Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pizza her, men siden det er fotballkamp ikveld er det greit.

Edit: Er det bare meg eller er True Blood waaaaaaaaay to gay for tiden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Rydde i stua også så jeg kan skate inne :D

Nice! Husk å skriv det i salgsannonsen hvis du skal selge huset. "Stua har blitt brukt til aktiv skating."

Selger jævlig! :thumbup:

Er du god til å skate? Har hørt om et triks som heter olli.. ollei? Vet ikke helt hvordan det skrives. Kan du det?

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Det smaker godt NOK, og jeg orker ikke styre med middag i dag. For det første er jeg aleine, og for det andre er armene mine ubrukelige. Kløyva ved i hele går. Har vondt på steder jeg ikke visste kunne gjøre vondt.

kløyve ved? lol

Rydde i stua også så jeg kan skate inne :D

Nice! Husk å skriv det i salgsannonsen hvis du skal selge huset. "Stua har blitt brukt til aktiv skating."

Selger jævlig! :thumbup:

Er du god til å skate? Har hørt om et triks som heter olli.. ollei? Vet ikke helt hvordan det skrives. Kan du det?

Høres bra ut tror ikke jeg skal snakke så høyt om det når vi skal levere det fra oss...

Og nei jeg suger, men gud å morro det er :D

Lenke til kommentar

Haha, ja. Det var egentlig Eirik sitt ansvar, men han syns det var så tungt og kjedelig, så jeg måtte trå til med megamusklene mine. Naboen kom bort og ga meg skryt. :love:

Ollie er vel et av de mest basic skatetriksa som fins. Ikke at det gjør det noe enklere...

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...