Christiαno Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Advarsel: Aldersgrense 18+. Åpnes på eget ansvar. For dere som svelger: http://nrkp3.no/banden/kokebok/ Hadde jeg ikke visst at det var...en hemmelig ingrediens ()... i maten på de bildene så hadde det sett godt ut. Men nå er matlysten så godt som død. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 No friggin idea. Jeg har bare levert frikort en gang på tre år, men kanskje mamma har fiksa det for meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 I og med at jeg har jobbet i mange år burde jeg vite det, men det er glemt. Om det er 1 år fra man får kortet, eller må man ha nytt ved nyttår? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jenter, er han ikke deres store drøm? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Glimti jeg sitter faktisk og spiser nå. Først mat med sperm også dette. Dette er ikke plassen å være ved inntak av mat. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jenter, er han ikke deres store drøm? Spoiler burde strengt tatt vært rundt selve bildet... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jo, han er min STORE drøm. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Var det så ille for deg Mr.Leftfield? Endret 24. august 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det må være et helvetes liv å drasse den kroppen med seg overalt. Klarer vel kanskje ikke å gå selv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Til hva da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Glimti jeg sitter faktisk og spiser nå. Jeg sitter og drikker nå. Det må være et helvetes liv å drasse den kroppen med seg overalt. Klarer vel kanskje ikke å gå selv? Det er Manuel Uribe fra Guinness rekordbok. Han tatt av seg noe etter at det bilde ble tatt så vidt jeg vet. Men han er sikkert fortsatt enorm.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Glimti jeg sitter faktisk og spiser nå. Jeg sitter og drikker nå. Enda? Ser ut som vi har enda en (hobby) dranker her inne ja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jo, han er min STORE drøm. Er han stor nok? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Til hva da? Til snuff filmen min er ferdig lastet ned. Neida, stikker hjem om en time. Forresten, er jeg veldig unormal? Hvis jeg sover i ca 30 minutter våkner jeg opp med utrolig kvalm smak i munnen og vondt i huet. Hver gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har alltid hatt et kjempegodt forhold til lærerne mine, jeg. Den siste sa til og med at jeg hadde "lyst opp livet hans". Ihihihihi! I dag er en bra dag. Fått to klemmer på jobb, er ferdig nå (!), skal bake brød og koke suppe og har en kjælen hund som gnir seg oppå meg. Nå fikk jeg lyst på å være en hund. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Til snuff filmen min er ferdig lastet ned. Neida, stikker hjem om en time. Forresten, er jeg veldig unormal? Hvis jeg sover i ca 30 minutter våkner jeg opp med utrolig kvalm smak i munnen og vondt i huet. Hver gang. Ikke veldig unormal, men litt. Men det er jo ikke noe nytt. Men generelt sett blir jeg og litt uggen hvis jeg sover litt på dagen. Tror jeg. Er så lenge siden at jeg ikke husker helt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har alltid hatt et kjempegodt forhold til lærerne mine, jeg. Den siste sa til og med at jeg hadde "lyst opp livet hans". Ihihihihi! I dag er en bra dag. Fått to klemmer på jobb, er ferdig nå (!), skal bake brød og koke suppe og har en kjælen hund som gnir seg oppå meg. Nå fikk jeg lyst på å være en hund. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem er det som liker lærere? Ikke den lureste kommentaren jeg har sett av deg.. Å jo da, lurere blir du ikke. Seriøst, jeg har alt sagt hva jeg mener om lærere her i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200708 Glimti jeg sitter faktisk og spiser nå. Jeg sitter og drikker nå. Enda? Ser ut som vi har enda en (hobby) dranker her inne ja Får ikke mer morro enn du lager selv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har alltid hatt et kjempegodt forhold til lærerne mine, jeg. Den siste sa til og med at jeg hadde "lyst opp livet hans". Ihihihihi! I dag er en bra dag. Fått to klemmer på jobb, er ferdig nå (!), skal bake brød og koke suppe og har en kjælen hund som gnir seg oppå meg. Nå fikk jeg lyst på å være en hund. Hahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg