Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ollie er vel et av de mest basic skatetriksa som fins. Ikke at det gjør det noe enklere...

Selvfølgelig! Måtte bare trolle litt. Jeg pleide å skate litt når jeg var noen år yngre, og jeg har faktisk to skateboard, et som min storebror brukte og et custom jeg har satt sammen selv av forskjellige deler. Er utrolig artig, nedturen er bare at for hver gang jeg ollier så hopper jeg omtrent 40 grader til høyre, uansett. Får bare ikke til å hoppe rett, så jeg får vel troubleshoote litt.

Lenke til kommentar

Jeg brukte faktisk digitalkameraet til pappa ved å bruke slow-motion funksjon for å se hva jeg gjorde galt når jeg tok ollie. Ganske artig for det funket fett. :thumbup:

Du høres ut som meg. :p Feiler ofte på ollie, og brukte slow-motion-funksjonen på mobilen selv. Men har gått vekk fra trikseskating, og cruiser bare rundt nå.

Lenke til kommentar

Jeg brukte faktisk digitalkameraet til pappa ved å bruke slow-motion funksjon for å se hva jeg gjorde galt når jeg tok ollie. Ganske artig for det funket fett. :thumbup:

Du høres ut som meg. :p Feiler ofte på ollie, og brukte slow-motion-funksjonen på mobilen selv. Men har gått vekk fra trikseskating, og cruiser bare rundt nå.

Kult, bør kanskje fortsette skatingen litt da. Hadde jo vært kult å klart ollie plettfritt og. Cruise rundt i byen og hoppe opp fortauskanter, cruise videre. Så hoppe ned trapper og utfor parkeringshus og slikt istedenfor å ta heisen som normale mennesker. Life, so many choices. :love:

Valgte forresten å laste ned Mass Effect 2 nå fra spaaaaaaceworld.

http://www.youtube.com/watch?v=JBV-FH2_SXc

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...