Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ble ihvertfall nok hvitløk, 1 hel jævel i noe som blir ca 3 porsjoner pluss hvitløksbaguetter Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Rydde i stua også så jeg kan skate inne Genialt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Mm, kanskje det skremmer bort alle som vil ha hjelp på jobb i morra. Åh, jeg fikk en KLEM av en kunde i dag. Begynte nesten å grine, jeg. :') Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ollie er vel et av de mest basic skatetriksa som fins. Ikke at det gjør det noe enklere... Selvfølgelig! Måtte bare trolle litt. Jeg pleide å skate litt når jeg var noen år yngre, og jeg har faktisk to skateboard, et som min storebror brukte og et custom jeg har satt sammen selv av forskjellige deler. Er utrolig artig, nedturen er bare at for hver gang jeg ollier så hopper jeg omtrent 40 grader til høyre, uansett. Får bare ikke til å hoppe rett, så jeg får vel troubleshoote litt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hahaha! Nå følte jeg meg litt dum. Jeg ga opp å skate, har aldri likt smerte... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ny sesong med chuck i dag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg brukte faktisk digitalkameraet til pappa ved å bruke slow-motion funksjon for å se hva jeg gjorde galt når jeg tok ollie. Ganske artig for det funket fett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ! Nå kjeder jeg meg og ... Nei fy faen! Banjo Kazooie! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hahaha! Nå følte jeg meg litt dum. Jeg ga opp å skate, har aldri likt smerte... Jeg jobber hardt med å bli rebelsk tenåring så jeg tok brettet ned fra hylla igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg liker det! Du liker alt du. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Mm, kanskje det skremmer bort alle som vil ha hjelp på jobb i morra. Åh, jeg fikk en KLEM av en kunde i dag. Begynte nesten å grine, jeg. :') Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg liker det! Du liker alt du. Det gjør morra di også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg liker det! Du liker alt du. Det gjør morra di også. Samme person. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg liker det! Du liker alt du. Til gjengjeld hater jeg alt óg. Hvor jobber du? Jeg jobber som kundebehandler i Posten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg brukte faktisk digitalkameraet til pappa ved å bruke slow-motion funksjon for å se hva jeg gjorde galt når jeg tok ollie. Ganske artig for det funket fett. Du høres ut som meg. Feiler ofte på ollie, og brukte slow-motion-funksjonen på mobilen selv. Men har gått vekk fra trikseskating, og cruiser bare rundt nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 På fredag skal jeg unne meg en cheezzzz børger NOM NOM!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kim S = Kim Spartacus?! Hohoho. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg brukte faktisk digitalkameraet til pappa ved å bruke slow-motion funksjon for å se hva jeg gjorde galt når jeg tok ollie. Ganske artig for det funket fett. Du høres ut som meg. Feiler ofte på ollie, og brukte slow-motion-funksjonen på mobilen selv. Men har gått vekk fra trikseskating, og cruiser bare rundt nå. Kult, bør kanskje fortsette skatingen litt da. Hadde jo vært kult å klart ollie plettfritt og. Cruise rundt i byen og hoppe opp fortauskanter, cruise videre. Så hoppe ned trapper og utfor parkeringshus og slikt istedenfor å ta heisen som normale mennesker. Life, so many choices. Valgte forresten å laste ned Mass Effect 2 nå fra spaaaaaaceworld. http://www.youtube.com/watch?v=JBV-FH2_SXc Endret 23. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg er så mett at jeg tror jeg dør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg