FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Selvopplevd er vellopplevd Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Øl og Vømmøl. Tiddl-tiddl-tittn-stil og tiddl-tittn-tvil Og tiddl-tittn-bildilla og bil Og tiddl-tiddl-tittn-gjort og tiddl-tiddl-tittn-fort Og tiddl-tittn-tiddl-tittn-førarkort Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 en måned er altfor lang tid, du må slå til så fort som mulig. helst før du havner i vennefella Selv om vi har vært gode venner i nesten et år allerede? lykke til Kom ifra fyren som var hypp på ei jente men valgte heller å poste det på dette forumet mens han var på fest med henne en å hoppe i det selv? er forskjell på meg og Steffen var han som posta på forumet i helga Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Som en lærer av meg sa en gang: "Når penis er stiv og vagina er våt. Så ære bare at humpa i vægen" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg tror han praksiseleven vi har er litt usikker på sin egen legning . Han yatter rundt om at jeg er homo i og med at jeg bor alene og ikke har noen venner. Da han selv sier han elsker musikaler og er med i ett guttekor ... Jeg sliter litt med å finne logikken i ting Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 vennefella Finnes ikke. Den blir derimot brukt som en unnskyldning hvis jenta egentlig ikke har noen interesse av deg. 4 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Middag i dag da? Jeg gikk for tomatsuppe med makaroni, grovbrød med smør Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Lol, slå kjerringknute på kablene å samle virusene i en bøtte. Det er vel disse rådene du gir dine kunder Slimda, ehem? Mine "kunder" får følgende spørsmål før jeg gjør noe annet. Rett og slett. "Har du startet PCen din på nytt?" "Har du logget ut og inn?" "Er du sikker på at brukernavn og passord er korrekt?" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du glemte: "Har du sett om du har trykket/vippet/skrudd på WiFi knappen" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 og: Er stømkabelen koblet i? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er det noen her som har prøvd å gratinere en vannmelon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har ikke gjort det, men gir deg min velsignelse til å prøve det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er ikke jeg som skal prøve, men en venn av meg snakket om å ha det til middag. Lurer på om det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har en liten ide til en tråd på forumet, hvor folk kan lage sine egne skrekkhistorier, og poste de for at andre kan kommentere de, og lage sine egne. Noen ide om det er laget før, eller hvilke forum jeg bør poste i? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kjøpe eller fiske etter Mass effect 2 til pc? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvordan fisker du etter dataspill? Men ja, Mass Effect 2 til PC er en must. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tror han mener fisking i den lokale bukta. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 ok, jeg trenger hjelp her med bærbar data. Den ene jeg ser på har denne prosessoren: Intel Core i7 720QM / 1.6 GHz Quad Core. Den andre har denne : AMD Turion II-mobilprosessor P520 / 2.3 GHz, Dual Core. Hvilke er best? Og 1 ting til. Den med Quad har dette: L3 Cache 6MB Den andre har L3 Cache 2MB. Hva er dette for noe og har det noe sammenheng med prosessoren? Gadd ikke å lage ny tråd så posta det her.. Takker for svar. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har en liten ide til en tråd på forumet, hvor folk kan lage sine egne skrekkhistorier, og poste de for at andre kan kommentere de, og lage sine egne. Noen ide om det er laget før, eller hvilke forum jeg bør poste i? Har ikke hørt om noen slim tråd så tror du trygt kan opprette den. Ville tatt den i OTbaren eller Sosialt siden det er der den slags tråder alltid har vært. Fikk meg florøvrig til å tenke på denne tråden som var kul den korte tiden den levde. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=670736&st=0&p=7358814&hl=Trusselen&fromsearch=1entry7358814 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg