Snurreleif Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hjelp! Finner ikke understrek på scandnavian keyboard appen for HTC Tattoo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Andre: 1) Intelen er best, uten tvil. 2) Signaturen din er for lang 3) Support tillates ikke i tråden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 man kan ikke poste on topic i forumkaféen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 DERE KAN BARE DRA TIL HELVETTE FORDI DET IKKE BLE PANCAKES TIL MIDDAG IDAG! SÅDETSÅ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 DERE KAN BARE DRA TIL HELVETTE FORDI DET IKKE BLE PANCAKES TIL MIDDAG IDAG! SÅDETSÅ! Du er faen meg den særeste typen her på forumet. Jeg tror faktisk du overgår Datasmurf ... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg syns de+jenter gjør forumet komplett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 DERE KAN BARE DRA TIL HELVETTE FORDI DET IKKE BLE PANCAKES TIL MIDDAG IDAG! SÅDETSÅ! Du er faen meg den særeste typen her på forumet. Jeg tror faktisk du overgår Datasmurf ... Haha Mikkel. Du er sær. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg syns de+jenter gjør forumet komplett Hurra! Middagstid? Yes? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg syns de+jenter gjør forumet komplett Hurra! Middagstid? Yes? Indeed it is! ovnen jobber hardt med og bli varm og tikka masala greia er i marinaden Rydde i stua også så jeg kan skate inne Endret 23. august 2010 av Petter Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hadde jeg bare hatt energi så skulle jeg gått opp til søster med pess trusan Får ta det i morgen for sofaen var så sykt god å ligge på Man får vel sette på en film eller no, visst man gidder det da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Oooh, heldig! Her er det lasagne fra frysedisken på Rema som står på menyen. Edit: Pluss den nyeste True Blood-episoden da, så fort jeg får revet meg vekk fra forumet. Endret 23. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Oooh, heldig! Her er det lasagne fra frysedisken på Rema som står på menyen. Blasfemi! Det smaker helvete! tar 5 min og lage ordentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Pizza her, men siden det er fotballkamp ikveld er det greit. Edit: Er det bare meg eller er True Blood waaaaaaaaay to gay for tiden. Endret 23. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det smaker godt NOK, og jeg orker ikke styre med middag i dag. For det første er jeg aleine, og for det andre er armene mine ubrukelige. Kløyva ved i hele går. Har vondt på steder jeg ikke visste kunne gjøre vondt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Rydde i stua også så jeg kan skate inne Nice! Husk å skriv det i salgsannonsen hvis du skal selge huset. "Stua har blitt brukt til aktiv skating." Selger jævlig! Er du god til å skate? Har hørt om et triks som heter olli.. ollei? Vet ikke helt hvordan det skrives. Kan du det? Endret 23. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 True Blood er akkurat passe homo nå. Iiiihihi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Yo dudes and dudettes. Starta på ny jobb i dag. Privatflyfirma, jævlig fett. Det blir tur med privatfly til uka på meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det smaker godt NOK, og jeg orker ikke styre med middag i dag. For det første er jeg aleine, og for det andre er armene mine ubrukelige. Kløyva ved i hele går. Har vondt på steder jeg ikke visste kunne gjøre vondt. kløyve ved? lol Rydde i stua også så jeg kan skate inne Nice! Husk å skriv det i salgsannonsen hvis du skal selge huset. "Stua har blitt brukt til aktiv skating." Selger jævlig! Er du god til å skate? Har hørt om et triks som heter olli.. ollei? Vet ikke helt hvordan det skrives. Kan du det? Høres bra ut tror ikke jeg skal snakke så høyt om det når vi skal levere det fra oss... Og nei jeg suger, men gud å morro det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 More boobs less manchest please. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Haha, ja. Det var egentlig Eirik sitt ansvar, men han syns det var så tungt og kjedelig, så jeg måtte trå til med megamusklene mine. Naboen kom bort og ga meg skryt. Ollie er vel et av de mest basic skatetriksa som fins. Ikke at det gjør det noe enklere... Endret 23. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg