Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut "Cobra" med Sylvester Stallone, den tar machofilmer til et nytt nivå :p

Dude, tro meg jeg har sett ALLE hjernedøde machofilmer som er laget :D

Hva med The Expendables?

Skulle egentlig se den på lørdag, men Jostein var kjip :( så det blir til uka.

Gud jeg elsker macho filmer :D

Hvilken ser du? Gleder meg til å se The Expendables. Den må bare være tidenes mest awesome film. :dribble:

Ser T3 på Nrk3

blir du med til Kr.sand til uka og se den?

Lenke til kommentar

Første skoledag var epic! Begynte i 10'. Når en av de strengeste lærerens viser rundt de nye 8.klassingene ", og har sikkert fortalt mye om at vi er snille osv, så står jeg av slør ting ognhopper med en hoppestav med undervisningsinspektøren leende ved siden av meg og læreren viser sterke tegn til at jeg skal slutte med en gang :!: eleve ser på meg med stopper øyne, og noen ser direkte redde ut :!: faen dette kommer til å bli et herlig skoleår!!

Lenke til kommentar

Første skoledag var epic! Begynte i 10'. Når en av de strengeste lærerens viser rundt de nye 8.klassingene ", og har sikkert fortalt mye om at vi er snille osv, så står jeg av slør ting ognhopper med en hoppestav med undervisningsinspektøren leende ved siden av meg og læreren viser sterke tegn til at jeg skal slutte med en gang :!: eleve ser på meg med stopper øyne, og noen ser direkte redde ut :!: faen dette kommer til å bli et herlig skoleår!!

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...