee:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye vannet kan synke ved lavvann her på østlandet?

Til det når bunnen.

Genialt bra svar... :whistle:

Tenker ofc. fra normalvannstand, i havet, hvis det er viktig å spesifisere. Oslofjorden.

Har lyst på seilbåt, men båtplassen har bare max. 30-40 cm å gå på ved normalvannstand med den seilbåten jeg ser på.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ææææh, en jeg snakker med litt av og til har lagt ut masse bilder av seg selv. Lårene hennes er bare litt tykkere enn armene mine, og jeg har absolutt ikke tykke armer. 27 cm er lårene hennes, for å være korrekt. Armene henne er visst 12 cm. Jeg har aldri sett noe sånt som henne. Det er helt drøyt (og ganske ekkelt). *Litt satt ut*

Greit at hun er Japansk, men det får være grenser.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Tenk å snakke sånn om seg selv... :hmm:

Du refererer da selvsagt til Stoltenberg som sa han var dårlig på skolen, ikke sant?

Skriver du et tåpelig innlegg får du et tåpelig svar. ;)

Ullsokker og varmeovn? Jesus kvinne, her sitter jeg i T-skjorte og syns temperaturen er -helt- perfekt.

Singlet og shorts her.

Lenke til kommentar

Ææææh, en jeg snakker med litt av og til har lagt ut masse bilder av seg selv. Lårene hennes er bare litt tykkere enn armene mine, og jeg har absolutt ikke tykke armer. 27 cm er lårene hennes, for å være korrekt. Armene henne er visst 12 cm. Jeg har aldri sett noe sånt som henne. Det er helt drøyt (og ganske ekkelt). *Litt satt ut*

Oh what.

Lenke til kommentar

Høres ut som et klassisk eksempel på at "tynnere er bedre".

Gi meg litt kjøtt på kvinnene! Jeg har ikke lyst å butte mot ribbeben når jeg gir en klem!

Du vil se? Du vil litt? Du ba om det!

Og dette er ikke engang det verste bildet.

WHAT!?!?

Lenke til kommentar

AAAAAH ØYNENE MINE

Lars:

(Slett avsender fra kontaktlista først)

Blokkere avsendere i MessengerHvis du vil blokkere meldinger fra alle som ikke finnes i kontaktlisten din, gjør du følgende:

• Åpne MSN eller hovedvinduet i Windows Messenger.
  • Gå inn på Verktøy-menyen.
  • Velg Alternativer.
  • Klikk kategorien Personvern.
  • Klikk Alle andre brukere i listen Tillat.
  • Klikk knappen Blokker.
  • Klikk OK for å lagre de nye innstillingene.

Nå må den som vil sende meldingen til deg, legge deg til i kontaktlisten sin, og dette kan ikke gjøres uten at du får melding om det. Les mer om MSN og Windows Messenger, eller last ned de seneste versjonene av programmene på Internett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...