Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg er ikke en luring, men Luringen takk. Jodle er noe de gjør i alpene. *edit* Gjerne med alpelue og grønne klær. Luringen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Luringen: 1 listig, smart, utspekulert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=_d4zIHL3yM8 Den Luringen? Sjekk postcountern min under avataren. 1881 Endret 23. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg får ikke sett videoer på jobb, så venter med svar til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Svelemoe: last ned nettleseren til Wii og drit i hele PC'n? Kan surfe forum med den også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Lol, slå kjerringknute på kablene å samle virusene i en bøtte. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Deilig middag i dag. 3 brødskiver med smør, ost og et lag bacon oppå der, og til slutt et egg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Lol, slå kjerringknute på kablene å samle virusene i en bøtte. Det er vel disse rådene du gir dine kunder Slimda, ehem? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Passe på så virus og slikt ikke sprer seg utover hvitevarer og inn i radion. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Deilig middag i dag. 3 brødskiver med smør, ost og et lag bacon oppå der, og til slutt et egg. Har du hørt begrepet smør på flesk? Passer godt til middagen din. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Svelemoe: last ned nettleseren til Wii og drit i hele PC'n? Kan surfe forum med den også. (posta frå wiien) Korleis trur du eg postar no ? Det er jævlig å skrive med ein wiimote. Feilsøke har eg gjort, DNS-something-something. Veit ikkje kva det vil seie. Alle lysa er grøne på modemet, men ingen PCar får internett, kun wiien. (posta frå pcen) EDIT: gjekk inn til PCen no, og her var det plutseleg internett. Merkelig. Endret 23. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg fulgte en jente hjem etter skolen, 3-4 kilometer, motsatt vei av hjemover. Så jeg brukte en time mer en jeg pleier på hjemveien Positivt? y/n Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Deilig middag i dag. 3 brødskiver med smør, ost og et lag bacon oppå der, og til slutt et egg. Har du hørt begrepet smør på flesk? Passer godt til middagen din. Spiser sjelden så fæl og fettete middag, men i dag hadde jeg ikke spist i hele dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg fulgte en jente hjem etter skolen, 3-4 kilometer, motsatt vei av hjemover. Så jeg brukte en time mer en jeg pleier på hjemveien Positivt? y/n Blir det noe på deg? Svaret er Y Blir det ikke noe på deg? Svaret er N Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg fulgte en jente hjem etter skolen, 3-4 kilometer, motsatt vei av hjemover. Så jeg brukte en time mer en jeg pleier på hjemveien Positivt? y/n Blir det noe på deg? Svaret er Y Blir det ikke noe på deg? Svaret er N Jeg kan svare på den om en måneds tid Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg fulgte en jente hjem etter skolen, 3-4 kilometer, motsatt vei av hjemover. Så jeg brukte en time mer en jeg pleier på hjemveien Positivt? y/n Blir det noe på deg? Svaret er Y Blir det ikke noe på deg? Svaret er N Jeg kan svare på den om en måneds tid en måned er altfor lang tid, du må slå til så fort som mulig. helst før du havner i vennefella Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kom ifra fyren som var hypp på ei jente men valgte heller å poste det på dette forumet mens han var på fest med henne en å hoppe i det selv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jepp, jo mere tid dere bruker på å sende SMS og prate på MSN istedet for å være sammen fysisk, jo nærmere kommer vennefella. -Skal vi være kjærester? -"Neeei jeg syns vi har så fiiint vennskap nå, jeg vil ikke ødelegge det hvis det blir slutt!" og to uker senere er hun sammen med hunken i klassen og kliner med han, og sier "men vi er jo bare bestevenner, da kan du ikke være sjalu, vel" Endret 23. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 en måned er altfor lang tid, du må slå til så fort som mulig. helst før du havner i vennefella Selv om vi har vært gode venner i nesten et år allerede? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jepp, jo mere tid dere bruker på å sende SMS og prate på MSN istedet for å være sammen fysisk, jo nærmere kommer vennefella. -Skal vi være kjærester? -"Neeei jeg syns vi har så fiiint vennskap nå, jeg vil ikke ødelegge det hvis det blir slutt!" og to uker senere er hun sammen med hunken i klassen og kliner med han, og sier "men vi er jo bare bestevenner, da kan du ikke være sjalu, vel" Selvopplevd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg