Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til de som prater om psykologer her: hvorfor gikk dere dit? Eller det et for personlig spørsmål?Jeg gikk dit pga. sinne. Jeg blir veldig fort sint og har mye brå bevegelser som ofte skremmer folk. Heldigvis er jeg aldri langsint. har aldri vært hos en, men jeg lurer av og til på om jeg burde vært der Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg også. Det kan da umulig å skade, men jeg liker ikke tanken på at jeg bryter sammen hos en radnom dude. Men hvis h*n kan hjelpe meg, så får jeg bare prøve. Skal snakke med legen min i morgen om akkurat det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg vet alt det, men jeg har en hel haug med fobier og en del angst. Jeg er redd for å dø tidlig, jeg føler at jeg har mistet grepet, og er deppet pga en del folk... Jeg personlig er ikke redd for og dø... men føler heller at det passer fryktelig dårlig siden jeg endelig har fått livet mitt i orden Og om du dør tidlig, så er det ikke så ille for deg... du merker ikke serlig forskjell for og si det slik... er værre med familie og venner... ----------------------------- NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Mø? Endret 14. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Sant, men jeg vil ikke etterlate meg noe uoppgjort med noen. Alt skal være i orden, og alle folk jeg noensine har såret skal ikke være såret... Uansett, jeg har utviklet nakkeskade pga PC-bruk... Jeg er dyktig... Endret 14. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg går ikke rundt og redd for å dø, men jeg tenker på at det hadde vært ganske kjipt å dø tidlig siden det er så mye jeg enda ikke har fått opplevd. Det er faktisk det argumentet jeg brukte mot mamma da jeg kom sørpe full hjem på lørdag. "Hvorfor skal jeg vente til jeg er 18? Tenk om jeg dør før jeg er 18 da?" Egentlig et veldig tåpelig argument, men jeg var ikke akkurat ved mine fulle fem. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til de som prater om psykologer her: hvorfor gikk dere dit? Eller det et for personlig spørsmål?Jeg gikk dit pga. sinne. Jeg blir veldig fort sint og har mye brå bevegelser som ofte skremmer folk. Heldigvis er jeg aldri langsint. Jeg er der pga sinne problemer blant annet, er der pga veldig mye reaksjoner fra folk rundt meg, jeg er kald å hjerteløs, aldri nervøs, *nynne videre* Nei, men seriøst så tenker jeg kun på meg selv og får aldri dårlig samvittighet, gjør ting uten å tenke på konsekvensene, setter meg selv i livstruende situasjoner, setter andre i farlige situasjoner, kun for egen glede osv, osv, blandet med en haug med andre ting. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 "Hvorfor skal jeg vente til jeg er 18? Tenk om jeg dør før jeg er 18 da?" That's sum fatalism right there. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er det omvendte. Bryr meg om alt og alle, er stemplet som "hyggelig fyr" på skolen. Men jeg greier alltid å såre de jeg setter høyest... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er det omvendte. Bryr meg om alt og alle, er stemplet som "hyggelig fyr" på skolen. Men jeg greier alltid å såre de jeg setter høyest... Å såre mennesker er noe man gjør uansett, man må bare begrense hvor mye man sårer dem, så dem ikke forsvinner fra livet ditt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å såre mennesker er noe man gjør uansett, man må bare begrense hvor mye man sårer dem, så dem ikke forsvinner fra livet ditt. Det der feiler jeg så jævlig på. Når man kaller en av sine beste venner for en kald drittsekk og sosiopat, da vet man at alt er over. Faen ta meg... Jeg plaprer veldig mye, og det har alltid gjort dårlige tjenester for meg. Jeg trenger virkelig en psykologtime. Akkurat nå føler jeg meg bare tom, og venneløs. Ja, jeg er invitert på fester og kjenner de kule. Men jeg savner en god venn, og hun er borte må. Mitt tips; aldri si hva du mener... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg sier hva jeg mener hele tiden, men jeg har gode venner fordi, det kommer vel litt ann på vennene dine også da, jeg vet ikke, alt jeg vet er at jeg har vært heldig med de vennene jeg har. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe, sånne venner har jeg dessverre i Bergen. Og det er 500km mot vest... Jaja, nok om meg. Må spare noe til psykologen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til de som prater om psykologer her: hvorfor gikk dere dit?Depresjoner(bipolar 2, faktisk), angst, selvskading, schizofreni, hypomani, fortrengte minner og diverse annet som jeg ikke kommer på i farten Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Mø? Bææææ? ^^ God morgen, lxm. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg får meg våpen snart, bare for å bytte til et litt mer hyggelig samtale emne Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bææææ? ^^God morgen, lxm. x) *gi gress til* hvordan står det til med deg i dag da? Jeg får meg våpen snart, bare for å bytte til et litt mer hyggelig samtale emne og har problemer med sinnet+++++? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg får meg våpen snart, bare for å bytte til et litt mer hyggelig samtale emne Pappa'n min for større våpen enn pappa'n din lixom Hva slags våpen er det snakk om? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Apropos våpen, jeg vil ha våpen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 *gi gress til*hvordan står det til med deg i dag da? Aaaw, så søt og snill du er. ^^ Vet du hva? Du presterte å frelse meg til tele2-ting, såe, nå tror jeg sånn omtrent hele familien min har planer om å bytte... oO Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg får meg våpen snart, bare for å bytte til et litt mer hyggelig samtale emne og har problemer med sinnet+++++? Detaljer. Hva slags våpen er det snakk om? Pistol, hagle, salong rifle, vanlig rifle. En av vær, skal ikke ha automat våpen, eller kanskje en Uzi, kan ikke brukes til noe men, stilig forde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg