Bytex Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Alle som har LYST til å lære noe så man kan utdanne seg til det man har lyst til å bli? Istedet for å hangle seg gjennom skolen med nesten-stryk og sitte i kassa på Rimi i 10 år etterpå. Jeg ga vel blanke faen i "de kule" som skulle være rebeller og slenge dritt til lærerne, er ikke den gjengen jeg skal henge med resten av livet uansett, så de kunne holde på som de ville. Jeg hadde godt forhold til alle lærerne mine. Endret 24. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så du er automatisk dømt til et fattig og kjedelig slevom du unngår skolen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem er det som liker lærere? Lærere er mennesker de og. Og når de menneskene er sexbomber uten like... ja... You catch my drift... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Du innskrenker mulighetene dine noe jævlig, hvertfall. Ingenting kommer gratis. Endret 24. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg strøk nesten når jeg gikk ut av VGS. Se på meg, jeg sitter og sliter ræva av meg i en IT-avdeling. Nei vent, det er jo positivt det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem er det som liker lærere? Lærere er mennesker de og. Og når de menneskene er sexbomber uten like... ja... You catch my drift... Niks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da kan ikke jeg hjelpe deg. Om du ikke skjønner at pene damer er pene damer uansett yrke, så får jeg bare ønske deg en fin tur videre i livet. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Alle som har LYST til å lære noe så man kan utdanne seg til det man har lyst til å bli? Istedet for å hangle seg gjennom skolen med nesten-stryk og sitte i kassa på Rimi i 10 år etterpå. Jeg ga vel blanke faen i "de kule" som skulle være rebeller og slenge dritt til lærerne, er ikke den gjengen jeg skal henge med resten av livet uansett, så de kunne holde på som de ville. Jeg hadde godt forhold til alle lærerne mine. Bytex.....gi deg....Glimti iz 2 c00l 4 skh00l, YO! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da kan ikke jeg hjelpe deg. Om du ikke skjønner at pene damer er pene damer uansett yrke, så får jeg bare ønske deg en fin tur videre i livet. Læreryrket spolerer slike følelser. Og ja, lykke til videre du og. Fine muligheter her i Norge. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er greit å ha et godt forhold til læreren sin, men er nå best å følge med på ordene som kommer ut av munnen enn puppene som kommer ut av en litt for stor utringning. I det lange løp...hark. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da kan ikke jeg hjelpe deg. Om du ikke skjønner at pene damer er pene damer uansett yrke, så får jeg bare ønske deg en fin tur videre i livet. Læreryrket spolerer slike følelser. Og ja, lykke til videre du og. Fine muligheter her i Norge. Fatter ikke hva som er så galt med lærere? Greit at de kan være litt kjipe på grunnskole nivå, men når man kommer opp til feks. VGS er alt frivillig så det er intet problem lenger de er ikke der for å passe på deg eller lære deg folkeskikk, men heller et fag som du skal være interessert i fordi du velger faktisk hva du vil studere selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ...puppene... Unnskyld, sa du noe? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har alltid hatt et kjempegodt forhold til lærerne mine, jeg. Den siste sa til og med at jeg hadde "lyst opp livet hans". Ihihihihi! I dag er en bra dag. Fått to klemmer på jobb, er ferdig nå (!), skal bake brød og koke suppe og har en kjælen hund som gnir seg oppå meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem er det som liker lærere? Ikke den lureste kommentaren jeg har sett av deg.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Advarsel: Aldersgrense 18+. Åpnes på eget ansvar. For dere som svelger: http://nrkp3.no/banden/kokebok/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 jeg har også hatt godt forhold til læreren min, når jeg var 16 var vi på felles fest og skålte med øl Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Advarsel: Aldersgrense 18+. Åpnes på eget ansvar. For dere som svelger: http://nrkp3.no/banden/kokebok/ Ahahahaha herregud. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 drepte kafèen gitt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har alltid hatt et kjempegodt forhold til lærerne mine, jeg. Den siste sa til og med at jeg hadde "lyst opp livet hans". Ihihihihi! I dag er en bra dag. Fått to klemmer på jobb, er ferdig nå (!), skal bake brød og koke suppe og har en kjælen hund som gnir seg oppå meg. Nå fikk jeg lyst på en hund. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvor lenge varer et skattekort/frikort? anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg