Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 The Catcher in the Rye er en genial bok. Catcher off the rye.... Off=av Vi snakker om samme bok eller? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er visst sånn klissedag i dag. 8D Småtøsen min minnet meg på hvorfor jeg er så glad i henne da jeg spurte om hun forventet å bli dusjet i roseblader eller noe den 14., og hun svarte "jeg hater den dagen, og hvis du har tenkt til å dynge meg ned med rosa greier og cuteness, slår jeg deg". <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Rækkti!! Ho er nydelig, men ho skal jobbe kveld pga skolegang. damn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er sant det! Det er Valentine's Day i dag. Uten at det har noe som helst å si for meg da Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skal prøve å huske det. Hvordan i alle dager har jeg 4,3 i snitt på allmenfag med denne hukkomelsen? Får oppsøke en psykolog snart, jeg... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) damn Du har jo dame, du skal ikke klage! Gå å finn på noe romantisk tull med Nora! That's an order soldier! @SasaB, psykologer er rare, men kan anbefales! Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tror ikke psykologtimer hjelper på hukommelsen din. Bortsett fra at de har en stygg vane å grave til de finner ut ting du har fortrengt. >< Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tror ikke psykologtimer hjelper på hukommelsen din. Bortsett fra at de har en stygg vane å grave til de finner ut ting du har fortrengt. >< De kan hjelpe med deg med øvelser sånn at du kan bygge opp en bedre hukommelse enn det du har nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg gikk til psykolog en periode. Det var ikke noe særlig tess og det eneste jeg husker var at jeg fikk så mye gratis kakao som jeg ville Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk piller og snacks hos den første psykologen min. Han andre dro frem masse dritt som jeg absolutt ikke var klar for å huske. Så bare hopper vi over noen år, og nå har jeg en jeg er kjempefornøyd med, som lar meg ta ting i mitt eget tempo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg gikk til psykolog en periode. Det var ikke noe særlig tess og det eneste jeg husker var at jeg fikk så mye gratis kakao som jeg ville Heldig da! Kakao er digg! Jeg har mani, vis noen vet hva det er Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg glemte at espen hadde 2 jobber, nei den jobben han har i grimstad, hvor han er den største hora.. Hysj da... hitill har det bare kommet damer... vil ikke ha forum gutter dit Du har jo dame, du skal ikke klage! Gå å finn på noe romantisk tull med Nora! That's an order soldier! Yes sir! Endret 14. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ikke derfor da. Jeg lider av stress, så det er bare å roe seg ned for meg så er jeg frisk... Men jeg må komme over denne jenta, og angsten min. Jeg har en angst for at jeg blir alene, og dør alene. Det plager meg... Jeg savner de gamle tidene, men de er borte. Og jeg føler meg jævlig ensom hele tiden... Og hundeskrekken min, sammen med høydeskrekken kan han sikkert også hjelpe meg med... Endret 14. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men jeg må komme over denne jenta, og angsten min. Jeg har en angst for at jeg blir alene, og dør alene. Det plager meg... Jenter er det neste bare dritt med uansett, så du går ikke glipp av så mye. Egentlig er det ganske liten sjangs for at du skal ende opp alene, om du ikke går inn for det da, selvfølgelig... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg gikk til psykolog en periode. Det var ikke noe særlig tess og det eneste jeg husker var at jeg fikk så mye gratis kakao som jeg ville Heldig da! Kakao er digg! Jeg har mani, vis noen vet hva det er Nope, aner ikke hva det er. Opplys meg! :---D Og ja, varm kakao er nammenamme *slurpe i seg siste skvetten i koppen* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jenter er herlige når de er gla i deg tilbake, vis de ikke er det, så er det bare å fucke off å gå å finne seg en ny en! Eller 2-3 stk Nei jeg er snill gutt.. Litt Hva wiki sier om mani. Han sa noe anna også, om at jeg ikke bare hadde mani, men jeg fulgte ikke så godt med så jeg vet ikke Endret 14. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har en angst for at jeg blir alene, og dør alene. Det plager meg... Jeg savner de gamle tidene, men de er borte. ikke bekymre deg for det enda da... du er jo fremdeles ung, og har mange år fremover i verste fall så har du vel sett "ett lite stykke tailand"? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hjelper meg ikke, jeg greier ikke å tenke klart lenger. Enten er det angst, eller er det henne. De to siste ukene har vært en orgie av sjelesmerte. Senest i går fikk jeg vite at broren min, har hatt smertefrie ørebetennelser i hele sitt liv... Derfor snakker han ikke sikkelig... Jeg vet alt det, men jeg har en hel haug med fobier og en del angst. Jeg er redd for å dø tidlig, jeg føler at jeg har mistet grepet, og er deppet pga en del folk... Endret 14. februar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til de som prater om psykologer her: hvorfor gikk dere dit? Eller det et for personlig spørsmål? Jeg gikk dit pga. sinne. Jeg blir veldig fort sint og har mye brå bevegelser som ofte skremmer folk. Heldigvis er jeg aldri langsint. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jenter er herlige når de er gla i deg tilbake, vis de ikke er det, så er det bare å fucke off å gå å finne seg en ny en! Tja, mange jenter har jo en helt latterlig logikk i 9/10 tilfeller, og de har så utrolig mange store problemer! Som egentlig ikke er så store... Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg