KvitKnekt Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Faen så mye rare folk som ringer for å leie rommet vi skal leie ut! Fra hele Europa. Faktisk var det noen som ringte og var tolk for ei som etter hva jeg skjønte snakket ett eller annet arabisk språk. Og folk som ville sove over på rommet natt til i dag. Snakk om å ikke ha lest annonsen da. Sikkert fordi endel ikke kan norsk -.- Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Faen så mye rare folk som ringer for å leie rommet vi skal leie ut! Fra hele Europa. Faktisk var det noen som ringte og var tolk for ei som etter hva jeg skjønte snakket ett eller annet arabisk språk. Og folk som ville sove over på rommet natt til i dag. Snakk om å ikke ha lest annonsen da. Sikkert fordi endel ikke kan norsk -.- Du har vel flere historier enn det? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Prøver egentlig å legge på så fort som mulig hvis jeg merker at det snakk om noe slikt. Spurte en gang (på engelsk selvfølgelig) om han hadde lest annonsen, for han spurte endel spørsmål som klart står forklart der. Men det hadde han jo ikke gjort, han skjønner ikke norsk. "Well, then, bye" *klikk* Har ringt endel svensker også da. De fleste jobber hos Adecco... Hvis alle som sier de skal komme kommer, så blir det nok lite fritid på meg i dag. Tror det kommer sånn rundt 10 stk jevnt fordelt utover dagen. Har prøvd å spre de litt slik at det ikke blir for fullt i leiligheten. Den er ikke så stor Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eg må snart ta meg ei pause frå forumet... Forrige veke drøymte eg at eg gøymte meg i ein bås-sekk på loftet til Gavekort, som budde i eit lite raudt hus i ei rundkjøring i Volda. I natt helste eg på Lemon. Ho kjente meg merkelig nok igjen, sjølv om eg aldri har poste bilete av meg her på forumet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eg må snart ta meg ei pause frå forumet... Forrige veke drøymte eg at eg gøymte meg i ein bås-sekk på loftet til Gavekort, som budde i eit lite raudt hus i ei rundkjøring i Volda. I natt helste eg på Lemon. Ho kjente meg merkelig nok igjen, sjølv om eg aldri har poste bilete av meg her på forumet Du er langt ifra den verste her, jeg drømmer skremmende ofte om forumbrukere :S ( dog de jeg kjenner RL ) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eg må snart ta meg ei pause frå forumet... Forrige veke drøymte eg at eg gøymte meg i ein bås-sekk på loftet til Gavekort, som budde i eit lite raudt hus i ei rundkjøring i Volda. I natt helste eg på Lemon. Ho kjente meg merkelig nok igjen, sjølv om eg aldri har poste bilete av meg her på forumet ( dog de jeg kjenner RL ) Akkurat. Eg har aldri møtt nokon frå forumet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Eg må snart ta meg ei pause frå forumet... Forrige veke drøymte eg at eg gøymte meg i ein bås-sekk på loftet til Gavekort, som budde i eit lite raudt hus i ei rundkjøring i Volda. I natt helste eg på Lemon. Ho kjente meg merkelig nok igjen, sjølv om eg aldri har poste bilete av meg her på forumet ( dog de jeg kjenner RL ) Akkurat. Eg har aldri møtt nokon frå forumet. Ånei da blir det noe "litt" annet en av mine beste venner er aktiv forumbruker så og har jo vert sammen med en annen så ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hahaha! Nå følte jeg meg litt dum. Jeg ga opp å skate, har aldri likt smerte... Spørs hva slags smerte da. Var morro å bli skåret i når det gjelder scarification feks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forøvrig kom det knapt noe respons på det jeg skrev om gratinert vannmelon... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har møtt Datasmurf, Hjulpus og MSg! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forøvrig kom det knapt noe respons på det jeg skrev om gratinert vannmelon... Faen, glemte å svare deg. Tror det fungerer dårlig siden melonen inneholder så mye vann vil det trolig bare bli som en gigantisk rosin på en eller annen måte eller en myk vassen greie som mest sannsynlig vil smake vondt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nå kjennes det ut som jeg er på bedringens vei etter å ha vært syk i fire dager. Håper iallfall det. Gårsdagen var helt jævlig da jeg ikke hadde fått sovet på to netter grunnet muskelsmerter og feber. Klarte å dusje og gå til PC-en i dag, så det må jo ses på som framgang da min største bragd i går var å gå på toalettet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Høres ut som det har vært en fæl tilstand. God bedring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mattelæreren i år er ekstremt hot og ekstremt ung. Ser faktisk frem til matte i år. God I love higher learning! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mattelæreren i år er ekstremt hot og ekstremt ung. Ser faktisk frem til matte i år. God I love higher learning! Det er vel et kvinnfolk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Skal gjøre mitt ytterste for å finne ut om hun er 100% dame. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mattelæreren i år er ekstremt hot og ekstremt ung. Ser faktisk frem til matte i år. God I love higher learning! Det er vel et kvinnfolk? Vet du om mannfolk som er "ekstremt hot"? Nei forresten, ikke svar, jeg vil ikke vite. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Glimti: Ja, det har faktisk vært det. Hvis jeg får litt mat i kroppen i dag, så burde det gå bedre. Takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hoho, vi hadde en engelsklærer ett år på videregående som var dødspen og nesten like ung som oss. Tror alle gutta glemte hva hun snakket om og bare satt og glodde noen ganger. Husker jeg satt i en engelskprøve og bare ble helt betatt og glemte meg bort, og hun så det plutselig og møtte blikket mitt og smilte kjempepent tilbake så jeg ble sprutrød. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvem er det som liker lærere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg